تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب : ۴۷۵۳۳۷
کبنا گزارش می‌دهد

کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور / اولتیماتوم موحد به پیمانکار / موحد: به دنبال کلنگ زنی هستم که آثار آن را مردم در زندگی خود ببینند / احمدزاده از مفاخر استانداران دولت آقای رئیسی است

۰
کبنا ؛
آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز دوشنبه (10 اردیبهشت ماه 1403) با حضور منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور، احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، موحد نماینده مردم کهگیلویه و سایر مسئولان استانی مینی پالایشگاه دهدشت (پالایش نفت خام سنگین) با ظرفیت 10 هزار بشکه در روز و اشتغال زایی مستقیم برای 300 نفر کلنگ زنی شد.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در این آیین ضمن تقدیر از حضور معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار کرد: بعد از خدا، امید من به شما است، در دولت آقای رئیسی مدیری را به صداقت، توان، دلسوزی و پای کاری جنابعالی نمی شناسم.
سید محمد موحد بیان کرد: از حضور آقای دکتر احمدزاده که از مفاخر استانداران دولت آقای رئیسی است و همیشه با تمام توان برای حل مشکلات حضور داشتند تشکر می کنم.
موحد خطاب به پیمانکار پروژه افزود: من از نماینده هایی هستم که در مقابل هیچ سرمایه گذاری شرمندگی ندارم، قرص و محکم ایستاده ام، در همین منطقه، برای یک پروژه وزارت نفت از آقای زنگنه مجوز گرفتم، کلنگی زدیم و در مسیر دیدیم که پیمانکار کننده کار نیست و لغو کار ایشان را از وزیر نفت آقای اوجی گرفتم. ایشان قرار بود در طول سال اول 25 درصد کار را پیش ببرند که حتی 5 درصد هم کار را پیش نبرد.
وی اظهار کرد: من هیچ زمانی بنا نداشتم و ندارم که در کلنگ زنی عنوانی و اسمی شرکت کنم، من به دنبال کلنگ زنی هستم که آثار آن را مردم در زندگی خود ببینند و دولت آقای رئیسی دولت انقلاب و روحانیت است، دولتی است که امید مردم و امید مقام معظم رهبری است، اگر آمدیم و تعهدی ایجاد کرده ایم، همراهی داریم، آنچه توقع داریم این هست که از فردا عملیات اجرایی کار آغاز شود و مردم آثار کار را ببینند. (پیمانکار: بدون مجوز تأسیس امکان پذیر نیست، مجوز تأسیس بدهند تا کار را شروع کنیم، اداره کل صنایع باید مجوز بدهد، کد کارگاهی نداریم و باید کد کارگاهی بگیریم)
موحد در ادامه گفت: شما فردا کار را شروع کنید، کد کارگاهی را قبلا باید می گفتید تا پیگیری کنیم. از آقای دکتر منصوری و آقای استاندار تقاضا می کنم که هر چه سریعتر این کار عملیاتی شود که تحرک پروژه دیده شود.
مردم در انتخابات مجلس، انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها نشان دادند که تمام قد پای انقلاب و نظام هستند،  ما در آینده نزدیک انتخابات ریاست جمهوری را داریم، انتظار داریم که تمام قد کمک کنید و موانع مرتفع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احمدزاده
Iran, Islamic Republic of
اوفی وه ای مفاخز
Iran, Islamic Republic of
بله مفاخره دولته چون دوتامخالفین د‌ولت رییسی را فرستادمجلس !!
ناامیدی
Iran, Islamic Republic of
مفاخر دولت انقلابی سید ابراهیم رییس الساداتی رییس جمهور انقلابی
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدزاده داره در قبال دین گذشته به موحد و تضمین آینده امتیاز دهی میکنه
استان رو رها کرده توی یه بیغوله سرمایه گذاری میکنه
غریبه
Iran, Islamic Republic of
کاش یکی اول می پرسید نتیجه کلنگ زنی ۴سال پیش تولید سوخت سبز در دشتمازه چی شد؟!!!
چیزی که هست کلنگ و وعده سر خرمن...
پرستار
Iran, Islamic Republic of
همه میدانیم که پالایشگاه و پتروشیمی فریبی بیش نیست اگر پتروشیمی محرومیت زدا بود شهرستان ماهشهر که قطب پتروشیمی خاورمیانه است محروم نبود، مشکل بیکاری کهگیلویه تنها با آب سد حل میشود که اونم جناب نماینده نابود کرد و السلام .
باشت
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدزاده حتمآ محل تولد خودتون رو بزنید حوزه کهگیلویه
چون باندازه روستاهای کهگیلویه برای منطقه خودت تلاش نکردی و فقط دنباله روی موحد بودی و هستی
خیلی ارت ندیدن مردم گچساران و باشت
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1