تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۴۳۱۲۳۷
در نشست جمع بندی سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مطرح شد

انتقاد شدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از استاندار کهگیلویه و بویراحمد / حتماً از وزیر کشور سئوال می‌کنیم / ما مهمان هستیم اما میزبان نیست + دفاع دو مدیر از استاندار

۴۳
۰
انتقاد شدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از استاندار کهگیلویه و بویراحمد / حتماً از وزیر کشور سئوال می‌کنیم / ما مهمان هستیم اما میزبان نیست + دفاع دو مدیر از استاندار
کبنا ؛نشست جمع بندی سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به شهر زلزله زده سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز (سه شنبه 5 اسفند ماه 99) بعد از سفر اعضای کمیسیون عمران به مجلس شورای اسلامی به شهر زلزله زده سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد در ساختمان دولت استانداری برای جمع بندی این سفر نشستی برگزار شد.
 
کمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت در این جلسه از حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: شایسته بود که حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه حضور می‌داشت. نمایندگان مجلس به احترام مردم شهر زلزله زده سی سخت به این استان سفر کرده‌اند و بنابراین باید استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه حضور پیدا می‌کرد.
وی گفت: این بی احترامی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی است. استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید در این جلسه حضور پیدا می‌کرد و حرف‌های ما را می‌شنید.
حسین پور تاکید کرد: انتظار داشتیم استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه بود این گلایه ما را به ایشان برسانید هر کاری داشتند باید می‌آمدند و گزارشی به ما می‌دادند.
 وی گفت: ۱۴ نفر از نمایندگان خدمت مردم این دو شهرستان آمدند به نظر می‌رسد استاندار باید در این جلسه بودند مکاتبه‌ای داشتیم آقای قالیباف تاکید کرد ما اینجا باشیم، دغدغه «چه عضوی به درد آورد روزگار را داشتیم» گلایه شدید داریم و طرح سؤال از وزیر کشور خواهیم داشت هر چند سفر آقایان اوحدی و مخبر جای خود را دارد.
 وی ادامه داد: سی سخت یک درمانگاه درست ندارد و این یعنی مدیریت بحران صورت نگرفته است، با سابقه ۲۸ و ۲۹ سال باید حتماً در سی‌سخت انبار اقلام ضروری باشد.
 
در ادامه احمد دنیامالی نماینده بندر انزلی به شدت از حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد و گفت: حتماً طرح سئوال از وزیر کشور را در دستور کار می‌دهیم.

  

