تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۴۳۲۳۰۵
صبح امروز ( 2 فروردین ماه 1400 ):

نشست جمع بندی سفر جهانگیری به زلزله زده سی‌سخت برگزار شد / نماینده رهبر انقلاب: از عمر برخی پروژه‌ها زمان زیادی می‌گذرد، مردم نگران هستند / دولت توجه ویژه داشته باشد

۰
کبنا ؛نشست ستاد هماهنگی آخرین وضعیت شهر زلزله زده سی‌سخت به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (دوشنبه 2 فروردین ماه 1400) اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به شهر زلزله زده سی سخت سفر و ضمن دیدار با مردم این شهر، در نشست ستاد هماهنگی آخرین وضعیت شهر زلزله زده سی‌سخت که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، محسن حاج میرزایی وزیر آموزش و پرورش، قائم مقام وزیر بهداشت و درمان، تابش رئیس بنیاد مسکن کشور، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، شرکت کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این جلسه توصیه‌های را خطاب به جهانگیری کرد و اظهار داشت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین سهم مشارکت را در انتخابات‌ها دارند و در انتخابات گذشته 72 درصد مشارکت داشتند.

  

وی با بیان اینکه در نظام گذشته ظلم زیادی به این استان شد، افزود: به برکت نظام اسلامی و نظام ولایت فقیه خدمات بی نظیری به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته است، اما با نقطه مطلوب در شأن نظام اسلامی ما فاصله داریم.
امام جمعه شهر یاسوج در ادامه به پروژه‌های نیم تمام استان کهگیلویه و بویراحمد گریزی زد و اظهار داشت: پروژه‌های نیمه تمام و رها شده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را ناراحت کرده است.
وی افزود: طرح‌های زیادی داریم که به ثمر نرسیده، کلنگ‌ها و پروژه‌های زیادی به زمین خورده شده است و با این وضعیت سال‌های سال طول می‌کشد که به ثمر برسند، امیدوارم به این بخش توجه ویژه شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: اگر چند طرح خوب و بزرگ را در این استان انجام بدهیم، بهتر از این است که طرح‌های خرد زیادی کلنگ زنی شوند و به نتیجه نرسند.
وی توضیح داد که از عمر برخی طرح‌ها و پروژه‌ها زمان زیادی می‌گذرد و مردم نگران این طرح‌های بر زمین مانده هستند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تاکید کرد: مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در لحظات اول در شهر زلزله زده سی سخت حضور داشتند و پای کار بودند.
وی گفت: باید تسهیلات را برای ساخت منازل زلزله زده سی سخت بیشتر کنیم و اگر این تسهیلات بیشتر شود کار سرعت پیدا می‌کند. امیدوارم این کار به نحوی جلو برود که تعمیر و بازسازی منازل به زمستان بعدی نخورد، چرا که دنا سردسیر و برف گیر است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1