تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۴۳۱۲۶۹
مردم شهر سی‌سخت و مسئولان کشوری در باره استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه می‌گویند:

کلانتر مردمی ( + تصاویر )

۱
۱
کبنا ؛«وَ یُجِیبُ دَعوَةَ المَملُوکِ عَلَی خُبزِ الشَّعِیر؛ گاهی یک غلامی نشسته بود یک جایی روی زمین و داشت نان جوی میخورد؛ پیامبر اکرم (ص) عبور میکردند، تعارف می‌کرد، آقا! بفرمایید؛ می‌نشستند حضرت پهلوی او. نمی‌گفتند شأن ما نیست، نمیشود، مناسب نیست. اینکه ما این قدر می‌گوییم و می‌شنویم که باید مردمی باشیم، یعنی این. مردمی بودن به ادّعاکردن نیست. با مردم، با زندگیِ مردم کنار بیاییم، مثل مردم زندگی کنیم، با طبقات مختلف مردم انس بگیریم. این، معنای مردمی بودن است.» این بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 در ساعت 12:23:31؛ زلزله‌ای به بزرگی 4.5 ریشتر شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد را به شدت لرزاند. همزمان با وقوع این زلزله، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شهر زلزله زده سی‌سخت حضور داشت، او در حال بازدید خانه به خانه از منازل زلزله زده شهر سی‌سخت بود که زلزله دیگری (4.5 ریشتر) خانه‌ها را تکان داد. کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد اولین مسئولی بود که در سطح کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با زلزله ( 5.6 ریشتری) 29 بهمن ماه 99  خودش را به مردم شهر زلزله زده سی‌سخت رساند.
آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه وقتی به شهر سی‌سخت سفر کرد و حرف‌های مردم را پیرامون استاندار کهگیلویه و بویراحمد شنید، گفت: وقتی مردم شهادت می‌دهند و حرف حقی را زدند، نمی‌شود، آن را کتمان کرد. استاندار کهگیلویه و بویراحمد عملکرد قابل تقدیری دارد.
وزیر راه و شهرسازی، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و سایر مسئولان ارشد کشور بارها از کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد که بعد از زلزله (5.6 ریشتری) سی‌سخت، کنار مردم ماند و امورات آنها را به دقت پیگیری می‌کرد و می‌کند، تشکر کرده‌اند. کلانتری برای مردم بر روی مسئولان ارشد کشور فریاد زد، گاهی مسئولان مافوق را نهیب می‌داد.
مردم شهر زلزله زده سی‌سخت بارها از پیگیر بودن استاندار، قدردانی کردند. هر فرد منصفی در شهر سی‌سخت و کشور به حضور استاندار، روحیه مردمی، پای کار بودنش و اخلاق خوبش با مردم اذعان می‌کند.
روز گذشته حدود 20 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کت و شلوارهای اتوکشیده به شهر سی‌سخت رفتند، و با وجودی که از حضور معاون رئیس جمهور (رئیس بنیاد شهید کشور)، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و سایر مسئولان کشوری در شهر سی‌سخت خبر داشتند، اما در جلسه جمع بندی نشست سفر اعضای کمیسیون حرف‌های درشتی پیرامون استاندار کهگیلویه و بویراحمد زدند و رفتند. این در حالی است که حسین کلانتری از لحظه وقوع زلزله در کنار مردم سی‌سخت ماند. با آنها گریه کرد، با آنها خندید، سرما دیده و با آنها خاک خورده و می‌خورد. و در سختی، غم و شادی این مردم، شریک است.
کلانتری استاندار مردمی است و این ادعا نیست، بلکه آنچه که همه می‌بینند، گواه این مطلب است.

تصاویر زیر مربوط به امروز ( چهارشنبه 6 اسفند ) همزمان با زلزله 4.5 ریشتری می‌باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کلانتر بهتر بود برای تیتر زدن...خدا انشالله این استاندار
نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

 یکی از دغدغه‌های موجود در قشر مذهبی جامعه، روایت‌های بعضا نادرست از مسائل دینی است. ...
زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله در زمانی رخ داده است که دمای هوا در شهر سی‌سخت در شب به حدود هفت درجه زیر صفر و ...
انجماد معاملات در بورس نامتقارن

انجماد معاملات در بورس نامتقارن

بورس‌بازان برای هفتمین روز کاری با دامنه نوسان نامتقارن دست‌وپنجه نرم کردند. جدالی که ...
1