تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۴۳۰۹۵۱
آخرین اخبار در پی زلزله سی سخت؛

مردم به خانه هایشان بروند / لزوم همراهی مردم با مسئولان / توزیع اقلام امدادی بین زلزله زدگان/ اقلام امدادی استانهای فارس و اصفهان به سی سخت رسید

۰
کبنا ؛در پی وقوع زلزله سی سخت، مرکز شهرستان دنا، خسارت به 78 روستای این شهرستان گروه های امدادی استان به سمت منطقه شتافتند.
به گزارش کبنا نیوز از مرکز شهرستان دنا، گروه‌های امدادی در حال توزیع اقلام امدادی از جمله چادر و مواد خوراکی هستند و در محل توزیع این اقلام ازدحام و شلوغی ایجاد شده است.
جمعیت هلال احمر استان با تمام توان در منطقه حضور یافته و مشغول توزیع چادر و اقلام خوراکی و پلاستیک و ... در بین مردم هستند به طور کلی تمام نیروهای امدادی استان در منطقه مشغول امدادرسانی هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در این خصوص گفت: ازدحام و شلوغی مشکلاتی را برای امدادرسانی ایجاد خواهد کرد.
وی گفت: مردم باید به منازلشان بروند تا ما چادر برای آنها توزیع کنیم، جمعیت هلال احمر و مسئولان دستگاه های اجرایی مسئول ایجاد نظم و هماهنگی در منطقه هستند و مردم باید در این خصوص همراهی‌های لازم را با مسئولان داشته باشند.
فرماندار شهرستان دنا نیز در این خصوص از مردم خواست به خانه هایشان بروند، تا امدادگران بتوانند خدمات رسانی را به درستی و راحتی انجام دهند.
-

اقلام امدادی استانهای فارس و اصفهان به سی سخت رسید
معاون سیاسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به وقوع زمین لرزه ۵.۶ ریشتری شب گذشته در سی سخت مرکز شهرستان دنا اقلام امدادی از استانهای فارس و اصفهان برای خدمات‌رسانی بهتر ارسال و تقسیم شد.
احد جمالی  اظهارداشت: این اقلام شامل چادر و مواد خوراکی بوده که از سوی نیروهای امدادی و سپاه در حال توزیع بین زلزله زدگان است.
وی بیان کرد: استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری برای اعزام نیروهای خود نیز اعلام امادگی کردند.
جمالی ادامه داد: به دنبال وقوع این زلزله، استاندار فارس در تماس تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد آمادگی این استان را برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.
وی بیشترین میزان خسارت را مربوط به کانون زلزله شهر سی سخت دانست و افزود: هیچ گونه تلفات جانی در این زلزله گزارش نشده است.
جمالی اضافه کرد: با توجه به اعلام کارشناسان هواشناسی و احتمال بارش برف در سی سخت نیازاست مردم از ترددهای غیرضروری در مسیرهای مواصلاتی سی سخت -  یاسوج جدا خوداری کنند.
جمالی تصریح کرد: در جلسه شورای بحران فرمانداری به ریاست استاندار  تقسیم کار در قالب کمیته ها انجام و نیروها به صورت میدانی در حال خدمت رسانی هستند.
وی از همکاری همه نهادها در راستای خدمات رسانی به مردم قدردانی کرد.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ دهم ریشتر ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه بیست و نهم بهمن ۹۹  شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.
 مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین اتفاق افتاده است .
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1