تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۴
کد مطلب : ۴۷۴۸۴۶
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

سرپرست آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد: برای اینکه معدل دانش‌آموزان را در سطح استان بالا ببریم نیازمند همراهی خانواده‌ها هستیم / تأثیر سوابق تحصیلی پایه دوازدهم در کنکور ۱۴۰۳ حدود ۵۰ درصد است / با پنجشنبه‌های طلایی تحولی را در آموزش استان ایجاد می‌کنیم / انقلاب در سرانه ورزشی کهگیلویه و بویراحمد

۲۰
۰
سرپرست آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد: برای اینکه معدل دانش‌آموزان را در سطح استان بالا ببریم نیازمند همراهی خانواده‌ها هستیم / تأثیر سوابق تحصیلی پایه دوازدهم در کنکور ۱۴۰۳ حدود ۵۰ درصد است / با پنجشنبه‌های طلایی تحولی را در آموزش استان ایجاد می‌کنیم / انقلاب در سرانه ورزشی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛محمد جمالی‌آرند چند روز مانده به پایان سال 1402 سکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را به‌دست گرفت. آموزش و پرورشی که دامنش را به مسائل قومی و قبیله‌ای آلوده کردند و عدم شایسته‌سالاری و نبود برنامه سبب افت تحصیلی شدید دانش‌آموزان این استان شده و همین مسئله محل بحث و حرف و حدیث‌های مختلفی شده است. اکنون همه از جمالی این انتظار را دارند که هر چه سریعتر دامن آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را از انتصاب‌های قومی و قبیله‌ای پاک کند و نیروهای که از شهرستان‌های مختلف بدون هیچ‌گونه دلیل قانونی و اداری به اداره‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد تحمیل شده‌اند را به جایگاه واقعی خودشان برگرداند و نظام آموزش و پرورش را به دست شایستگان و افرادی دارای تغهد، دغدغه و برنامه واگذار کند. کبنا نیوز تصمیم دارد که با نقد و بررسی‌هایی که در روزهای آینده انجام می‌دهد، در راستای بهبود وضعیت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گام بردارد.
محمد جمالی‌آرند سرپرست آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا نیوز ضمن اینکه می‌گوید به هیچ وجه در این دستگاه قوم‌گرایی و منطقه‌گرایی نخواهم کرد، گفت: برای اینکه معدل دانش‌آموزان را در سطح استان بالا ببریم نیازمند همراهی خانواده‌ها هستیم و بدون حضور و مشارکت خانواده‌ها امکان ارتقای کیفیت آموزشی وجود ندارد و از خانواده‌ها می‌خواهیم همراهی کنند و به کمک آموزش‌وپرورش بیایند.
 میانگین معدل خردادماه سال 1402 دانش آموزان کشور که در گزارش وزارت آموزش و پرورش اطلاع رسانی شد، وضعیت تحصیلی دانش آموزان در کهگیلویه وبویراحمد را نامناسب اعلام کرده که چرایی این وضعیت نیازمند بررسی و واکاوی بیشتر است.
 میانگین معدل امتحانات نهایی خرداد سال 1402 در استان‌های هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و آذربایجان غربی ۸ تا ۹ بود.
 محمد جمالی‌آرند اظهار کرد: پنجشنبه‌های طلایی در واقع برای بحث کیفیت‌بخشی و برگزاری کلاس‌های فوق‌برنامه برای ارتقای معدل دانش‌آموزان استان در دستور کار است.
 وی ادامه داد: برای اینکه معدل دانش‌آموزان را در سطح استان بالا ببریم نیازمند همراهی خانواده‌ها هستیم و بدون حضور و مشارکت خانواده‌ها امکان ارتقای کیفیت آموزشی وجود ندارد و از خانواده‌ها می‌خواهیم همراهی کنند و به کمک آموزش‌وپرورش بیایند. 
