تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۴۳۰۹۶۱
جلسات ستاد بحران شهرستان دنا با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم بویراحمد و دنا تشکیل شد

کلانتری: هیچ مشکلی برای خدمات رسانی نداریم / تجهیزات محترمانه بین مردم تقسیم شود / تمام دستگاه‌های نظام برای خدمات رسانی پای کار هستند

۰
کبنا ؛جلسه ستاد بحران و هماهنگی خدمات رسانی شهرستان دنا به ریاست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و سید علی ملک حسینی دادستان یاسوج و جمعی از مسئولان ارشد استان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دنا برگزار شد.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه که عصر امروز (پنجشنبه 30 بهمن ماه 99) در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: همه پای کار بودند. نجات جان مردم اولویت کار ما بوده است. که الحمدالله هم به خیر گذشت و تلفات جانی نداشتیم. زلزله در شهر سی سخت سابقه داشت. اقدامات به موقع انجام گرفت، تلفات نداشتیم. خدمات رسانی آب، برق و گاز به خوبی انجام گرفت و ساماندهی شکل گرفت.
وی گفت: اقدامات اولیه که خدمات رسانی به مردم و نجات جان آنها بوده انجام گرفته است. از جمعیت هلال احمر، سپاه، دستگاه قضا، بسیج، نیروی انتظامی و سایر مسئولان و ادارات تشکر می‌کنم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستور داده شد که اقلام مورد نیاز مردم از قبیل؛ چادر، پتو و بسته‌های غذایی خانه به خانه درب منازل انجام بگیرد.
وی افزود: همه راه‌ها باز است. تردد روان است. مشکل درمان و بهداشت نداریم.
کلانتری گفت: اقلام مورد نیاز مردم مرتب به شهر سی سخت وارد می‌شود. کمبودی در امکانات و تجهیزات نداریم. اقلام باید محترمانه به دست مردم برسشند.
وی تاکید کرد: همه عزیزان پای کار بودند. دادگستری، سپاه، بسیج و سپاه و همه پای کار بودند. از لحاظ تأمین چادر و سایر اقلام مشکل نداریم. با وزیر کشور و معاون رئیس جمهور صحبت‌های لازم صورت گرفت و اعلام کرده‌ایم که شهر سی سخت کاملاً آسیب دیده است. آقای نجار رئیس بحران کشور و همتی رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور در راه سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانه به خانه شهر سی‌سخت را سرکشی کرده‌ام. مسئولان کشوری با بنده تماس گرفتند. تمام دستگاه‌های نظام پای کار هستند. و هیچ مشکل وجود ندارد.
مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون از پای کار بودن استاندار کهگیلویه و بویراحمد به طور ویژه قدردانی کرد و اظهار داشت: مدیر باید در بحران‌ها خودش را نشان بدهد.
روشنفکر از نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1