تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۴۲۴۳۲۴
در نشست بررسی وضعیت برق شهر مادوان مطرح شد

جهانبخش: 50 درصد شهر مادوان در خاموشی است / استقرار نمایندگی اداره برق در مادوان / مشکلات برق مادوان مرتفع می‌شود

۰
کبنا ؛با پیگیری شهردار مادوان مشکلات برق این شهر مرتفع می‌شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز نشست بررسی وضعیت برق شهر مادوان با حضور مسئولان شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد در محل شهرداری مادوان برگزار شد.
داریوش جهانبخش شهردار مادوان در این جلسه که با حضور افشون معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، پردال رئیس اداره برق شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان برگزار شد، با اشاره وضعیت برق شهر مادوان، اظهار کرد: مردم شهر مادوان همواره در صحنه‌های مختلف مربوط به انقلاب اسلامی حضور پررنگی داشته‌اند و برای کیان از نظام اسلامی ایثارگری‌های زیادی کرده‌اند. و این مردم عزیز سزاوار بهترین خدمات هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه در طول 40 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی که خدمات زیادی به مناطق محروم ارائه شده است، تصریح کرد: نباید به دلایل سهل انگاری برخی، شهر مادوان هنوز از نیازهای اولیه بی بهره باشد و این در شأن مردم نیست. و باید در جهت بهبود وضعیت مردم بنا به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همه مسئولان همگام و همدل باشند.
جهانبخش در ادامه با قدردانی از خدمات شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: حدود 50 درصد از شهر مادوان در خاموشی به سر می‌برد و این در حالی است که شهرداری مادوان تمام زیرساخت‌های لازم را برای روشنایی معابر و خیابان‌ها این شهر انجام داده، اما متاسفانه به دلیل افت فشار و ضعف ولتاژ معابر شهر روشنایی کافی ندارند و همچنین افت فشار سبب خسارت زیادی به وسایل برقی منازل شده است.
شهردار مادوان در ادامه گفت: افت فشار برق نیز باعث تعطیلی فعالیت شهرداری شده است و به بخش زیادی از رایانه‌ها و تجهیزات آسیب وارد کرده است.
 شهردار مادوان در بخش پایانی صحبت‌های خود، ضمن تشکر و قدردانی از مسؤلین برق شهرستان بویراحمد، بحث جابجایی پایه‌های برق را که در مسیر خیابان قرار دارند به عنوان مانعی برای مردم که منجر به تصادفات می‌شوند، را معضل اساسی عنوان کرد و گفت: مسئولان اداره برق قول مساعد داده‌اند که این مشکلات در سریعترین زمان ممکن برطرف شوند.
 جهانبخش خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات شهر مادوان نبود نمایندگی ادارات در این شهر است. که اگر ادارات در این شهر مستقر بودند، خیلی از مشکلات در سریعترین زمان ممکن برطرف می‌شد.
 به گزارش کبنا، پردال در تماس تلفنی با شهردار مادوان نیز بیان کرد: مأموران برق شهرستان بویراحمد در شهر مادوان مستقر شده‌اند و نسبت به رفع مشکلات در حال اقدام هستند.
رئیس اداره شهرستان بویراحمد گفت: با توجه به جمعیت زیاد منطقه سررود شمالی نمایندگی اداره برق در شهر مادوان مستقر خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1