کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس شورای اسلامی شهر مادوان گفت؛

واکنش رئیس شورا به بکارگیری نیروهای مازاد در کتابخانه شهر مادوان / جوانان را قربانی زد و بندهای سلیقه‌ای نکنید

30 شهريور 1399 ساعت 15:10

رئیس شورای اسلامی مادوان گفت: اگر کتابخانه عمومی شهر مادوان ظرفیت بکارگیری و استخدام نیرویی را دارد میبایست طی فراخوانی از طریق برگزاری آزمون عمومی با در نظر گرفتن سهمیه اختصاصی و بومی برای بهره مندی جوانان و دانش آموختگان دانشگاهی شهر مادوان صورت می‌گرفت نه اینکه بعنوان محل امنی برای نیروهای مازاد قرار می‌دادند.


صبح امروز نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویراحمد با حضور معاون برنامه ریزی فرمانداری بویراحمد در محل سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا، غلام‌علی پورشریفی معاون برنامه ریزی فرمانداری بویراحمد در این جلسه با تاکید بر اهمیت کتاب و کتاب خوانی، اظهار داشت: با توجه به شرایط بیماری کرونا مسئولان مربوطه باید تلاش کنند تا اوقات فراغت مردم با کتاب‌ و کتابخوانی پر شود.
وی تاکید کرد: از ظرفیت مجازی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی استفاده شود.
در ادامه این نشست حاتم پیام رئیس شورای اسلامی شهر مادوان و نائب رئیس شورای شهرستان بویراحمد گفت: بخش اساسی از تاریخ پیشرفت معنوی و تمدن کتابخانه است، کتابخانه نهاد اجتماعی است که زمینه کتابخوانی را فراهم نموده و فرهنگ مطالعه را ترویج داده است، هدف کتابخانه خدمت به اجتماع است زیرا اساس ترقی و تعالی انسان در آموختن دانش و ارتقاء سطح اخلاقی و روحی است.
وی افزود: شورا و شهرداری‌ شهر مادوان در راستای تامین نیاز فرهنگی مردم شهر و فراهم نمودن زمینه مطالعه مفید و ترویج فرهنگ کتابخوانی و تغذیه حیات فکری شهروندان قریب به هزار متر زمین به نهاد کتابخانه عمومی استان اهدا نمود تا مردم فرهنگ دوست شهر مادوان از این ظرفیت بهره مند گردد.
پیام اظهار کرد: اگرچه سال ها راه اندازی کتابخانه مادوان به تاخیر افتاد که این تاخیر به صلاح مردم نبوده است اما باز به جهت راه اندازی و افتتاح آن از دست اندرکاران و کسانی که در ساخت و بهره برداری این پروژه تلاش کردند تقدیر و تشکر میکنم ولی آنچه که بعد از افتتاح کتابخانه موجب نگرانی و نارضایتی شهروندان و مجموعه شورای شهر گردیده است هدایت نیروهای مازاد کتابخانه عمومی استان به سمت کتابخانه عمومی شهر مادوان است.
رئیس شورای اسلامی مادوان افزود: اگر کتابخانه عمومی شهر مادوان ظرفیت بکارگیری و استخدام نیرویی را دارد میبایست طی فراخوانی از طریق برگزاری آزمون عمومی با در نظر گرفتن سهمیه اختصاصی و بومی برای بهره مندی  جوانان و دانش آموختگان دانشگاهی شهر مادوان صورت می‌گرفت نه اینکه بعنوان محل امنی برای نیروهای مازاد قرار می‌دادند.
وی بیان کرد: زمین متعلق به شهروندان مادوان بوده بنابراین هرگونه خدمات رسانی در وهله اول از جمله اشتغال باید با شهروندان دارای شرایط لازم شهر مادوان باشد اینکه جوانان تحصیلکرده بیکار شهر مادوان قربانی زد بندهای سیاسی و رفتارهای سلیقه ای مدیرانی باشند که نیروی مازاد بر ساختار کتابخانه عمومی تحمیل نمودند را بعنوان نماینده مردم آن شهر را نمی‌توان تحمل کرد و تا اطلاع ثانوی و زمانیکه این موضوع حل نشود، هرگونه خدمات رسانی از سوی شورا و شهرداری‌ مادوان به نهاد کتابخانه عمومی ممنوع می‌باشد.


کد مطلب: 425763

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/425763/2/واکنش-رئیس-شورا-بکارگیری-نیروهای-مازاد-کتابخانه-شهر-مادوان-جوانان-قربانی-زد-بندهای-سلیقه-ای-نکنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1