کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز ( 2 فروردین ماه 1400 ):

نشست جمع بندی سفر جهانگیری به زلزله زده سی‌سخت برگزار شد / نماینده رهبر انقلاب: از عمر برخی پروژه‌ها زمان زیادی می‌گذرد، مردم نگران هستند / دولت توجه ویژه داشته باشد

2 فروردين 1400 ساعت 12:11

نشست ستاد هماهنگی آخرین وضعیت شهر زلزله زده سی‌سخت به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


نشست ستاد هماهنگی آخرین وضعیت شهر زلزله زده سی‌سخت به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (دوشنبه 2 فروردین ماه 1400) اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به شهر زلزله زده سی سخت سفر و ضمن دیدار با مردم این شهر، در نشست ستاد هماهنگی آخرین وضعیت شهر زلزله زده سی‌سخت که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، محسن حاج میرزایی وزیر آموزش و پرورش، قائم مقام وزیر بهداشت و درمان، تابش رئیس بنیاد مسکن کشور، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، شرکت کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این جلسه توصیه‌های را خطاب به جهانگیری کرد و اظهار داشت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین سهم مشارکت را در انتخابات‌ها دارند و در انتخابات گذشته 72 درصد مشارکت داشتند.

  

وی با بیان اینکه در نظام گذشته ظلم زیادی به این استان شد، افزود: به برکت نظام اسلامی و نظام ولایت فقیه خدمات بی نظیری به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته است، اما با نقطه مطلوب در شأن نظام اسلامی ما فاصله داریم.
امام جمعه شهر یاسوج در ادامه به پروژه‌های نیم تمام استان کهگیلویه و بویراحمد گریزی زد و اظهار داشت: پروژه‌های نیمه تمام و رها شده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را ناراحت کرده است.
وی افزود: طرح‌های زیادی داریم که به ثمر نرسیده، کلنگ‌ها و پروژه‌های زیادی به زمین خورده شده است و با این وضعیت سال‌های سال طول می‌کشد که به ثمر برسند، امیدوارم به این بخش توجه ویژه شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: اگر چند طرح خوب و بزرگ را در این استان انجام بدهیم، بهتر از این است که طرح‌های خرد زیادی کلنگ زنی شوند و به نتیجه نرسند.
وی توضیح داد که از عمر برخی طرح‌ها و پروژه‌ها زمان زیادی می‌گذرد و مردم نگران این طرح‌های بر زمین مانده هستند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تاکید کرد: مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در لحظات اول در شهر زلزله زده سی سخت حضور داشتند و پای کار بودند.
وی گفت: باید تسهیلات را برای ساخت منازل زلزله زده سی سخت بیشتر کنیم و اگر این تسهیلات بیشتر شود کار سرعت پیدا می‌کند. امیدوارم این کار به نحوی جلو برود که تعمیر و بازسازی منازل به زمستان بعدی نخورد، چرا که دنا سردسیر و برف گیر است.
 


کد مطلب: 432305

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/432305/2/نشست-جمع-بندی-سفر-جهانگیری-زلزله-زده-سی-سخت-برگزار-نماینده-رهبر-انقلاب-عمر-برخی-پروژه-ها-زمان-زیادی-می-گذرد-مردم-نگران-هستند-دولت-توجه-ویژه-داشته-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1