تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۴۰۶۷۹۴

اختتامیه پنجمین المپیاد ورزشی مدارس شهرستان گچساران برگزار شد

۰
کبنا ؛
روز دوشنبه اختتامیه پنجمین المپیاد ورزشی دورن و برون مدرسه ای با حضور سرپرست آموزش و پرورش، رئیس امور ورزش، رئیس دفتر نماینده، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، جمعی از مسئولان و معلمان مدارس دخترانه در مجموعه ورزشی پد خندق شهرستان گچساران برگزار گردید.  
محمد شهبازی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: این مسابقات از تاریخ 26مهرماه تا 20آبان ماه در تمامی مدارس شهرستان با شرکت بیش از 25هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار شد.
شهبازی ادامه داد: 17مدرسه متوسطه اول و دوم در رشته های هندبال، فوتسال، بسکتبال، والیبال، شطرنج، کبدی، تنیس روزی میز توانستند به مسابقات استانی راه پیدا کرده اند.
سرپرست اداره آموزش و پرورش هدف از این مسابقات را ایجاد شور و نشاط و کشف استعدادهای برتر ورزشی عنوان کرد و گفت: رتبه های برتر این مسابقات راهی مسابقات کشوری خواهند شد.
شهبازی بیان کرد: اختتامیه مسابقات از 9تا 30بهمن ماه برگزار خواهد شد که امروز بصورت نمادین400دانش آموز از 4 مدرسه دخترانه مقطع متوسطه در این اختتامیه حضور فعال دارند.
شهبازی در انتها گفت: انتظار داریم عزیزان برنامه ریزی کنند تا بتوانیم در سطح استان و کشور شاهد کسب رتبه های برتر باشیم.
از دیگر برنامه های این مراسم اجرای رژه گارد پرچم، ارائه سرود، ارائه حرکات و بازی های ورزشی از جمله انجام ورزش های کاراته، ژیمناستیک، طناب بازی و ... بود که شور و نشاط این برنامه را دوچندان کرد. همچنین در انتهای این مراسم پرشور از تعدادی از دانش آموزانی که مقام برتر مسابقات را کسب کردند تجلیل شد.


 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بضعی ها فقط دنبال عکس گرفتن و نشان دادن خود اینجا و اونجا هستن و فکر میکنن مدیریت فقط این طرف و اون طرف رفتن و عکس فرستادن هست
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1