وی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد به خاطر مردم سفر کرده‌اند و باید استاندار در جلسه می‌بودند.
دنیامالی در ادامه افزود: در این جلسه رئیس کمیسیون عمران، 20 نفر از نمایندگان مجلس، آقای کریمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برای اینکه دردی از این مردم بکاهند به این استان سفر کرده‌اند. و اصلاً قابل قبول نیست که او در این جلسه نباشد. این جلسه از سفر آقای مخبر، و سایر مسئولان اهمیت بیشتری داشت.
وی گفت: حتماً طرح سئوال از وزیر کشور را خواهیم داشت.
سید البرز حسینی یکی دیگر از اعضای کمیسیون عمران مجلس نیز از نبود استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گلایه کرد و اظهار داشت: منتقد به حضور مسئولان به خصوص استاندار در این جلسه و همچنین بازدید هستیم.
وی با بیان اینکه روایت مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد از زلزله زده شهر سی سخت برای ما قانع کننده نبود، گفت: انتظار داشتیم قبل از حضور ما تیمی تشکیل می‌شد مرکز فرماندهی در سی‌سخت ندیدم همچنین اختلاف دستگاه‌ها برای احداث تونل جاده سی‌سخت را گزارش خواهیم داد.
 حسینی ادامه داد: عمده ساختمان‌ها عمر بالای ۲۰ سال بوده و مهندسی ساز نبوده زلزله آسیب‌هایی داشته این بحران را فرصت در نظر بگیریم. در ساخت و سازهایی که دیدیم اغلب ساخت و سازهایی بود که اقشار آسیب‌پذیز حضور دارند.
 این نماینده ادامه داد: ما میهمان بودیم اما میزبان نبود من از طرف ۲۳۰ هزار نماینده اهر و حریص آمدم اینجا و شدیداً انتقاد دارم، ما کشور بسیار حادثه‌خیزی هستیم، باید پیشگیری قبل از واقعه داشته باشیم برای مسکن باید همه سرمایه‌گذاری فکری کنیم. مسیولان استان باید برای ساختن ساختمان اصولی و استاندارد مردم در شهرها و روستاها بسیج شوند.
 حسینی گفت: مرکز واحد و فرماندهی واحد من در سی سخت ندیدم.
شاکری یکی دیگر از نمایندگان گفت: ما آمدیم اینجا از زحمات تک تک شما تشکر کنیم باور این حجم از خرابی بدون تلفات جانی غیرقابل باور است یعنی خدا به این مردم لطف داشته است. باید خداوند را شاکر باشیم. و بیشتر به فکر آینده باشیم.
 وی گفت: امیدواریم نیروهای بنیاد مسکن و نظام مهندسی کار را شروع کنند ما هم در مجلس اگر کمکی باشد در کنار مردم هستیم.
یکی دیگر از نمایندگان گفت: نماینده مسیحیان و عاشوریان هستم ما در کنار برادران خود خواهیم بود. طرح تفضیلی به عنوان نماینده ناظر در خدمت شما هستم که اگر برخی نیاز به مصوبه شهرستان و استان دارد را بفرستیم. تذکری دارم به نظام مهندسی جا برای کارکردن زیاد است تلفات جانی ندادیم اما تلفات معماری زیادی داشتیم.
روشنفکر نماینده بویراحمد هم گفت: دستگاه‌ها علی‌الخصوص استانداری را ملزم کنید کارهایی که باید صورت می‌گرفت اما انجام نشده را لیست کنید و به ما بدهید چرا که ترک فعل است.
روشنفکر نماینده مردم سی‌سخت زلزله‌زده افزود: نمایندگان از سه کمیسیون عمران، بهداشت و کمیسیون شوراها در جلسه حاضر شدند.
وی با تشکر از همتی رئیس جمعیت هلال احمر گفت: یقینا مردم و مدیران نظام قدردان شما هستند شما از سراسر ایران شاهد خسارات بلایای طبیعی بودید توقع من از شما این است عمق محرومیت زیاد است درست است استان غنی هستیم اما مردم فقیری داریم. همه باید قدردان نظام جمهوری اسلامی باشیم اما عمق محرومیت آنچنان زیاد است که هر چه نظام خدمت بدهد نمی‌توانیم شکاف را پر کنیم
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون خطاب به نمایندگان حاضر گفت: دیدید وضعیت اسفبار سی‌سخت چگونه است آنچه وضعیت را بغرنج کرده کرونا و سرمای شدید است.
محمدبیگی دبیر کمیسون بهداشت هم گفت: در حوزه شناسایی ضعف بود خانم بارداری که قرار است هفته آینده فرزندش به دنیا بیاید اما خدماتی به وی داده نشده است.
 وی گفت: یک محموله دارویی به مردم سی سخت تقدیم می‌کنیم.
 کریمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای نیز در این گفت: برای همدردی و اعلام اینکه مجلس کنار مردم زلزله‌زده است اینجا حضور یافتیم و همه نمایندگان که اعضای هیات رئیسه برای بازگشت مردم به زندگی عادی و بازسازی شهر سی‌سخت تلاش می‌کنند و اعتبارات لازم را تخصیص می‌دهند.
 وی با بیان اینکه حامل سلام آقای قالیباف هستیم، گفت: دیشب جلسه با قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه داشتیم اعتباری برای آب تخصیص داده شده است.
 وی با بیان اینکه امروز روزی مهمی بود و بودجه در سه شیفت بررسی می‌شود، گفت: علی‌رغم مشغله کاری اینجا آمدیم تا غبار محرومیت را از چهره این استان و مردم خوب کهگبلویه و بویراحمد بزدایم.
 در ادامه رضایی رئیس کمیسیون عمران گفت: سال گذشته مدیریت بحران در حد وزارت کشور بود اما به دلیل حساسیت تا رئیس جمهور ارتقا یافت متاسفم هنوز شورای بحران تشکیل نشده است خواهش می‌کنم در اسکان اضطراری حساسیت بیشتری صورت گیرد.
 وی بیان کرد: اعتبارات ۱۸۵ و ۱۶۵ میلیون برای بازسازی و احداث واحدها پاسخ‌گو نیست باید به شکل دیگری کمک کنیم جای استاندار خالی است حتی رئیس سازمان هم نیست.
 کریمی خاطرنشان کرد: در فصل بودجه توجهی ویژه‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم داشت پیگیری آقای روشنفکر نماینده شما باعث شد در کنار دستور قالیباف در کنار شما باشیم.