سرپرست آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: متأسفانه برخی از اولیای عزیز بنا بر سنت‌های گذشته خیلی مقاومت می‌کنند و به همین خاطر یکی از معضلات ما در استان این است که بعضی از خانواده‌ها هنوز مقاومت می‌کنند و اطلاع ندارند دانش‌آموزان پایه دوازدهم امسال 50 درصد کنکورشان معدلشان است.
 جمالی آرند ابراز کرد: پس حضور در کلاس و معدل دانش‌آموز نقش بسیار تأثیرگذار و بی‌بدیلی دارد؛ بنابراین حضور در کلاس‌های درس و آزمون‌های شبه نهایی که از 27 ام به صورت کشوری برگزار می‌شود، بسیار مهم است.
 وی گفت: پنجشنبه‌های طلایی تکمیل‌کننده همین موضوع است و بحث ارتقای دانش معلمان و در راستای توانمندسازی معلمان و کلاس‌های فوق‌برنامه برای دانش‌آموزان است.
 سرپرست آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: این مهم یک برنامه تحولی و یک ابتکار استانی است که امید است بتوانیم با پنجشنبه‌های طلایی تحولی را در آموزش استان ایجاد کنیم؛ اما مشروط به همکاری و همراهی خانواده‌هاست.
 وی افزود: آمادگی برای برپایی امتحانات نهایی بسیار مهم است و از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری امتحانات نهایی بهره ببریم و پایه‌های دهم و یازدهم امسال به‌صورت نهایی برگزار می‌شود و خانواده‌ها باید در جریان باشند که استرسی به دانش‌آموزان در این مدت امتحانات وارد نشود.
 جمالی آرند تصریح کرد: ضمن اینکه ما مقدمه این کار را در امتحانات نوبت اول اجرا کردیم و به‌صورت هماهنگ استانی و شهرستانی امتحانات نوبت اول را برگزار کردیم.
 سرپرست آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتبارات خوبی در زمینه تربیت و ورزش داریم که تعدادی زمین چمن هم در سطح استان به‌زودی ایجاد می‌شود.
 وی اضافه کرد: سرانه هر چمن و سالن ورزشی در این دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ۸۰ هزار مترمربع اضافه شده است و تا شهریورماه به ۲۰۰ هزار متر خواهد رسید. 
جمالی آرند عنوان کرد: این مهم انقلابی در حوزه اماکن ورزشی در سطح استان و آموزش‌وپرورش به‌حساب می‌آید.
 سرپرست آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌زودی کلنگ زمین چمن شهرک امام حسین (ع) یاسوج با حضور مسئولان به زمین زده خواهد شد. این زمین چمن ۶ هزار متر است و تحول محسوس و بزرگی را در سطح فعالیت‌های ورزشی شاهد خواهیم بود.
 وی افزود: از فروش اموال اسقاطی خودروهای اسقاطی به‌زودی حدود ۲۰ دستگاه خودرو برای آموزش‌وپرورش  مناطق و شهرستان‌ها خریداری خواهد شد. 
جمالی آرند تصریح کرد: باشگاه فرهنگیان که مدتی تعطیل بود از فردا رسماً مجدداً در خدمت فرهنگیان خواهد بود. تهیه اسکان و اسکان فرهنگیان از جمله خدمات این باشگاه است.
 کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۶ هزار نفر جمعیت، ۹ شهرستان، یک هزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه که حدود ۱۷۲ هزار دانش‌آموز زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می‌کنند که از این تعداد حدود ۷۰ هزار دانش‌آموزان در شهرستان بویراحمد به مرکزیت شهر یاسوج تحصیل دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه معدل دانش‌آموزان را در سطح استان بالا ببریم نیازمند تغییر سرپرست آپ بویراحمد هستیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به نظرم 24 ساعت من ای سایتل کمین ایکنی تا یه کامنتی علیه سرپرست آموزش و پرورش بویراحمد بنی. مه ایابو خدا تنه زیه بو؟
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
نیاز نیست گروه ارجمند فعال بشن معدل بالا نیره همه هم قبول اونا هم به نون و نوایی می رسند
Iran, Islamic Republic of
کسی که. هدفش رسیدن به پست و مقام است نه خدمت ، نتیجه نخواهدگرفت .جمالی و داستار باید برن پی کارشون و افرادی کاردان و علمی زمام امور را بدست گیرند
Iran, Islamic Republic of
جمالی بره ، مطمئنا نتایج مطلوبتر و بهتری حاصل خواهدشد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جدی می فرمایید!؟
آموزش و پرورش در استان نابود شده است.
