تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۴۲۶۵۱۶
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید روشنفکر از زندان یاسوج + ( تصاویر )

۲
کبنا ؛نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از زندان یاسوج بازدید کرد.
 
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون، مهدی روشنفکر از زندان مرکزی یاسوج بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت و از برخی بندهای زندان نیز بازدید و با زندانیان دیدار کرد.
این بازدید که به منظورآشنایی با نحوه کار سخت زندانبانی، مشکلات و معضلات زندانهای استان بالاخص زندان یاسوج رخ داد؛ منصور بیژنی سرپرست زندان‌های استان ضمن خیر مقدم به حضور روشنفکر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زندان و کار زندانبانی از امور بسیار سخت، دشورا و استرس زاست که همکاران ما در این محیط و فضای سخت با کمترین توقع عهده دار نگهداری و مراقبت از بزهکاران و افراد رانده از جامعه و ا جتماع هستند.
وی با اشاره به رویکرد سازمان زندان‌ها در رابطه با زندانیان افزود: زندان‌های کشورمتفاوت از گذشته و دیگر کشورها علاوه بر نگهداری و مراقبت و امنیت جامعه با رویکردی اصلاحی و تربیتی برای باز اجتماعی شدن افراد به خطا رفته گامهای مؤثری برمیدارند که نتایج خوب و مطلوب آن در بازگشت سعادتمندانه خیل عظیمی از زندانیان به کانون خانواده و جامعه است.
این مقام ارشد زندان‌های استان عنوان کرد: هر چند امور رفاهی و تربیتی، آموزشی، اشتغال و حرفه آموزی در راستای توجه به حقوق شهروندی در مراکز ندامتگاهی استان علی رغم کمبود اعتبارات و نیروی انسانی در حال انجام است ولی زندانهای استان بالاخص زندان مرکزی که به نوعی پیشانی زندانهای استان است بعلت کمبود شدید منابع اعتباری و مالی دارای مشکلات عدیده‌ای است که اگر مرتفع نگردد شاهد آسیبهایی در امر زندانبانی خواهیم شد.
سرپرست زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد خطاب به نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: امیدوارم با دلسوزی و توان و تدبیر مدیریتی شما و بازدیدتان از مجموعه زندان مرکزی شاهد اعطاء اعتبارات کافی کمک به کاهش مشکلات زندان‌ها بویژه کمبود اعتبارات مالی باشیم.
منصور بیژنی در ادامه اظهار داشت: امیدوارم از آنجائیکه زندان فعلی مرکزی فضاهای محدودی برای نگهداشت مجرمین و زندانیان و مخلین نظم وآسایش مردم دارد با همکاری نمایندگان دلسوز مردم و همیاری دیگر مسؤلین استان بتوان نسبت به ایجاد فضای مناسب، تعمیر و بهسازی محیط‌های فرسوده زندان گامهای مؤثری برداشته شود.
روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازید ضمن قدردانی از اهتمام جدی مجموعه زندان‌های استان اظهار داشت: به کار سخت زندان و نگهداری از افراد زندانی واقفیم و خود را موظف میدانیم از راههای قانونی به رفع مشکلات زندان‌ها تلاش نمائیم.
نماینده مردم در مجلس در شورای اسلامی بیان کرد: با مشاهده مشکلات زندان مرکزی و گزارش ارائه شده توسط مدیر کل زندان‌ها از وضعیت کمبود اعتبارات حتماً از مبادی ذیربط پیگیری خواهم نمود تا نسبت به مرتفع نمودن بخشی از معضلات زندان و جذب بودجه و اعتبارات لازم تلاش شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1