تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۴۲۵۷۳۴
کبنا گزارش می‌دهد

کلانتری: بخشنامه‌ها برای گره‌گشایی از کار مردم است نه گله‌افزایی / ادارات برتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند + (اسامی و تصاویر )

۲
کبنا ؛مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، علی سلحشوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد، معاونین استاندار برگزار و از دستگاه‌های برتر استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

 علی سلحشوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم از رشد ۳.۲ درصدی دستگاه‌ها در شاخص‌های عمومی و خصوصی جشنواره شهید رجایی خبر داد و اظهار داشت: در کلیه شاخص‌ها رشد ۳.۲ درصدی دستگاه‌ها را شاهدیم و دستگاه‌ها رشد و بهبود ظرفیت‌ها را داشتند.
 سلحشوری تصریح کرد: بر اساس بخشنامه، برگزاری جشنواره شهید رجایی به شورای راهبری و مدیریت داده شد که اقداماتی در این راستا شکل گرفت.
 وی ابراز داشت: با توجه به شیوع کرونا و لزوم تدابیر پیشگیرانه، برنامه ریزی‌های برگزاری با محوریت رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرایی شد.
 سلحشوری تصریح کرد: بر اساس شاخص‌های عمومی و خصوصی تا سقف ۱۰۰۰ امتیاز سنجش دستگاه‌ها انجام گرفت.
رئیس مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: هر کدام از شاخص‌ها بر اساس چارچوب‌های قانونی امتیاز بندی شد و دستگاه‌های برتر معرفی می‌شوند.
 وی افزود: ۷۶ دستگاه در چارچوب این جشنواره شرکت داده شد.
 
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جشنواره، اظهار داشت: از همه ظرفیت‌های استان باید استفاده شده تا مشکلات و گره‌های زندگی مردم رفع شود.
کلانتری افزود: این جشنواره سنگ بنایی با پیام‌های الهام بخشی شد که در ذات این حرکت قرار دارد.
 وی ابراز داشت: شهید رجایی و باهنر الگویی هستند که پرونده کاری آنها خدشه و لکه‌ای در آن وجود نداشت و سرشار از خدمت به مردم بود.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۷۰۰۰ نفر حقوق بگیر در استان داریم و هنر مجموعه‌ها باید این باشد که در همه بخش‌ها خود را قضاوت کنیم که عملکرد ما در پوشش خدمات به مردم و توسعه استان چگونه است.
 کلانتری تصریح کرد: اگر هر مدیری و هر کارمندی تمام تلاشش را به کار بگیرد و مشکلی رفع نشود، مردم وقتی بدانند کوتاهی نشده و تمام تلاشش را انجام داده است، می‌پذیرند.
 وی ابراز داشت: ما مدیون این مردمیم و در همین استان ۱۸۸۰ برای حفظ اسلام و انقلاب شهید شده تا انقلاب به دست ما و شما رسیده است.
 کلانتری افزود: باید خود ببینیم که چگونه و با چه نگاهی عمل کردیم.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره شهید رجایی فرصتی است که مدیران به خود بیایند.
 کلانتری خاطرنشان کرد: روح شهدا ناظر بر عملکرد ما بوده و باید راه شهدا را با خدمت به مردم ادامه دهیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران استانی گفت: بخشنامه را گذاشته‌اند که گره‌ها را باز کنند دنبال تبصره‌ای باشیم که گره گشایی شود نه این که گره مشکلات مردم را بیشتر کنیم.  با بخشنامه‌ها باید گره‌گشای کار مردم باشیم و  گله‌افزایی نکنیم.
کلانتری به سختی‌هایی که شهید رجایی تحمل کرد اشاره و اظهار کرد: انتظار از مدیران استان این است که را همه ظرفیت های استان برای رفع مشکلات مردم استفاده شود. مدیران اگر برای خدمت به مردم گام بردارند در مسیر شهید رجایی و شهدا است.
کلانتری افزود: مدیر باید از خود بپرسد که آیا از همه توان و ظرفیت برای خدمت به مردم استفاده کردم که اگر این گونه بود در راه شهید رجایی و باهنر حرکت کرده است.
وی گفت: در سخت ترین دوره تحریم تاریخ بشریت به سر می‌بریم با همین شرایط هم اگر مدیران و کارکنان و پرسنل مصمم باشند گره‌ها باز خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که خدا و شهدا کار ما را می‌بینند و از ما نمی‌گذرند، افزود اگر غفلت کرده و درست عمل نکنیم سر پل صراط جلوی ما را می‌گیرند دوره مسوولیت زود تمام می‌شود این لوح های مادی مهم نیست مهم خدمت به مردم است.
وی گفت: تمام جرم و گناه ما در دنیای امروز این است که دنبال عدالت و حق و سنت رسول‌الله و اجرای احکام الهی هستیم این ذلتی که چند کشور عربی به خود وارد کردند به دلیل ترس از آمریکاست که ذلیلانه زیر بار امضا رفته‌اند و ما زیر سایه ولایت فقیه سربلند هستیم.