معلمین بی انگیزه و تعطیلی کلاس ها توسط کادر خسته
Iran, Islamic Republic of
هنوز پول معلمان که درطرح تثبیت یادگیری سال ۱۴۰۰ تابستان از مسافرت خود زدند ودرمدارس کار کردند پرداخت نشده .مدیران متاطق ضعیف هستند وبا این مدیران هیچ اتفاقی نمی افتد جالبه درشهرستان باشت درجلسه ای که علت افت نمرات را بررسی میکردند قرار شد جلسه نهایی را سخت نگیرند تا نمرات بالا بره این هم برنامه خوب مدیران شهرستان ها؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خودت ضعیف هستی درچرام خودت چکار میکردی.اطلاع دقیق دارم خودت ابلاغ پزوهشسرا داشتی و اکثر موقع نمی رفتی سرکار
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
تغییر مدیریت و معاونت ضعیف آموزشی گچساران یکی دیگر از راه هایی است برای بالا بردن معدل دانش‌آموزان در سطح استان است
همکار فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
بهترین را برای بالابردن نمره معدل در استان تغییر بدون تعارف مدیران ضعیف در ادارات از جمله گچساران است
فرهنگی
Romania
خداوکیلی الان که عزت خواه رفت و جمالی اومد چه اتفاقی خواهد افتاده دوباره تو استخدام جدید ماده ۲۸ تیم سبحانی ولقمانی و بهادران اقوام خودشون رو قبول می کنند و نقل وانتقالات رو خودشون انجام می دهند.وسبحانی به ریش همه میخنده و عزت خواه رو نابود کرد الان جمالی رو
مارگون
Iran, Islamic Republic of
حوزه ی پشتیبانی مخصوصآ امور اداری باید قبل از آزمون جمع کنند بساط شان را
ممرقلی
Iran, Islamic Republic of
ای چیل و تو نیا
تو فقط موحد و ایبینی و بس . هیچ واکردی هم نداری
تی ختی ایگی بسا ای خودنمایی یل سیت خوبه و ایگن فعاله و ای چرت و پرتل
نه ککا. نه ایطوره
تو یه عشق پستیی اندی اگر چی بییتی بچیل و جی ایرسیرن
شکر خدای بی منت
Germany
اگه این مدیرکل بخواهد با این معاونت طرح برنامه آن اداره کل کار کند و ایشان را لغو ابلاغ نکند باید فاتحه آن اداره کل را گفت ...
لوداب
United States
مدیر کل محترم آموزش و پرورش تقاضای ما همه فرهنگیان لغو ابلاغ لقمانی طرح برنامه استان می‌باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه معاون طرح و برنامه آموزش و پرورش استان قبلاً دچار در شهرستان نارضایتی زیادی از طرف فرهنگیان به بار آورد
سازمان های نظارتی توجه داشته باشند
فرهنگی مظلوم
Iran, Islamic Republic of
کسی که خطاکار چطور در این دولت انقلابی هنوزم معاون طرح برنامه این اداره می‌تونه باشه
مارگون
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش استان را سبحان نژاد، لقمانی، بادغن و بهادران//
در زمینه تبدیل وضعیت ها، مقطع ابتدایی را خالی کردند.
در زمینه استخدام ها، حق خیلی ها را ضایع کردند که در قیامت بدهکار خواهند بود و آه مردم دامنشان را خواهد گرفت.
جناب آقای جمالی اگر در همچنان بر همان پاشنه بگردد پس شما هم خیلی زود باید مثل عزت خواه غزل خداحافظی را بخوانید.
Iran, Islamic Republic of
هموچو بشین تا پنجشنه بییم کلاس
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1