تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۴۱۷۸۷۲
در سومین نطق انتخابتی؛

هاشمی‌پور در چاروسا: سونامی مهاجرت از کهگیلویه بزرگ و عدم زیرساخت‌ها / وزن سیاسی برخی رقبایم را می‌فهمم/ کارگر زاده هستم

۱
کبنا ؛عدل هاشمی پور نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «مردم کهگیلویه بزرگ به دلیل عدم گاز؛ جاده ارتباطی؛ عدم ارتباطات؛ آب شرب و کشاورزی؛ خدمات عمومی-رفاهی و درمانی مهاجرت کردند، اگر اقدام ارزنده انجام شود افرادی که مهاجرت کردند هم برمی‌گردند.»
به گزارش کبنا نیوز از قلعه‌رئیسی، عدل هاشمی‌پور صبح امروز (شنبه 26 بهمن‌ماه) در سومین نطق انتخاباتی خود، اظهار کرد: در شورای تأمین با هم صحبت کردیم قرار ما بر این بود که بداخلاقی نکنیم؛ قرار بود که امنیت منطقه بیشتر از هر چیز برای ما اهمیت داشته باشد؛ امنیتی که «سپهبد سلیمانی» و شهدای گمنام برای آن شهید شدند؛ کارت ندارم من در کنار آن‌ها بزرگ شدم طور دیگر نقدت می‌کنم و پاسخت را می‌دهم اما بی‌احترامی و بداخلاقی به این شکل نمی‌کنم، شما درست میگویی و من ممنونت هستم؛ من نفهمیدم و خیلی ممنونم حالا که فهمیدم یک‌بار تجربه‌اش کردم، یک‌بار دیگر هم تجربه‌اش کنید.
 
