تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۴۳۴۳۱۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اخذ مجوز اعتبار از ظرفیت‌های ماده ۵۶ قانون الحاق بودجه برای پروژه‌های مهم و اولویت‌دار استان / تخصیص ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار به سد تنگ سرخ / پرداخت تسهیلات ۳۳۵ میلیارد تومانی از سوی وزارت کار به پروژه‌های ملی و مهم استان 

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اخذ مجوز اعتبار از ظرفیت‌های ماده ۵۶ قانون الحاقی بودجه برای پروژه‌های مهم و اولویت‌دار استان خبر داد.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری در ادامه سلسله دیدارهای خود با مسئولان کشوری با سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.
علی شهابی‌نسب، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد استاندار را در این دیدار همراهی کرد و همچنین غلام رضا پناه معاون توسعه مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست حضور داشتند.
حسین کلانتری در خصوص مباحث مطرح شده در این نشست، اظهار داشت: اخذ مجوز ماده ۵۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت برای پروژه‌های ملی استان شامل سد تنگ سرخ، سد آبریز، تامین آب اراضی دشت امامزاده جعفر و باشت، بزرگراه شیراز سپیدان یاسوج، احداث باند دوم بابامیدان- گچساران، بهبهان - خیرآباد- دهدشت و احداث باند دوم بابامیدان یاسوج سمیرم تصویب شد.
وی با اشاره به پیگیری اخذ مجوز ماده ۲۳ جهت پروژه‌های سدهای آبریز و سقاوه، عنوان کرد: مقرر شد وزارت تعاون، کار و  رفاه اجتماعی مبلغ ۳۳۵ میلیارد تومان در راستای اجرای ماده ۵۶ از طریق ۲ بانک تابعه (بانک رفاه کارگران و بانک توسعه تعاون) به پروژه‌های ملی و مهم استان به صورت تسهیلات پرداخت کند.
نماینده عالی دولت در استان، افزود: باتوجه به اهمیت و ضرورت پروژه ملی سد تنگ سرخ مبلغ ۲۱۰ میلیارد تومان از تسهیلات فوق به این پروژه اختصاص یابد.
حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این نشست نسبت به پیگیری مطالب عنوان شده از سوی استاندار و تصویب و جذب اعتبارات تکمیل این طرح ها قول مساعد داد.
حمید پورمحمدی توجه ویژه به استان کهگیلویه و بویراحمد و پروژه های این استان را از اولویت ها دانست و خاطر نشان کرد در تلاشیم بودجه‌های خوبی به پروژه‌های این استان اختصاص یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1