کلانتری با بیان این که در گذشته اختیار و تصمیمی با مردم نبود، افزود: رژیم پهلوی به جز ظلم به مردم زاگرس‌نشین هیچ کاری نکرد و امروز به برکت جمهوری اسلامی مردم خودشان تصمیم می‌گیرند و امروز همه ما مسوولان به نظام و انقلاب و امام بدهکاریم.
وی گفت: سختی بر مردم وارد شده است اما مردم از راه اهل بیت (ع) و انقلاب جدا نشده اند. مردم پیام جمهوری اسلامی را به درستی دریافت کرده‌اند و امروز این میراث انقلاب اسلامی به ما رسیده است و باید تلاس کنیم که وظایفی که بر عهده ما گذاشته‌اند را به درستی انجام بدهیم. ما در نظام اسلامی به دنبال اجرای احکام الهی هستیم.
سازمان برنامه و بودجه، آموزش و پرورش، امور مالیاتی، شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و اداره کل بیمه سلامت  استان، صندوق کارآفرینی امید، علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، اداره‌کل منابع طبیعی، اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای، شرکت آب و فاضلاب استان، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بانک کشاورزی، دانشگاه یاسوج، بنیاد مسکن استان، بانک ملی ایران، جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد، سازمان امور اقتصادی و دارایی استان، اداره‌کل استاندارد، پارک علم و فناوری استان، اداره‌کل نوسازی مدارس، سازمان تعزیرات حکومتی و اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه‌های برگزیده بر اساس شاخص‌های کلی، عمومی، شاخص معرفی شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جان خودت ملاک چی بوده اینا که اولا از همه دستگاه‌ها تقدیر کردن بعدش واقعا متاسفم برای بیشتر انتخابهایتون
پرستار
Iran, Islamic Republic of
واقعا همه این ادارات برتر شناخته شدن ؟! شما که همه ادارات را نام بردید اگه اینجوره که مملکت گل و بلبله
طنز تلخیه متاسفانه
Iran, Islamic Republic of
سلام همه دستگاهها برتر شدند تاتبعيض نباشد واقعا بايد گريه كرد حيف مديران روزاي تعطيل برتر شدند ماكه برتر تر شديم غمي نداريم شايسته برتر
Iran, Islamic Republic of
دستگاهی دیگه مونده معرفی نشده باشه؟؟ این همه فشلی از کجاست پس؟؟ واقعا خنده داره
م
Iran, Islamic Republic of
فقفط یک اداره را نام نبرده اند آن هم جهاددددد کشاورزی است علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
آغا جون خوتون بنیاد شهید چندم شد
اگر اعلام کنین خوشحال میشیم
چماق
Iran, Islamic Republic of
ملاکتون هرچی بوده بخدا-والا سپوری سر کوچه ما کارش درستتراز همه این دستگاههایی هست که تجلیل ازشون شده، هم خوشبرخورده-هم سروقت میاد مغازه ومیره -هم مثل بعضی ازاین اداره جات که باید بادیگارد با خودت ببری لازم نیست نگران باشی والااااااااا-خدا بداد برسه
Iran, Islamic Republic of
مگه ادره دیگه هم توی استان داریم ؟!.....
عبدالرضا
Iran, Islamic Republic of
درود،سی وهفت هزارحقوق بگیربرای استانی که ازبسیاری جهات راندمان کاری نزدیک به صفر وعملکردمشخصی ندارند،من تعجب میکنم که چراچهل سال پیش رابااکنون مقایسه میکنیم،آنچه استاندارمحترم ذکرکرده اندبرای مامردم عادی یه شوخی بی‌مزه محسوب میشود،زمین خودم چهارساله خالی مونده وهرروز هم کارمندان گردشگرجهادکشاورزی ازکنارش ردشده وبه کوهگل میروند خداشاهده تاکنون حتی یکبارنشده یه نیروی مسئول گفته باشه دلیل خالی بودن زمینی که مرغوبترین محصول ازش برداشت میشدچیست؟غارت ودزدی از اموال ومحصولاتمون فاجعه باره واین خودجلوی رشدوتوسعه باغات وکارگاههاراگرفته.فقروفحشا درمیون حاشیه نشینان رانده از دیار خود،آوازه ش خیلی جاهاپیچیده،بنیان خانوادگی پاکترین مردم فروپاشیده وبعد مقصرش راکسی اعلام میکنیم که به تاریخ پیوسته؟.کدام خانواده است که دیگربتواندزیرفشاراقتصادی کمرراست کند.یه جنگل بلوط بی بدیل داشتیم که درآتش بیکفایتیهابیماروخاکسترشد آیااینهاهم مقصرش عهددقیانوس بوده؟لطفا آزاده باشید ودم ازعدالت وتقوا وسازندگی نزنیدکه حاصلش فقط شک بیشترمردم عادی به عملکردهاخواهدبود.متشکرم.
