کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از روند بازسازی واحدهای خسارت دیده سی سخت

16 فروردين 1400 ساعت 10:04

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از روند بازسازی و شروع عملیات احداث ساخت و ساز واحدهای خسارت دیده در مناطق زلزله زده شهر سی سخت بازدید کرد.


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از روند بازسازی و شروع عملیات احداث ساخت و ساز  واحدهای خسارت دیده در مناطق زلزله زده شهر سی سخت بازدید کرد.
به گزارش کبنانیوز از شهرستان دنا، این بازدید با حضور مهرجو ریاست سازمان نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد، اصالت زاده معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان، صفائی مدیر ستاد بازسازی مناطق زلزله زده شهر سی سخت و سایر ناظرین مرتبط صورت گرفت.
در این بازدید حسین جنتی مدیر کل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویر احمد ضمن تشکر از همه نهادهای اجرایی خصوصا سازمان نظام مهندسی و شهرداری جهت همکاری با ستاد بازسازی بنیاد مسکن در پیشبرد اهداف این نهاد مقدس در بازسازی مناطق زلزله زده 29 بهمن سال 99 در شهر سی سخت، گفت: بازسازی مناطق زلزله زده باید با مشارکت و محوریت مردم انجام خواهد شد و دولت و مجریان بازسازی نیز نقش حمایتی و کنترل کننده دارند، لذا بر اساس تجارب به دست آمده از بازسازی های قبل در جایی که مردم مشارکت خوبی داشته باشند و وارد کار شوند خدمات رسانی با موفقیت پیش میرود.
جنتی تاکید کرد: رمز موفقیت در هر بازسازی مشارکت فعال مردم زلزله زده در بازسازی واحدهای مسکونی است.
مهر جو ریاست سازمان نظام مهندسی استان ضمن تشکر و رضایتمندی ازتلاش و عملکرد خوب ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مناطق زلزله زده شهر سی سخت افزود: سازمان نظام مهندسی  آمادگی هر گونه همکاری بیش از پیش در بحث تهیه و بررسی نقشه ها و نظارت جهت تسریع و رفع موانع در بازسازی مناطق زلزله زده  با ستاد بازسازی بنیاد مسکن را دارد .   
در ادامه این بازدید پس از بحث و تبادل نظر راهکارهای لازم به ناظرین مرتبط جهت مقاوم سازی واحدهای احداثی توسط مسئولین ارائه گردید .
 


کد مطلب: 432713

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/432713/2/بازدید-مدیرکل-بنیاد-مسکن-انقلاب-اسلامی-استان-روند-بازسازی-واحدهای-خسارت-دیده-سی-سخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1