تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۴۳۲۷۱۳

بازدید مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از روند بازسازی واحدهای خسارت دیده سی سخت

۰
کبنا ؛مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از روند بازسازی و شروع عملیات احداث ساخت و ساز  واحدهای خسارت دیده در مناطق زلزله زده شهر سی سخت بازدید کرد.
به گزارش کبنا نیوز از شهرستان دنا، این بازدید با حضور مهرجو ریاست سازمان نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد، اصالت زاده معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان، صفائی مدیر ستاد بازسازی مناطق زلزله زده شهر سی سخت و سایر ناظرین مرتبط صورت گرفت.
در این بازدید حسین جنتی مدیر کل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویر احمد ضمن تشکر از همه نهادهای اجرایی خصوصا سازمان نظام مهندسی و شهرداری جهت همکاری با ستاد بازسازی بنیاد مسکن در پیشبرد اهداف این نهاد مقدس در بازسازی مناطق زلزله زده 29 بهمن سال 99 در شهر سی سخت، گفت: بازسازی مناطق زلزله زده باید با مشارکت و محوریت مردم انجام خواهد شد و دولت و مجریان بازسازی نیز نقش حمایتی و کنترل کننده دارند، لذا بر اساس تجارب به دست آمده از بازسازی های قبل در جایی که مردم مشارکت خوبی داشته باشند و وارد کار شوند خدمات رسانی با موفقیت پیش میرود.
جنتی تاکید کرد: رمز موفقیت در هر بازسازی مشارکت فعال مردم زلزله زده در بازسازی واحدهای مسکونی است.
مهر جو ریاست سازمان نظام مهندسی استان ضمن تشکر و رضایتمندی ازتلاش و عملکرد خوب ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مناطق زلزله زده شهر سی سخت افزود: سازمان نظام مهندسی  آمادگی هر گونه همکاری بیش از پیش در بحث تهیه و بررسی نقشه ها و نظارت جهت تسریع و رفع موانع در بازسازی مناطق زلزله زده  با ستاد بازسازی بنیاد مسکن را دارد .   
در ادامه این بازدید پس از بحث و تبادل نظر راهکارهای لازم به ناظرین مرتبط جهت مقاوم سازی واحدهای احداثی توسط مسئولین ارائه گردید .
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1