کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختتامیه پنجمین المپیاد ورزشی مدارس شهرستان گچساران برگزار شد

9 بهمن 1397 ساعت 15:38

اختتامیه پنجمین المپیاد ورزشی دورن و برون مدرسه ای با حضور جمعی از مسئولان در مجموعه رزشی پد خندق شهرستان گچساران برگزار گردید.


روز دوشنبه اختتامیه پنجمین المپیاد ورزشی دورن و برون مدرسه ای با حضور سرپرست آموزش و پرورش، رئیس امور ورزش، رئیس دفتر نماینده، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، جمعی از مسئولان و معلمان مدارس دخترانه در مجموعه ورزشی پد خندق شهرستان گچساران برگزار گردید.  
محمد شهبازی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: این مسابقات از تاریخ 26مهرماه تا 20آبان ماه در تمامی مدارس شهرستان با شرکت بیش از 25هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار شد.
شهبازی ادامه داد: 17مدرسه متوسطه اول و دوم در رشته های هندبال، فوتسال، بسکتبال، والیبال، شطرنج، کبدی، تنیس روزی میز توانستند به مسابقات استانی راه پیدا کرده اند.
سرپرست اداره آموزش و پرورش هدف از این مسابقات را ایجاد شور و نشاط و کشف استعدادهای برتر ورزشی عنوان کرد و گفت: رتبه های برتر این مسابقات راهی مسابقات کشوری خواهند شد.
شهبازی بیان کرد: اختتامیه مسابقات از 9تا 30بهمن ماه برگزار خواهد شد که امروز بصورت نمادین400دانش آموز از 4 مدرسه دخترانه مقطع متوسطه در این اختتامیه حضور فعال دارند.
شهبازی در انتها گفت: انتظار داریم عزیزان برنامه ریزی کنند تا بتوانیم در سطح استان و کشور شاهد کسب رتبه های برتر باشیم.
از دیگر برنامه های این مراسم اجرای رژه گارد پرچم، ارائه سرود، ارائه حرکات و بازی های ورزشی از جمله انجام ورزش های کاراته، ژیمناستیک، طناب بازی و ... بود که شور و نشاط این برنامه را دوچندان کرد. همچنین در انتهای این مراسم پرشور از تعدادی از دانش آموزانی که مقام برتر مسابقات را کسب کردند تجلیل شد.


 

 


کد مطلب: 406794

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/406794/2/اختتامیه-پنجمین-المپیاد-ورزشی-مدارس-شهرستان-گچساران-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1