تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۳
کد مطلب : ۴۳۲۵۴۶
در بازدیدی صورت گرفت؛

تذکر معاونت بنیاد مسکن کشور برای نظارت و اجرای دقیق بر ساخت و سازها در سی سخت

۰
کبنا ؛معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، به اتفاق هیئت همراه شامل مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویر احمد، مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن کشور، مدیر امور ماشین آلات بنیاد مسکن کشور، معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان، مدیر بنیاد مسکن شهرستان دنا، مدیر ستاد بازسازی مناطق زلزله زده شهر سی سخت به همراه مسئولین ستاد فرعی از روند بازسازی در مناطق زلزله زده شهر سی سخت در شهرستان دنا بازدید کردند.
به گزارش کبنا نیوز از شهرستان دنا، امروز سه شنبه (10 فروردین 1400) در این بازدید معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور، راهنمایی و راهکارهای لازم را در خصوص نظارت و اجرای دقیق ساخت و ساز توسط ناظرین متذکر شد.
وی در این بازدید بیان داشت: ناظرین مقیم باید با جدیت و دقت لازم در انجام کارهای محوله تلاش مضاعف از خود نشان بدهند و در مراحل اجرای ساخت و ساز واحدهای مسکونی تحت نظارت خود حضور داشته باشند تا مبادا کم کاری و کوتاهی از طرف کارگر یا استاد کار بوجود آید.
عزیزالله مهدیان در ادامه این بازدید افزود: روند بازسازی باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی با همکاری مسئولین استانی و سایر دستگاههای اجرایی با شتاب بیشتری دنبال شود و این مهم نیازمند حضور و مشارکت مردم و همکاری آن ها با دستگاههای اجرایی مرتبط خصوصا ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میباشد .
حسین جنتی مدیر کل بنیاد مسکن نیز با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در تمام مراحل در مناطق زلزله زده گفت: با تلاشها و پیگیری های صورت گرفته روند بازسازی به خوبی در حال انجام است، لذا مشکلاتی را پیش رو داریم که باید با رفع موانع و همکاری بیشتر همه عوامل خصوصا مشارکت خود مردم با توجه به اقلیم خاص آب هوایی در این منطقه، روند بازسازی، مراحل اجرای ساخت واحدهای احداثی تا پایان مهلت تعیین شده به پایان برسد و مردم در واحدهای ساخته شده و مقاوم ساکن شوند. 
وی افزود: ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا پایان کامل بازسازی با مردم و در کنار مردم خواهد بود.  
مدیر کل بنیاد مسکن استان ضمن تشکر از همکاری همه مسئولین کشوری و استانی و سازمانهای مرتبط با ستاد بازسازی بنیاد مسکن در شهر زلزله زده سی سخت جهت پیشبرد اهداف این نهاد مقدس گفت :  هم اکنون عملیات آوار برداری توسط 204 دستگاه سنگین و نیمه سنگین بنیاد مسکن در مناطق مختلف زلزله زده درحال اجرای میباشد که تاکنون عملیات آوار برداری حدود 455 واحد صورت گرفته است  .
جنتی افزود:  از 1460 واحد احداثی شهر و روستایی تا کنون برای 372 واحد پروانه صادر گردیده و عملیات پی کنی و پی سازی بیش از 130  واحد مسکونی در حال اجرا میباشد.
مهدیان و هیئت همراه در پایان بازدید در جلسه مشترک بنیاد مسکن وکمیته امداد امام خمینی (ره) با موضوع بازسازی واحدهای خسارت دیده ناشی از زلزله مددجویان کمیته امداد و جلسه توجیهی ستاد بازسازی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شرکت و پس از بحث و تبادل نظر راهکارها و تصمیمات لازم جهت مقاوم سازی و رفع موانع جهت تسریع در بازسازی مناطق زلزله زده اتخاذ گردید .
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1