معتمدی‌زاده مدیرعامل برق کهگیلویه و بویراحمد و کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دفاع از استاندار استان صحبت کردند. معمتدی‌زاده گفت: همه ماها از زحمات استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سی‌سخت اطلاع داریم. که نائب رئیس کمیسون عمران به او تذکر داد و استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید پاسخگو باشد.
حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌دانید که یکی از مدیران خیلی خوب و پای کار کشور است. او در جلسه دفتر نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد حضور دارد! و تا دقایق دیگر جلسه تمام می‌شود و به جلسه می‌آید.
او گفت: در سی‌سخت مدیریت واحد و یکپارچه حضور داشت و حجم خدمات نیز این مسئله را نشان می‌دهد.
حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: امروز چند هیئت به استان آمدند من به نیابت از استاندار اینجا بودم وی گرفتار بودند که نیامدند استاندار نیز تا چند دقیقه دیگر به جلسه می‌آیند.‌
وی گفت: اگر انسجام‌بخشی کلانتری نبود با این زلزله تلفات زیادی داشتیم فرماندهی واحد برقرار بوده است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این اهم و مهم (من مهم تر از اونم) درست نیست آقای نماینده
اومدی اختلاف افکنی یا درد مردم رو دوا کردن
مردم به خوبی فاصله حرف و عمل رو می بینند
با تشکر از دکتر مخبر که انصافا کارهای خوبی انجام میدن
یه کم رعایت احترام خوبه
بزرگمهر
Iran, Islamic Republic of
بنظرم شما برای تفریح آمدید.
اگرهدف تان خدمت به مردم است؟که نیست!
نیازی به حضور ومدح وخوش آمد گویی استاندار نیست.
مگه شماباهماهنگی استاندار آمدید؟
شمافقط میخواهیدباچندتا شعار پوپولیستی وبرای خالی نبودن عریضه ومهمترازآن زیرسوال بیخود بردن مدیریت استان؛دولت راتخریب کنید.
مارابه خیرشماامیدی نیست؛لطفاشرمرسانیدـ
لر
Iran, Islamic Republic of
باسلام وخسته نباشید،خدمت مهمانان ارجمند ک به شهرستانهای سه گانه سفرکردند از همین ره دست همه شما را میبوسیم و خواهشمندیم ک دکتر روشنفکر راتنها نگذارید ایشان تنهاست و جهت زمین زدنش از هر کاری دریغ نمیکنند
Iran, Islamic Republic of
بابا روسنفکر فقط کارش تمجید کردن از مدیران دولته
Iran, Islamic Republic of
سوال مهم اینجاست
چرا معاون سیاسی که روزی برای آتش گرفتن درختان زاگرس معتقد بود باید دم محمدی تبار که وسط آتش بود را گرفت و پرت کرد بیرون
اما امروز برای این همه رنج مردم دنا با این همه مشکل حتی حضور که نداره هیچ خفه خون هم گرفته
آقای جمالی این رفتارت رو چطور میخواهی جواب بدهی
Iran, Islamic Republic of
ورود میهمانان ناخوانده و سو استفاده گر که فقط برای تبلیغات بعد از یک هفته از زلزله به یاد سی سخت افتاده اند به این استان ممنوع است. افرین بر استاندار خوب استان که حق مطلب را ادا کرده
خهخ
Iran, Islamic Republic of
طوری میگه سوال از وزیر کشور میکنم که همه به لرزه افتادن بابا برو عکس یادگاری ات را بگیر بدبختی که به ۳ هزار رای رفتی مجلس شرف حسین کلانتری به صدتا میرزه
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز با سلام
واقعا مدیریت بحران از دست تیم دولت در استان خارج شده
سپاه نباشد خدا میدونه چه میخاد بر سر ملت بیاد
چرا استاندار به جای حرفای اقتدار لازم از خود بروز نداد
مهمان
Iran, Islamic Republic of
نماینده‌های بیست درصدی در حد استاندار نیستند.
آنها با دولت مشکل دارن، مطمئنا نمیتونن استاندار رو تخریب کنن
هدایت هلیلان
Iran, Islamic Republic of
دوستان کمیسیون عمران مجلس:
اگر هدف شما از سفر به سی سخت حل مشکلات مردم سیسخت و کمک به بازسازی این مناطق است ، دیگر حاشیه سازی و حمله به استانداری که آنقدر پای کار است که خود مردم استان صادقانه و خالصانه به ایشان دست مریزاد می گویند ، دیگر ظلم و بی انصافی است.
در هر فیلمی که از سی سخت زلزله زده پخش میشود دکتر کلانتری در صف اول پیگیری و ارزیابی مشکلات و مسائل مردم است
استاندار در همه جا حضور دارد
کلانتری اهل حاشیه سازی و شانتاژ خبری و تبلیغی نیست و همواره از دوران حضورش در این استان با مردم و در میان مردم بوده است
تو را به هر کسی که می پرستید بگذارید کلانتری کار کند
