تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۲۵۷۶۳
رئیس شورای اسلامی شهر مادوان گفت؛

واکنش رئیس شورا به بکارگیری نیروهای مازاد در کتابخانه شهر مادوان / جوانان را قربانی زد و بندهای سلیقه‌ای نکنید

۳
کبنا ؛
صبح امروز نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویراحمد با حضور معاون برنامه ریزی فرمانداری بویراحمد در محل سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا، غلام‌علی پورشریفی معاون برنامه ریزی فرمانداری بویراحمد در این جلسه با تاکید بر اهمیت کتاب و کتاب خوانی، اظهار داشت: با توجه به شرایط بیماری کرونا مسئولان مربوطه باید تلاش کنند تا اوقات فراغت مردم با کتاب‌ و کتابخوانی پر شود.
وی تاکید کرد: از ظرفیت مجازی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی استفاده شود.
در ادامه این نشست حاتم پیام رئیس شورای اسلامی شهر مادوان و نائب رئیس شورای شهرستان بویراحمد گفت: بخش اساسی از تاریخ پیشرفت معنوی و تمدن کتابخانه است، کتابخانه نهاد اجتماعی است که زمینه کتابخوانی را فراهم نموده و فرهنگ مطالعه را ترویج داده است، هدف کتابخانه خدمت به اجتماع است زیرا اساس ترقی و تعالی انسان در آموختن دانش و ارتقاء سطح اخلاقی و روحی است.
وی افزود: شورا و شهرداری‌ شهر مادوان در راستای تامین نیاز فرهنگی مردم شهر و فراهم نمودن زمینه مطالعه مفید و ترویج فرهنگ کتابخوانی و تغذیه حیات فکری شهروندان قریب به هزار متر زمین به نهاد کتابخانه عمومی استان اهدا نمود تا مردم فرهنگ دوست شهر مادوان از این ظرفیت بهره مند گردد.
پیام اظهار کرد: اگرچه سال ها راه اندازی کتابخانه مادوان به تاخیر افتاد که این تاخیر به صلاح مردم نبوده است اما باز به جهت راه اندازی و افتتاح آن از دست اندرکاران و کسانی که در ساخت و بهره برداری این پروژه تلاش کردند تقدیر و تشکر میکنم ولی آنچه که بعد از افتتاح کتابخانه موجب نگرانی و نارضایتی شهروندان و مجموعه شورای شهر گردیده است هدایت نیروهای مازاد کتابخانه عمومی استان به سمت کتابخانه عمومی شهر مادوان است.
رئیس شورای اسلامی مادوان افزود: اگر کتابخانه عمومی شهر مادوان ظرفیت بکارگیری و استخدام نیرویی را دارد میبایست طی فراخوانی از طریق برگزاری آزمون عمومی با در نظر گرفتن سهمیه اختصاصی و بومی برای بهره مندی  جوانان و دانش آموختگان دانشگاهی شهر مادوان صورت می‌گرفت نه اینکه بعنوان محل امنی برای نیروهای مازاد قرار می‌دادند.
وی بیان کرد: زمین متعلق به شهروندان مادوان بوده بنابراین هرگونه خدمات رسانی در وهله اول از جمله اشتغال باید با شهروندان دارای شرایط لازم شهر مادوان باشد اینکه جوانان تحصیلکرده بیکار شهر مادوان قربانی زد بندهای سیاسی و رفتارهای سلیقه ای مدیرانی باشند که نیروی مازاد بر ساختار کتابخانه عمومی تحمیل نمودند را بعنوان نماینده مردم آن شهر را نمی‌توان تحمل کرد و تا اطلاع ثانوی و زمانیکه این موضوع حل نشود، هرگونه خدمات رسانی از سوی شورا و شهرداری‌ مادوان به نهاد کتابخانه عمومی ممنوع می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
کتابخانه مرکزی استان هم‌ بدون ضابطه نیروهایی مشغول شدند. بررسی و اطلاع رسانی عمومی شود
ح ح
مطلع کارمند استانداری
Iran, Islamic Republic of
. مدیر استانی را به کتابخانه عمومی تحمیل کردند. متاسفانه مدیرکل استان حتی نمیتونه جلوی دوربین، در جلسات اداری استانداری، در جلسات مختلف اینقدر. که کسی باورش این اصلامدرک تحصیلی داشته . البته معجزه خودش را داره بهترین درمان برای حفظ میز نشینی.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
