کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

ادارات برتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند + (اسامی و تصاویر )

30 شهريور 1399 ساعت 0:04

مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، علی سلحشوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد، معاونین استاندار برگزار و از دستگاه‌های برتر استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.


مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، علی سلحشوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد، معاونین استاندار برگزار و از دستگاه‌های برتر استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

 علی سلحشوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم از رشد ۳.۲ درصدی دستگاه‌ها در شاخص‌های عمومی و خصوصی جشنواره شهید رجایی خبر داد و اظهار داشت: در کلیه شاخص‌ها رشد ۳.۲ درصدی دستگاه‌ها را شاهدیم و دستگاه‌ها رشد و بهبود ظرفیت‌ها را داشتند.
 سلحشوری تصریح کرد: بر اساس بخشنامه، برگزاری جشنواره شهید رجایی به شورای راهبری و مدیریت داده شد که اقداماتی در این راستا شکل گرفت.
 وی ابراز داشت: با توجه به شیوع کرونا و لزوم تدابیر پیشگیرانه، برنامه ریزی‌های برگزاری با محوریت رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرایی شد.
 سلحشوری تصریح کرد: بر اساس شاخص‌های عمومی و خصوصی تا سقف ۱۰۰۰ امتیاز سنجش دستگاه‌ها انجام گرفت.
رئیس مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: هر کدام از شاخص‌ها بر اساس چارچوب‌های قانونی امتیاز بندی شد و دستگاه‌های برتر معرفی می‌شوند.
 وی افزود: ۷۶ دستگاه در چارچوب این جشنواره شرکت داده شد.
 
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جشنواره، اظهار داشت: از همه ظرفیت‌های استان باید استفاده شده تا مشکلات و گره‌های زندگی مردم رفع شود.
کلانتری افزود: این جشنواره سنگ بنایی با پیام‌های الهام بخشی شد که در ذات این حرکت قرار دارد.
 وی ابراز داشت: شهید رجایی و باهنر الگویی هستند که پرونده کاری آنها خدشه و لکه‌ای در آن وجود نداشت و سرشار از خدمت به مردم بود.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۷۰۰۰ نفر حقوق بگیر در استان داریم و هنر مجموعه‌ها باید این باشد که در همه بخش‌ها خود را قضاوت کنیم که عملکرد ما در پوشش خدمات به مردم و توسعه استان چگونه است.
 کلانتری تصریح کرد: اگر هر مدیری و هر کارمندی تمام تلاشش را به کار بگیرد و مشکلی رفع نشود، مردم وقتی بدانند کوتاهی نشده و تمام تلاشش را انجام داده است، می‌پذیرند.
 وی ابراز داشت: ما مدیون این مردمیم و در همین استان ۱۸۸۰ برای حفظ اسلام و انقلاب شهید شده تا انقلاب به دست ما و شما رسیده است.
 کلانتری افزود: باید خود ببینیم که چگونه و با چه نگاهی عمل کردیم.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره شهید رجایی فرصتی است که مدیران به خود بیایند.
 کلانتری خاطرنشان کرد: روح شهدا ناظر بر عملکرد ما بوده و باید راه شهدا را با خدمت به مردم ادامه دهیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران استانی گفت: بخشنامه را گذاشته‌اند که گره‌ها را باز کنند دنبال تبصره‌ای باشیم که گره گشایی شود نه این که گره مشکلات مردم را بیشتر کنیم.  با بخشنامه‌ها باید گره‌گشای کار مردم باشیم و  گله‌افزایی نکنیم.
کلانتری به سختی‌هایی که شهید رجایی تحمل کرد اشاره و اظهار کرد: انتظار از مدیران استان این است که را همه ظرفیت های استان برای رفع مشکلات مردم استفاده شود. مدیران اگر برای خدمت به مردم گام بردارند در مسیر شهید رجایی و شهدا است.
کلانتری افزود: مدیر باید از خود بپرسد که آیا از همه توان و ظرفیت برای خدمت به مردم استفاده کردم که اگر این گونه بود در راه شهید رجایی و باهنر حرکت کرده است.
وی گفت: در سخت ترین دوره تحریم تاریخ بشریت به سر می‌بریم با همین شرایط هم اگر مدیران و کارکنان و پرسنل مصمم باشند گره‌ها باز خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که خدا و شهدا کار ما را می‌بینند و از ما نمی‌گذرند، افزود اگر غفلت کرده و درست عمل نکنیم سر پل صراط جلوی ما را می‌گیرند دوره مسوولیت زود تمام می‌شود این لوح های مادی مهم نیست مهم خدمت به مردم است.
وی گفت: تمام جرم و گناه ما در دنیای امروز این است که دنبال عدالت و حق و سنت رسول‌الله و اجرای احکام الهی هستیم این ذلتی که چند کشور عربی به خود وارد کردند به دلیل ترس از آمریکاست که ذلیلانه زیر بار امضا رفته‌اند و ما زیر سایه ولایت فقیه سربلند هستیم.
کلانتری با بیان این که در گذشته اختیار و تصمیمی با مردم نبود، افزود: رژیم پهلوی به جز ظلم به مردم زاگرس‌نشین هیچ کاری نکرد و امروز به برکت جمهوری اسلامی مردم خودشان تصمیم می‌گیرند و امروز همه ما مسوولان به نظام و انقلاب و امام بدهکاریم.
وی گفت: سختی بر مردم وارد شده است اما مردم از راه اهل بیت (ع) و انقلاب جدا نشده اند. مردم پیام جمهوری اسلامی را به درستی دریافت کرده‌اند و امروز این میراث انقلاب اسلامی به ما رسیده است و باید تلاس کنیم که وظایفی که بر عهده ما گذاشته‌اند را به درستی انجام بدهیم. ما در نظام اسلامی به دنبال اجرای احکام الهی هستیم.
سازمان برنامه و بودجه، آموزش و پرورش، امور مالیاتی، شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و اداره کل بیمه سلامت  استان، صندوق کارآفرینی امید، علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، اداره‌کل منابع طبیعی، اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای، شرکت آب و فاضلاب استان، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بانک کشاورزی، دانشگاه یاسوج، بنیاد مسکن استان، بانک ملی ایران، جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد، سازمان امور اقتصادی و دارایی استان، اداره‌کل استاندارد، پارک علم و فناوری استان، اداره‌کل نوسازی مدارس، سازمان تعزیرات حکومتی و اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه‌های برگزیده بر اساس شاخص‌های کلی، عمومی، شاخص معرفی شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.


کد مطلب: 425734

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/425734/2/ادارات-برتر-کهگیلویه-بویراحمد-معرفی-شدند-اسامی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1