بگذارید مرهم زخمهای این مردم باشد
حاشیه های مجلس را به آستان ما نکشانید
ما هم شماها و هم دکتر کلانتری را خوب می شناسیم
بی زحمت خوش آمدید و خدا حافظ......‌
حیدرزاده
Iran, Islamic Republic of
اخه شما چه گلی میتوانید به سر این مردم بزنید ؟شما در کار خود ماندید . کسی از شما دعوت نکرده
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست بگه شما اومدین چی آوردین اگه مث وزیر کار چند میلیارد آورده بودین چکار میکردین آخه شماها با پول و بصورت سلیقه ای رفتین تو مجلس بعدشم به لایحه رای میدین بعد نمیدونین موضوع رای گیری چه بوده
Iran, Islamic Republic of
اساسا شما به چه استنادو دستورالعملی و بدون هماهنگی به سی سخت امده اید ؟ شما خودتان زیر سوالید!شما با اداف سیاسی برای کوبیدن دولت آمدید .مصوبه تان در پروتکل الحاقز نشان داد چقدر مبتدی و بی تجربه اید .شما انقلابی نمایی میکنید متاسفانه و بدنبال نمایش سیاسی هستید .کسی قبولتان ندارد دست وپا نزنبید
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
اینگونه اظهارنظر در مورد استاندار مخلص و خدوم کهگیلویه و بویراحمدبه دور از انصاف هست و به نوعی سیاسی بازی تلقی خواهد شد از اینکه دل سوزانید و تشریع آوردید ممنون ! اما خیلی تاسف برا انگیز است که به استاندار مخلص و خودم بتازید بگذاریم مدیر شایسته و خدوم با آرامش به خدمت خود برسد
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر اون همه تعریف و تمجیدی که از مدیران ضعیف دولت روحانی میکردی به حسابت نیاوردند که بیان تو جلسه نمایندگانی که از تهران اومده بودن
جهان آباد ملکشاهی
Iran, Islamic Republic of
پرسشی که آز نمایندگان محترم عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی داریم این است:
به نظر شما وظیفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پیشواز آمدن شما است یا درمان دردهای جانسوز زلزله زدگان سی سخت در شرایط کرونا و سرما و یخبندان!!؟؟
شما که از موقعیت و جایگاه استاندار کهگیلویه و بویراحمد اطلاعی ندارید چرا اینطور ایشان را تخریب می کنید ؟
شما که خود ادعای مسلمانی دارید چرا با تلاشهای جهادی و از خود گذشتگی های استاندار دلسوز و مردمدار آستان اینطور برخورد می کنید؟
اهداف شما حل مشکلات و مصائب مردم زلزله زده سی سخت بود یا ایجاد دودستگی و حاشیه سازی و شانتاژ خبری و تبلیغی؟؟!!
باور کنید کار شما کاملا غیر اخلاقی و به دور از آداب اداری و اجرایی و حکمرانی بود و مردم استان از این کار شما ناخرسند هستند
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز چرا حرف غیر قانونی میزنی ، وظیفه هر استانداری استقبال از مقاماتی است که به اون استان سفر می کنند .اینها اعضای کمیسیون عمران یک کشور هستند.
خواهشا متعصبانه صحبت نکنید .حداقل اگر اطلاع ندارید از استان های دیگر پپرسید.
خانم دکتر
Iran, Islamic Republic of
احتمالا ۱۰۰ میلیون تومان هزینه سفر و حق ماموریت شما میشه تازه یحتمل کادو گردو و عسل هم خواهند برد و از همه مهمتر هیچ کاری نمی کنند. شما که برای عدم ملاقات پوتین توجیه اوردید الان هم بسازيد چون ده درصدی ها نیاز به پیشواز ندارند
بچه بلا شاپور
Iran, Islamic Republic of
چه ادمهای تمام هم وغمشان این است که استاندار تحویلشان نگرفته است
انصاف
Romania
اون شب ها و روزهایی که استاندار تو اون سرما کنار مردم سی سخت بود اقایون کنار بخاری و شوفاژ لم داده بودند یه روز اومدید یه مانوری بدید و برید چرا توهین میکنید
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
فکرنکنم دیگه سیسخت جای موندن باشه....دولت بایددراسرع وقت جای مناسبی برای استارت شهرک جدیدبزنه....ای خدا دقیقاروی گسل زلزله میشه زندگی کرد؟
دنا ایراندوست
Iran, Islamic Republic of
چون سایت کبنا نیوز با استاندار مشکل دارد کامنت هایی که در حمایت از ایشان است را منتشر نمی کند
این کار خلاف گردش آزاد اطلاعات و اخبار هست