/ کارشناس عمرانی بدون ضابطه استخدام کرد دل آقای زارع را بدست آورد. چهارسال معاون نداشت دو هفته پیش دو نفر را به تهران فرستاد یکی از یاسوج نیروی روشنفکر،یکی دیگر از کهگیلویه نیروی موحد. نیروی روشنفکر را برای آرام کردن و سرهم بندی و در نهایت نیروی موحد تا چند روز آینده معرفی خواهد شد. شک نکنید. به این زیرکی دیده بودین؟
مادوانی
Iran, Islamic Republic of
آقای شورا شما فقط یه روی کار را دیده اید. این آدم پاک دست ترین مدیر این استانه. ماشین اداره را با خودش نمی بره خونش در عوض یه راننده داره باید با ماشینش هرصبح بره دنبالش از کریم آباد سوارش کنه بیاردش سالم آباد محل کارش و بعد ساعت 2 بعد از ظهر خسته و گرسنه سوارش کنه ببردش خونش تو تمام صحبتهاش می زنه. شما هم همچون مدیر دست پاکی دیده بودین؟
حقیقی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت آقای پیام،،،برادر وقتی اطلاعات ناقص هست،چرا اظهارنظر میکنی؟؟کدام نیرو؟؟این اداره کل با مازاد نیرو مواجهه شده و اگر کتابخانه مادوان نبود،با بعضی ها خداحافظی میشد،،،،
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
اگر با مازاد نیرو مواجهه بوده چرا بدون ضوابط اقدام به جذب نیروی بدون ازمون میکنی . انشااله به قول خودت فردای قیامت پاسخگو هستی اقای مدیر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مدیر انسان شجاعی هست و مدیری کار بلد انشاالا روز قیامت انهای جواب گو خواهند بود که نیروی پاک و مردمی را بعداز 2سال خدمت بخاطر سیاست ومنافع شخصی خودشان برداشتن ودختر خودشان جایگزین کردن وبخاطر سرصدا وجر دعوای منطقه موقتا انتقالش دادن جای دیگه از شهرداری م تا اب از اسیاب بیفته بفرستنش کتابخونه اقای مدیر روز قیامت جواب گو نیست انهای که بخاطر سیاست خودشان ومنافع شخصی خودشان دست به این کار ها میزنن جواب باید روز قیامت پس بدن
ابوذری
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب مهندس پیام فرهیخته وپرتلاش
امیدوارم در مناصب وجایگاههای بالاتر شما راببینم
United States
لطفا خودت که عضو شورای شهر هستی و این حرفها رو برا استخدامی کتابخانه ها زدی بگو که در همان که کار میکنی با امتحان رفتی؟
مادوانی
Iran, Islamic Republic of
درود برمهندس پیام باید نیروهای کتبخانه شهر مادوان از خود شهر مادوان باشند چون حق باایشون است وزمین دادند تا اینکه کتابخانه را زدند
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقای پیام پیام جالبی دادند حرف دل مردم است:
[میبایست طی فراخوانی از طریق برگزاری آزمون عمومی با در نظر گرفتن سهمیه اختصاصی و بومی برای بهره مندی جوانان و دانش آموختگان دانشگاهی شهر مادوان صورت می‌گرفت نه اینکه بعنوان محل امنی برای نیروهای مازاد قرار می‌دادند]
آسیب پذیر مادوان اشتغالزایی دیگران ..یو دَ نَـخِـشـهِ
علی
Iran, Islamic Republic of
/ طی چهار سال اشغال جایگاه مدیریت هیچ کار مثبتی انجام نداده .یعنی توان انجام کار نداره.ایشون با حمایت نماینده قبلی مدیر شده وکل رشناسان و...از نیروهای زارع هستن.وبرای .نیروهای فعال وتحصیلکرده هیچ ارزشی قائل نیست.به هرکاری دست میزنه تا میز مدیریت رو حفظ کنه.
کتابدار مرکزی
Iran, Islamic Republic of
واقعیتش اینه که با وجود اینکه میشد اقدام به جذب این همه جوان بیکار با رشته های مرتبط نمود ولی شروع کردن به جابه جایی نیرو هایی که باب میل و سلیقه اقایان نبوده است و حتی طی سالهای گذشته تا به امروز اقدام به جذب نیرو بدون آزمون کرده اند.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1