تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۴۳۲۲۰۵
کبنا از سی سخت گزارش می دهد؛

غلامرضا پناه در خصوص حسین کلانتری: از سال 76 تا الان چنین پیگیری ای را از هیچ استانداری ندیده ام / 335 میلیاردتومان از بخش تملک و دارایی سرمایه برای پروژه های در اولویت استان/ جا دارد از استاندار تشکر کنم + فیلم و تصاویر

۰
کبنا ؛محمدعلی وکیلی نماینده سابق مردم شهر تهران و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سی سخت سفر کردند.
به گزارش کبنا نیوز از شهرستان دنا، امروز جمعه در آخرین روز از سال 1399، محمدعلی وکیلی نماینده سابق مردم شهر تهران و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد، به شهر زلزله زده سی سخت سفر کردند.
-
سخنان ابتدایی غلامرضا پناه در خصوص زلزله سی سخت و تبریک عید نوروز به مردم

غلامرضا پناه معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع مسئولان در خصوص هماهنگی ها برای خدمت دهی به مردم سی سخت گفت: همه را مکلف کردیم که یک جا فعالیت داشته باشند، بصورت فردی عمل نشود. مدیریت واحد جمع اوری و لیست بندی برعهده خانم نیک مرام مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون ایشان بوده است، تا اقلام بر اساس یادداشت هایی که ستاد بحران می دهد توزیع شود.
-
وی گفت: بالای 10 میلیارد تومان کالا از مجموعه وزارت کار وارد سی سخت شد، بخشی از آن توزیع شد، بخشی از آن نیز امروز به عنوان هدیه شب عید در اختیار مردم سی سخت قرار می گیرد.
پناه در خصوص پروژه های در دست اجرای وزارت کار گفت: هیچ بهانه ای برای کار نکردن وجود ندارد، بصورت هفتگی باید گزارش عملکرد و پیشرفت پروژه ها داده شود. بیمارستان یاسوج، کهگیلویه و گچساران، واحدهای مقرر شده برای ارتقا، احداث شعبه در بهمئی همه اینها تا پایان دولت باید تمام شود.
پناه افزود: هیچ نگاه شهرستانی به این موضوع نداشتیم، نگاه ما استانی بوده است، هر پروژه ای که در هر استان و شهرستانی ظرفیت داشته ایجاد کرده ایم. فنی و حرفه ای نیز خانم اسدی باید پروژه هایی که به آن متعهد است پیگیری کند.
-
معاون وزیر در خصوص حسین کلانتری اظهار کرد: آقای کلانتری در بین استانداران مختلف بعد از انقلاب دو ویژگی منحصربه فرد دارد، اول پیگیری های شبانه روزی ای دارد، هر روز با وزارت خانه های مختلف تماس می گیرند، شخصا به تهران می ایند و در هفته یکی دو روز در تهران پیگیر هستند. از سال 76 تا الان چنین پیگیری را از هیچ استانداری ندیده ام. از نظر دلسوزی برای استان کهگیلویه و بویراحمد، خود را عضوی از این استان می داند، هم به لحاظ فرهنگی و به لحاظ زاگرس نشین بودن، پیگیری های عمیقی برای استان دارند، و واقعا دل می سوزاند. ما باید قدر آقای دکتر کلانتری را بدانیم، به عنوان نیرویی که در بدترین شرایط اقتصادی بعد از انقلاب استاندار شده است.
-
پناه اظهار کرد: 335 میلیاردتومان تا پایان تیرماه از بخش تملک و دارایی سرمایه برای پروژه های در اولویت در اختیار استان قرار می گیرد. چند استان دیگر نیز از این ظرفیت بودجه ای قرار است استفاده کنند، ولی فکر نمی کنم استان های دیگر بتوانند این بودجه را بگیرند.
پناه افزود: همینجا جا دارد از آقای استاندار تشکر کنم، چرا که سریع السیر ایشان پیگیری کردند، در هفته گذشته با پیگیری های آقای استاندار مصوب کردیم که همه پروژه های مدنظر استاندار، با همکاری وزارت راه و وزارت کار برای در اختیار گرفتن بودجه از ماده 56 مکاتبه می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ای خودم میشناسمت
پروژه ها کدومن حتما محرمانه اند در تونل‌ها کار میشند
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت عسکررررررررررر
حمیدگرامی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس کلانتری استاندار خوشنام کهکیلویه وبویراحمد خدا توفیق بهشون بده خدا خیر دنیوی واخروی عطا بفرماید
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1