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ضمن خیر مقدم خدمت مهمانان عزیز، استاندار و هلال احمر و سایر نهادها تلاش خودشونو کردند هرچند میتوانستن بهتر عمل کنند ولی متاسفانه عده ای مزدور جهت تخریب این نهادها از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت کشور ای کاش اصلا نیومده بودن چقدر پر ادعا هستن . اومدن این نماینده ها هیچ خیر و برکتی واسه سی سخت نداره و مردم باید قدر دان استاندار و سردار خرم دل باشن فک کنم‌به اندازه خرج و پذیرایی که ازشون کردن نفعی به حال مردم نداشت و جناب روشنفکر اینا را اوردی چکار کنیم از خیرشان گذشتیم . درود بر شرفت سایت محترم کبنا به خاطر شفاف سازی در اخبار
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
شمابلندشدیدآمدیدعکس سلفی بگیردولی استاندارهمیشه ودرسخترین شرایط کنارمابوده....
ولی
Iran, Islamic Republic of
زیادی از حد بهشون رسیدند بسشونه. هلو در یاسوج کیلویی هشت تومان بود می رفتی اونجا می گفتن پانزده تومان
Iran, Islamic Republic of
ک بریت بردارید کلانتری نه با معاونین شه!!!!!!
کبنا
Iran, Islamic Republic of
چه جالبه اقای روشنفکر جلو دولتیها تعریف میدی جلو مجلسیها انتقاد این روش قدیمی شده شما که تا دیشب تعریف وتمجید از استاندار میکردی نمی تونستی جلو اینها که اومدنشون هیچ سودی نواره دفاع کنی اخ وبخت بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اگر آمدید برای دیدن حجم خرابی و رضایت خدا در آن باشد امروز همه باید میزبان مردم زجر دیده و خانه ویران سی سخت باشید شما خیلی حق به جانب حرف می زنید چه نشانه و معیار از انقلابی گری در خود دیدید که خود را انقلابی خود خوانده نمادیدید بکشند دستهای که به شما رای داد امیدوارم که خدا دل این مردم را صاف و پاک وبی آلایش کند و دیگر همچو ن افرادی را بر برای هیچ کرسی انتخاب نکنند
Iran, Islamic Republic of
واقعا اگر مردم غیرت داشته باشند باید در انتخاب ریاست جمهوری به چنین تفکری تو دهنی بزنند که دیگر همچو تفکری در این مملکت حاکم نشود این مجلس دوباره می خواد آن را احیا کند
حسن
Iran, Islamic Republic of
لابد باید به تفکر شما رای بدن که مردم این سرزمین را حتی به گدایی و بدختی و تن فروشی زنان و تمام کارگران را بدبخت و خونه نشین کردین و غرور و ابهت ایران اسلامی را خرد کردند تمام تاسیسات هسته ای را از بتن پر کردین و نماینده بودجه دار تون / از اب دراومد و تمام جوانان این دیار سلحشوران افتادن کنج منقل خونه ها انداختین ..بسه یا بازم بگم چون جلوی چپاولگریتون را گرفتن ناراحتین .برو سی سخت ببین تونستین هزار تا چاد رو بصورت عادلانه بین نیازمندان توزیع کنید بعد دم از دولت بی در و پیکرت بزن .به اندازه صد سال تو این هشت سال پیر شدیم و گرسنگی کشیدیم ولی بخاطر وطنمون چیزی نگفتیم .
محمدی
Iran, Islamic Republic of
منفی بافی ما خیلی قوی است حب و بغض را کنار بگذارید با عینک واقعی چشم دل باز کنید چرا همش دنبال بدگویی هستید روشنفکر فراتر از این صحبتهای غیر منصفانه است
سعید
Iran, Islamic Republic of
استاندار وقت ندارن با ادمای بیکاری مثل شما نمایندگان دیدار کنند پس خواهشا وقت استاندار را نگیرید شما تو مجلس چکار کردین که حالا میخواهید با استاندار دیدار کنید
حامی دنا
Iran, Islamic Republic of
وقتی اعضای کمیسیون مجلس به یک استانی سفر میکنند نباید استاندار تو جلسه شون باشه و نواقصات و کمبود ها و محرومیت های استان رو به اونا گوشزد کنه بلکه موقع اختصاص بودجه یه فکری به حال این استان مظلوم و محروم بکنند اونوقت یک عده اومدن میگن که استاندار کسی رو تحویل نمیگیره؟
.مسئولی که از اعضای یک کمیسیون نمیتونه اعتبار برای استانش بگیره مسئولیت قبول میکنه . این مسئول هرچند هم کنار مردم باشه ولی هیچ کاری باهاشون نکنه به جه درد مردم میخوره ؟
مسئول اگه دلسوز باشه از هر فرصتی جهت کسب اعتبار باید استفاده کنه نه با بی اهمیت کردن یک عده نماینده که با رای شون تو مجلس اعتبار یک استان رو میتونن از صفر به صد برسونن .
استانداری که بودجه نداشته باشه چطوری میخواد به درد مردم برسه ؟
فقط چون استاندار مخالف طیف سیاسی نمایندگان مجلس هست نباید بهشون التماس کنه ؟ این طرز تفکر مال رئیس دولتشه که به جهت اختلاف با جناح مخالف نباید جلوشون کم بیاری ... با همین طرز تفکر ۸ سال یک مملکت رو به ویرانه تبدیل کردید.
چرام
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا استاندار کار خیلی خوبی کرد که نرفت جلسه
با رای حداقلی رفتند مجلس خیال میکنند نمایندگان واقعی مردم هستند.

