کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اخذ مجوز اعتبار از ظرفیت‌های ماده ۵۶ قانون بودجه برای پروژه‌های مهم کهگیلویه و بویراحمد

28 ارديبهشت 1400 ساعت 15:55

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اخذ مجوز اعتبار از ظرفیت‌های ماده ۵۶ قانون الحاقی بودجه برای پروژه‌های مهم و اولویت‌دار استان خبر داد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اخذ مجوز اعتبار از ظرفیت‌های ماده ۵۶ قانون الحاقی بودجه برای پروژه‌های مهم و اولویت‌دار استان خبر داد.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری در ادامه سلسله دیدارهای خود با مسئولان کشوری با سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.
علی شهابی‌نسب، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد استاندار را در این دیدار همراهی کرد و همچنین غلام رضا پناه معاون توسعه مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست حضور داشتند.
حسین کلانتری در خصوص مباحث مطرح شده در این نشست، اظهار داشت: اخذ مجوز ماده ۵۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت برای پروژه‌های ملی استان شامل سد تنگ سرخ، سد آبریز، تامین آب اراضی دشت امامزاده جعفر و باشت، بزرگراه شیراز سپیدان یاسوج، احداث باند دوم بابامیدان- گچساران، بهبهان - خیرآباد- دهدشت و احداث باند دوم بابامیدان یاسوج سمیرم تصویب شد.
وی با اشاره به پیگیری اخذ مجوز ماده ۲۳ جهت پروژه‌های سدهای آبریز و سقاوه، عنوان کرد: مقرر شد وزارت تعاون، کار و  رفاه اجتماعی مبلغ ۳۳۵ میلیارد تومان در راستای اجرای ماده ۵۶ از طریق ۲ بانک تابعه (بانک رفاه کارگران و بانک توسعه تعاون) به پروژه‌های ملی و مهم استان به صورت تسهیلات پرداخت کند.
نماینده عالی دولت در استان، افزود: باتوجه به اهمیت و ضرورت پروژه ملی سد تنگ سرخ مبلغ ۲۱۰ میلیارد تومان از تسهیلات فوق به این پروژه اختصاص یابد.
حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این نشست نسبت به پیگیری مطالب عنوان شده از سوی استاندار و تصویب و جذب اعتبارات تکمیل این طرح ها قول مساعد داد.
حمید پورمحمدی توجه ویژه به استان کهگیلویه و بویراحمد و پروژه های این استان را از اولویت ها دانست و خاطر نشان کرد در تلاشیم بودجه‌های خوبی به پروژه‌های این استان اختصاص یابد.


کد مطلب: 434310

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/434310/2/اخذ-مجوز-اعتبار-ظرفیت-های-ماده-۵۶-قانون-بودجه-پروژه-های-مهم-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1