تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۸
کد مطلب : ۴۲۹۸۷۸
آیا نامه تاجگردون، تذکر استاندار و سفر معاون وزیر کارساز می‌شود؟

پیمانکار بیمارستان نرگسی به کجا وصل است؟ / انتقاد تند یزدان‌پناه از شهردار دوگنبدان ( + تصاویر )

۹
۱
کبنا ؛معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی گفت: بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی گچساران با ۱۱ هزارو ۲۹۵ متر زیربنا و ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری بهره برداری  می‌شود.
به گزارش کبنا از گچساران، علی نبیان در نشست بررسی  بیمارستان  140 تختخوابی در حال احداث نرگسی گچساران که با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و  جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد پد فرود بالگرد در بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی گچساران از ملزوماتی است که امروز اجرای آن مصوب شده است.
نبیان افزود: بیمارستان نرگسی گچساران دارای بخش‌های اورژانس با ۲۵ تخت، درمانگاه، "سی سی یو" با چهار تخت، ۶ تخت "آی سی یو"، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است.
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی ابراز داشت: تجهیزات این طرح درمانی بر عهده وزارت بهداشت و درمان است که  به طور کامل تأمین و به استان منتقل شده است.
برای بهره برداری هرچه سریعتر از این پروژه پیمانکار باید فعال‌تر شود و کارگاه دو شیفت کاری (روز و شب) شود تا پایان سال بیمارستان تکمیل و راه اندازی شود.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این نشست با انتقاد از مدیران شهرستان اظهار داشت: متاسفانه بعضی از مدیران شهرستان گچساران انگیزه و اراده‌ای برای راه اندازی هرچه سریعتر این بیمارستان ندارند.
پرویزیزدان پناه افزود: شهردار دوگنبدان برای جاده دسترسی این بیمارستان همکاری لازم را با ندارد بطوریکه که هنوز این پروژه تکمیل و راه اندازی نشده مبلغ 20 میلیارد تومان از ما بابت عوارض و... مطالبه کرده است.
یزدان پناه بیان کرد: در حالی که شهرداری دوگنبدان مبلغ 4 میلیارد تومان به ما بدهکار است خوب است شهرداری دوگنبدان که فعلاً بابت همین بدهی خدمات ارائه داده بطوریکه رفت و آمد و دسترسی مردم به این بیمارستان به سهولت انجام بگیرد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تجهیزات  این بیمارستان خریداری شده است، گفت: در حوزه نیروی انسانی برای کار در بیمارستان نرگسی علاوه بر انتقال متخصصین بیمارستان رجایی در استخدام‌های جدید نیروی خوبی دیده شده است.
 یزدان پناه تصریح کرد: بیمارستان نرگسی جایگزین بیمارستان شهید رجایی گچساران است و تجهیزات و خدمات ارائه شده در بیمارستان رجایی به بیمارستان نرگسی انتقال داده می‌شود.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  با بیان اینکه هم اکنون بیمارستان نرگسی گچساران 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ابراز کرد: با افتتاح این طرح در شهرستان گچساران سرانه تخت‌های بیمارستانی این شهرستان  افزایش خواهد یافت.
 پزدان عنوان کرد: هم اکنون شهرستان گچساران با 3 بیمارستان از جمله بیمارستان شهید رجایی، بعثت نفت و بیمارستان بی بی حکیمه گچساران دارای 304 تخت بیمارستانی است.
در ادامه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به تاکیدات استاندار و قول مساعد معاون وزیر نشان دهنده از اهمیت این پروژه است فرماندار باید مدیران را  مکلف کنند که این پروژه به  در زمان مقرر به سرانجام برسد.
کیامرث حاجی‌زاده عنوان کرد: با توجه به اینکه تجهیزات خریداری شده  اما متاسفانه جاده دسترسی مناسب به بیمارستان وجود ندارد که انتظار می‌رود شهرداری در این زمینه اقدام کنند.
حاجی زاده بیان کرد: شهرداری از امروز پای کار بیاید چرا که بیمارستان و مراکز آموزشی جز پروژه‌های عام المنفعه هستند.
وی تصریح کرد:  استاندار بر تکمیل این پروژه تاکید دارد چرا که این بیمارستان حق مردم شهرستان و استان است.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برق  بیمارستان  نرگسی حداکثر تا 10 روز آینده نصب شود.
معاون وزیر خطاب به معاون شهردار دوگنبدان اظهار کرد: این پروژه اولویت و همچنین تکلیف است باید جاده دسترسی این بیمارستان تا 2 هفته دیگر آماده شود.
گفتنی است: در چند روز گذشته غلامرضا تاجگردون  نماینده (رد اعتبارنامهمردم شهرستان گچساران و باشت  طی نامه‌ای به استاندار از تعطیلی و همچنین کندی اجرای پروژه‌های شهرستان، گلایه کرده بود و در ادامه  استاندار کهگیلویه و بویر احمد در نشستی در استان از تأخیر در افتتاح بیمارستان 140 تختخوابی نرگسی گچساران به مدیران تذکر جدی داد.
کلانتری عنوان کرد:  این پروژه حق مسلم مردم گچساران است و معلوم نیست تأخیر در بهره برداری از این پروژه منافع چه افرادی را تأمین می‌کند؟
پیمانکار این پروژه که یک شرکت غیربومی می‌باشد و به نظر می‌رسد که از شرکت‌های ممتاز و توانمند در ساخت بیمارستان نمی‌باشد. این شرکت پیمانکار نتوانسته است این پروژه را  در مدت زمان متعهد شده انجام داده و به بهره برداری برساند.
  اما سؤال اینجاست چرا باید به اینچنین شرکت‌های کار واگذار شود.
در حالی که این پروژه در مرداد ماه سال 92 کلنگ زنی شده است  خوب بود وزارت راه و شهرسازی و مسئولان استانی در واگذاری این پروژه از شرکت‌های توانمند و ممتازی‌تری استفاده می‌کردند تا بیمارستان نرگسی در موعد مقرر افتتاح و به بهره برداری می‌رسید.
  • تصاویر بازدید معاون وزیر راه از بیمارستان نرگسی گچساران