ادریس
Iran, Islamic Republic of
جوک سال.
خودشون خودشونو تشویق میکنن
مونسان
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار زحمات شما قبول همه خسته نباشید اما ما با خودمان سنجیده شده ایم با کشور. و استانهای دیگر چطور. ؟؟؟ وقتی جاده وآب وگرانی لحظه به لحظه ومشکل آفرینی بانکها در پرداخت وامها خ. ازدواجی ووو عدم مشارکت مردم در پیشنهاد وآتش سوزیهای حرفه ای وبی توجهی دولت به این استان نسبت به دیگران و فسادهای کلان آزاد فروشی وتقلبهای بی انتهایی داروخانه ها وداروهای ایرانی را به جای خارجی دادن ها وامکانات بهداشتی و درمانی صفر درمقابل بهبهان ومدارسی که اگرسرزده تشریف بیاورید هیچ امکان کرونایی وسرویس سالم بهداشتی در اکثر آنها خصوصا دهدشت بیداد وبی انتهاست را خواهید دید که کهگیلویه ای که زمانی بود خیابانها ی. کهگیلویه عدم کارکرد دولت محترم هست. که فقط با نا توانی ممتد تحریم مقصر میشود چه ربطی به تحریم دارد ؟؟؟ میوه و پارچه. و آب وقیر و خاک. وجوی آب درست کردن چه ربطی به تحریم دارد ؟؟؟ چه امکاناتی مانند دیگر استانها و اشتغالی دولت داده است ؟؟؟ فقط وفقط بیکاری ونابودکردن مراتع سرحد به بهانه گردو زدن تمام زندگی عشایر وچرای دامها از بین رفته اند سخن ما در کل دولت هست بعد شما که گویا تعارفی دارید خواسته از دولت و فریاد روسرش نمیکشید چشمه وقناتها وآب وکود وامکانات کشاورزی هم که کم کم به همراه درختان بلوطی که کرم و انگل های دیگر وآتش نابودشان میکند دارند مراتع و کشاورزی. و زندگی در این استان را نابود میکند آب وراه وشغل وامکانات بهداشتی کشاورزی و دامداری و آبادانی و محرومیت زدایی وظیفه دولت هست. که تا آلان ناموفق بوده وربطی به خارج هم ندارد سوع مدیریت. ومنافع شخصی وزور نفوذ در میان دولت برای منافع خویش نه خدمت به خلق ونه اطاعت از ولی امر در عمل ودور بودن از مردم میطلبد همه در این برهه زیر عبای ولایت جمع شوند تا پیروز شویم چرا که تمام تیم مشکلات. حاکی از فاصله گرفتن از چتر ولی امر مسلمین بوده است به امید آنروز
Iran, Islamic Republic of
ملاک انتخاب چه بوده ؟؟؟؟؟؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بازدهی این ادارات صفر فقط بلدین لوح تقدیر بدین
Greece
طنز تلخی که نمک بر زخم مردم می ریزند!!!!!!!!!!!!!!!
کدام برتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
فقط از سازمان صمت نام نبرده چون این مدت روش حواشی زیاد بوده بخاطر کنترل نکردن بازار و کرایه اسنپ ها..
عیب نداره برید درون سازمانی یه لوح بش بدید ماهم ناراحت نمیشیم اصلا😂😂
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخح اداره/واقعا خنده ان گرفت در حد تیم ملی
Iran, Islamic Republic of
خود گوییم و خود خندیم خود مرد هنرمندیم..کدوم کار....کدوم برتری...
Iran, Islamic Republic of
شرکت اب وفاضلاب که مدام مردم ازش شاکی هستن و مشکل اب دارند چطور برتر شده ...اصلا ملاک برتری چی بوده!
بینام
Iran, Islamic Republic of
خدا دونه و تمامشو کاش معیار سنجش آقای کلانتری رو مشخص میکرد که روی چه حسابی ازین ناکارآمدان تقدیر بعمل اومده
سجاد
Iran, Islamic Republic of
آمار بگیرید از مشترکین یکی از سازمانهای که پول کمتر میگیره و خدمت رسانی می‌کنه شرکت گازه که تو لیست نیست.
علی احمدی
Iran, Islamic Republic of
لطفا از فرمانداری بویراحمدم نام ببرید که انتخاباتو سال 98 //
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت عسکر فقیرو پع اداره جده سازی وحونه سازی چع وابی .که اسم‌وش نبردیدت. حتما ره و واردن حونیلع استاندار و معاون عمرانی و رییس برنامه ریزی پیل نقسیم‌کن‌نا عادلانه ساختع. باید وحال ای استان گهتر وبار گریوسع.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1