استاندار سی سخت بود
بیکار نیست که داخل جلسات شوی شما شرکت کنه
Iran, Islamic Republic of
آمدند اگر بتوانند غل و زنجیری درست کنند آمدند بگند ما تفکر آرزویمان هست نمی دانند که با عدم حضور مردم یک مجلس ١٨%مشروعیت ندارد
Iran, Islamic Republic of
استاندار
Iran, Islamic Republic of
این استاندار فقط و فقط باعث پسرفت شدید استان شد
Iran, Islamic Republic of
قسم جلاله خورده و چادر گیر هیچ کس نیومد...ای استاندار
حریص
Iran, Islamic Republic of
خاک اهر و هریس و ورزقان
Iran, Islamic Republic of
مشروعیت یک نظام ویک حکومت یک مجلس به مردم سالاری بودن آن است جمهوری اسلامی نه یک کلام بیش نه یک کلام زیاد متا سفانه مجلسی که با رای اقلیتی ١٨%به مردم تحمیل شده است مشروعیت ندارد و قوانینش نافذ نمی باشد
شهرداری
Iran, Islamic Republic of
انصافا استاندار باعرضه ای هست .همیشه پای کاره .شونه هم خالی نیکنه. البته این مشی از تفکر اصلاح طلب بودنشه
Iran, Islamic Republic of
استاندار بی لیاقت
خاطره بد بورس از دخالت

خاطره بد بورس از دخالت

ریزش‌های اخیر بورس باعث شده که طرح تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در دستور کار مجلس قرار ...
علی کریمی از خودی‌ها بنالد یا کت‌و‌شلواری‌ها؟

علی کریمی از خودی‌ها بنالد یا کت‌و‌شلواری‌ها؟

‌انتخابات فدراسیون فوتبال ایران فردا یکشنبه برگزار می‌شود تا تکلیف جانشین مهدی تاج، رئیس ...
بایدن نقاب برداشت / بازی جدید آمریکا

بایدن نقاب برداشت / بازی جدید آمریکا

همزمان با اقدام جدید آمریکا در ارائه قطعنامه پیشنهادی ضد ایرانی به شورای حکام ، ایران ...
1