    تصاویر بازدید معاون وزیر راه از بیمارستان نرگسی گچساران

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شهردار فقط با لابی گری هنوز شهردار مونده.اکثر کوچه های شهر فاقد اسفالت و جدول هستند.شهرداری بابت کدام خدمات عوارض میگیرد ما که نمیدانیم
Iran, Islamic Republic of
ای مردم مشکل که فقط جاده نیست همه اینها دستور بهشون شده که فقط شهردار تخریب کنن خدا به داد مردم بیچاره برسه
United Arab Emirates
چقدر حرف میزنن اینا چندتا تخت ودستگاه جدیدبیشترخرید نشده چون همون وسایل بیمارستان رجایی میخواد بیادتواین بیمارستان در ثانی پول بده پیمانکار تا کارکنه مفتکی دادا دیگه کاری به بابا هم نداره. پس زر نزن بیخود
Iran, Islamic Republic of
شهردار مغرض کارش فقط شده کارشکنی برای پروژه های عمرانی شهر لجباز سیاسی انهایی که اینگونه به تو خط میدن برای همیشه تو را تخریب کرده اند
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
حالا آن کسانی که کفن پوش شدن بیان جواب بدن
Iran, Islamic Republic of
نامه تاجگردون باهمت استاندار وزارت را به گچساران آورد ولی شهردار که نشان داده فقط دنبال سیلسی کاری هست کارشکنی میکند
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
نگویزدان‌پرست
Iran, Islamic Republic of
به شماربطی نداره که به کجاوصله
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر است وگرنهشهردار باید تصمیم بگیرد ولا مسولین راست نمیگویند وگرنه باید جلوی این همه تخلف را باید بگیرند
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1