متن صحبت‌های هاشمی‌پور به شرح زیر است؛
اگر دور همدیگر جمع نشویم و خدمات عمومی، کارهای زیربنایی و اساسی به این مردم ارائه ندهیم، بدانید که در قیامت باید پاسخگوی باشیم و همین مردم ما را محاکمه می‌کنند و شک هم نداشته باشید که ما باید پاسخگوی باشیم.
خداوند ما را از خاک آفرید. تکالیفی را بر عهده ما گذاشته است و مسئول کرد که در مقابل تکالیفمان پاسخگو باشیم. از همان زمان که آفریده شدیم تکلیف ما مشخص هست، بر زمین خدا آمده‌ایم و باید اثرگذار باشیم و در آینده که مُردیم، مردم ما را به‌خوبی یاد کنند و خاطره خوبی از ما داشته باشند.
ما باید به اخلاق پایبند باشیم و از هم فرار کردن معنا و مفهومی ندارد؛ اصلاحات از استان یزد سرچشمه گرفت و دوم خرداد از اردکان یزد آمد، اما همه‌ی یزدی‌ها همچنان در سرزمین کویر زندگی می‌کنند مدیریت کردند تا آب کشاورزی و شرب به استان یزد رسید.
ای کوه سفید و سیاه شاهد باشید که تا الآن بابت این‌کارهای عام‌المنفعه و زیربنایی که در کهگیلویه بزرگ آغازشده، از آب سد کوثر، سد آبریز، گازرسانی، جاده پاتاوه-دهدشت، تنگ سبین، جاده برفکون و خوابگاه شبانه‌روزی قلعه‌رئیسی یک‌ذره خسته نشده‌ام؛ چه کسی به فکر این‌کارهاست هر کس به فکر میز، صندلی‌ و ریاستش و دیگری تنها به فکر خودش هست تا خود را حفظ کند دیگر کاری به جامعه ندارد.   
**گذشتگان شعار می‌دادند که دیشموکی‌ها و بهمئی‌ها شما باید شهرستان شوید نه اینجا و نه آنجا را شهرستان کردند؛ زیرساخت‌ها هم در این دو بخش صفر هست؛ بخشی که از نعمت گاز برخوردار نیست؛ مشکل اینترنت و جاده ارتباطی دارد؛ مشکل آب خوردن و عدیده دارد ابتدا بیاید و زیرساخت‌های این دو بخش را اصلاح کنید آن‌وقت خودبه‌خود مشکلات دیگر هم برطرف می‌شود.
تا زمانی که چاروسا از بن‌بست بیرون نیاید؛ خدمات عمومی ارائه نشود؛ گاز آن تکمیل نشود؛ آب خوردن چاروسا از گندم‌کار نیاید؛ در بخش کشاورزی امنیت نداشته باشید؛ اینترنت درست نباشد؛ تا زمانی که به ورزش جوانانمان و درمان مردممان اهمیت ندهیم، مطمئن باشید که نمی‌توانید به معنای واقعی آن جایگاهی که دنبالش هستید برسید؛ اگر اقدام ارزنده انجام شود افرادی که مهاجرت کردند هم بر می‌گردند.
کسانی که از چاروسا مهاجرت کردند به دلیل عدم گاز؛ جاده ارتباطی؛ عدم ارتباطات؛ آب شرب و آب کشاورزی مهاجرت کردند.
ما نمی‌دانیم که چه گناهی کردیم که اصلاً نمی‌توانیم باهم کارکنیم؛ نمی‌توانیم کار بزرگ انجام دهیم، نمی‌توانیم همدیگر را تحمل‌کنیم.
هاشمی پور خطاب به رقیبش در نطق انتخاباتی‌اش در دیشموک، گفت: دیروز در دیشموک خطاب به بنده فرمودی که «ای رقیب من، در دوره اول، دوم و سوم نفهمیدی و به من رأی دادی؛ دوره چهارم و پنجم نفهمیدی و من را حمایت کردی»؛ «نفهمیدی، نفهمیدی، نفهمیدی». من به خودم اجازه نمی‌دهم این الفاظ را به کار ببرم، من به لباس روحانیت احترام می‌گذارم، به این لباس ایمان‌دارم، این لباس مقدسی است اما لحظه‌ای که این سخنرانی را شنیدم؛ گفتم که خدایا صد هزار مرتبه شکر. «عدل هاشمی‌پور»؛ خدا همچون «سپهبد سلیمانی» عزیزت کرده، امروز عزیز شوی که یک فرد سیاسی این‌ها را بگوید! من یک کارگر زاده هستم و 20 سال هم در کنارت بودم، همه‌ی افرادی که در کنارت بودند را ذبح سیاسی کردی، ای خدا چقدر مرا عزیز کردی؛ و دوست داشتی؛ و مهرم را در دل این انسان‌ها، زن و مرد قراردادی. هیچی نمی‌گویم و سکوت می‌کنم؛ و الآن می‌خواهم به عملکردم بپردازم یک‌کلام پیرامون این مباحث حرف نمی‌زنم و سخنانت برای من کافی است. اما وزن سیاسی تان را می‌فهمم.
با هم صحبت کردیم قرار ما بر این بود که بداخلاقی نکنیم؛ قرار بود که امنیت منطقه بیشتر از هر چیز برای ما اهمیت داشته باشد؛ امنیتی که «سپهبد سلیمانی» و شهدای گمنام برای آن شهید شدند؛ کارت ندارم من در کنار آن‌ها بزرگ شدم طور دیگر نقدت می‌کنم و پاسخت را می‌دهم اما بی‌احترامی و بداخلاقی به این شکل نمی‌کنم، آقای موحد شما درست میگویی و من ممنونت هستم؛ من نفهمیدم و خیلی ممنونم حالا که فهمیدم یک‌بار تجربه‌اش کردم یک‌بار دیگر هم تجربه‌اش کنید.
این اقداماتی که در کهگیلویه بزرگ صورت گرفت به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ای مردم هیچ‌کس بر سر شما منت ندارد هر کاری که در دولت اصلاحات و اصولگرا انجام می‌شود حق شماست و هیچ‌کس بر گردن شما منت ندارد. شما مردم باصفایی هستید.
من از نردبان هیچ‌کسی بالا نرفتم، هیچ‌کسی بر سر شما منت ندارد. عشق و علاقه‌ام به این‌کاره است عشق می‌کنم اگر جایی کاری را پیگیری کنم این به برکت نظام است اگر نظام نبود من کی هستم آبرویی نداشتم؛ نظام، رهبری، شهدا، جانبازان و ولایت به ما آبرو دادند این آبرو را باید در همین مناطق بیاوریم و در کنار مردم بگردیم و در هر خانه‌ای یک انشعاب گاز نصب کنیم تا این آتراها که مردم را بیچاره کرده بودند از داخل خانه‌ها جمع‌آوری شود این‌یکی از افتخارات نظام هست.
کشور هر دولتی هم که حاکم دارد کار نیاز به پیگیری دارد اگر چنان چه پیگیری و تلاش نکنند و همچون چشمه نجوشند، از آسمان خدمات می‌آید؟ من پیگیری و تلاش می‌کنم آقایان کار سیاسی کنند.
قطعاً آینده درخشانی را در پی خواهیم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

صمد
Iran, Islamic Republic of
ها ودرخشانی کارنامه ای چهار سالت،کهگیلویه بزرگه نابود. سیچه اومی نماینده ای مردم بدبخت
محمد
United States
اگر ایفرمایی تا و موحد رای بییم ...
با عملکرد ۱۶ سالش
بگم جان
Iran, Islamic Republic of
عدل هاشمی تو گفتی اگه تو انتخابات شرکت کردم
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار اسلام
رحمانی
Iran, Islamic Republic of
نسبت ب عملکرد ۱۶ ساله موحد دوره ۴ سالت خوب بود پس ب تو رای میدیم
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اقای هاشمی درسته که عکس جریان اصلاحات هستش اما از اقای موحد بهتره، ، من اصلاحطلب ب موحد رایی نخواهم داد و رای من عدل هاشمیست
علی محمد
Iran, Islamic Republic of
ایندگانمان نفرینمان خواهند کرد اگه ب شخص رای بدیم همونطور ک ما الان داریم کسایی رو نفرین میکنیم ک از ۲۰ خورده ای سال پیش فرستادن مجلس ک این چنین ب سر کهگیلویه بزرگ اومده
حقیقت تلخ
Iran, Islamic Republic of
زنده باد هاشمی و هاشمیان
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1