تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : ۴۷۳۷۷۰
کبنا گزارش می دهد؛

انتشار فایل صوتی از اظهارات عجیب مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر: مدیر ما زیر دوربین، دانش‌آموز را می‌زند، خب ببرش اتاق دیگری…/ آیا موحدی غزل خداحافظی‌اش را می‌خواند؟ / گزینه‌های روی میز وزیر چه کسانی هستند؟

۶
۱
انتشار فایل صوتی از اظهارات عجیب مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر: مدیر ما زیر دوربین، دانش‌آموز را می‌زند، خب ببرش اتاق دیگری…/ آیا موحدی غزل خداحافظی‌اش را می‌خواند؟ / گزینه‌های روی میز وزیر چه کسانی هستند؟
کبنا ؛
فایل صوتی از سخنان «علی موحدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در جمع مدیران مدارس شهرستان بوشهر منتشر شده که وی در بخشی از اظهاراتش، اتفاق اخیر درباره تنبیه دانش‌آموزان یک مدرسه غیردولتی در شهر خورموج را محکوم نکرده، بلکه توصیه کرده بجای اینکه چنین اقدامی زیر دوربین باشد، در اتاق دیگری صورت بگیرد! اشاره موحدی به انتشار کلیپ ضرب و شتم دانش‌آموزان در دبستان غیرانتفاعی خورموج می‌باشد که ویدئوی آن ۲۵ بهمن ماه توسط یک رسانه خارج کشور منتشر شد.
به گزارش کبنا نیوز، این اتفاق بهانه‌ای شد تا کمی به این مدیرکل بپردازیم، علی موحدی در دوره ریاست جمهوری روحانی در معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش بوشهر مسئولیت داشت، اما در دوره ریاست جمهوری دولت آیت الله رئیسی ارتقای درجه پیدا کرد و به مدیرکلی رسید. جالب اینجا است که موحدی فعالیت‌های سیاسی در جناح مخالف دولت رئیسی داشته و زمانی مسئول ستاد هاشمی رفسنجانی و در مقابل احمدی نژاد بوده است. این گفته‌ها شنیده‌هایی خبرنگار ما است و در مورد صحت و سقم آن یقیناً منابع رسمی باید توضیح دهند.
موحدی پس از اینکه در دولت انقلابی رئیسی پست مدیرکلی را می‌گیرد، دستاوردش برای دولت این بوده که بعضی از مدیران دوره دولت روحانی را ابقا می‌کند. گفته می‌شود که موحدی از جمیری نامزد انتخابات مجلس حمایت می‌کرد و حالا در شرایطی که عبدالکریم جمیری رأی نیاورد و از طرف مردم پس‌زده شد، جعفر پورکبگانی از نیرو‌های اصول‌گرا منتخب مردم در مجلس دوازدهم شده، به نظر می‌رسد موحدی این بار باید غزل خداحافظی را بخواند (هر چند که گفته می‌شود موحدی مهرماه ۱۴۰۱ خدمتش تمام شده)؛ اما مشکل اینجا است که باز هم گزینه‌های روی میز وزیر آموزش و پرورش، بعضی از مدیران دولت‌های اصلاح طلب بوده‌اند. افرادی  که گذشته مشخصی دارند، چگونه می‌توانند هنوز در میان گزینه‌های مدیریتی حضور داشته باشند؟
علی موحدی با وجود فایل لو رفته‌اش درخصوص تنبیه دانش‌آموزان، احتمال زیادی دارد که تغییر کند، اما خوب است یادآوری کنیم که ۱۷۰۰ کلاس درس تخریبی در بوشهر وجود دارد که هیچ کاری برای تغییر این وضعیت انجام نشده است، از طرفی ۷۰۰ مدرسه بدون نمازخانه و مدارس با کمبود سرویس بهداشتی مواجه هستند.
انتشار فایل صوتی از اظهارات عجیب مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر: مدیر ما زیر دوربین، دانش‌آموز را می‌زند، خب ببرش اتاق دیگری…/ موحدی: شوخی درون جلسه بود
به گزارش کبنا نیوز، سایت انتخاب نوشت: سخنانی از قول مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر مطرح شد که به معنای تأیید تنبیه دانش‌آموزان خصوصاً اتفاق اخیر در یکی از مدارس شهرستان دشتی ارزیابی می‌شود.
فایل صوتی از سخنان «علی موحدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در جمع مدیران مدارس شهرستان بوشهر منتشر شده که وی در بخشی از اظهاراتش، اتفاق اخیر درباره تنبیه دانش‌آموزان یک مدرسه غیردولتی در شهر خورموج را محکوم نکرده، بلکه توصیه کرده بجای اینکه چنین اقدامی زیر دوربین باشد، در اتاق دیگری صورت بگیرد!
موحدی در این جلسه که طی اسفندماه برگزار شد، با بیان اینکه مدیران ما باید بخشی از حل مسله باشند نه اینکه خودشان مسأله شوند، گفته «تو شهرستان، مدیر ما میشه خودش یک مسأله، مثل تو دشتی، که اتفاقی افتاد و میشه مسأله. اونجا مدیر دوربین مدار بسته نصب کرده، بعد بچه مردم آورده زیر همون دوربین‌زده، خوب ببرش اتاقی دیگه…» (خنده حاضران)
اشاره موحدی به انتشار کلیپ ضرب و شتم دانش‌آموزان در دبستان غیرانتفاعی خورموج می‌باشد که ویدئوی آن ۲۵ بهمن ماه توسط یک رسانه خارج کشور منتشر شد.
متعاقباً آموزش و پرورش استان در واکنش به این اتفاق، از عزل مدیر این مدرسه و معرفی وی به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش: شوخی درون جلسه بود!
خبرنگار «خلیج فارس» با مدیرکل آموزش و پرورش استان تماس گرفت تا توضیحات وی را نیز منعکس کند، اما موحدی به تماس‌ها پاسخ نداده و طی پیامکی اعلام کرد «به دلیل حضور معاون وزیر، درگیر جلسات هستم و می‌توانید با مدیر روابط عمومی اداره کل هماهنگ شود. »
متعاقب آن، گنخکی مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان، وقتی متوجه سوژه خبرنگار ما شد، درخواست کرد فایل صوتی مدیرکل برای وی ارسال شود تا پیگیری کند.
حدود دو ساعت بعد (ساعت ۱۵:۱۰ روز یکشنبه) مدیرکل آموزش و پرورش استان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار «خلیج فارس» به ارائه توضیحاتی درخصوص سخنان خود پرداخت و آن را «شوخی درون جلسه» عنوان کرد.
موحدی با بیان اینکه «۳۶ سال سابقه خدمت در دستگاه آموزش و پرورش دارم و سابقه من روشن است»، اظهار داشت: همواره در جمع همکاران تأکید می‌کنم که ما از صدقه سر دانش‌آموزان حقوق می‌گیریم، چون اگر آن‌ها نباشند، نیازی به ما نیست، بنابراین با هرکاری که عزت نفس و‌شان دانش‌آموز را زیرسؤال ببرد مخالم.»
وی درخصوص بخشی از سخنانش که واکنش برانگیز است، بیان کرد: «من در جلسه مدیران مدارس بوشهر گفتم برای اینکه منظورم را بهتر تفهیم کنم که مدیر ما نباید خودش مسأله و چالش باشد، از شهرستان دشتی مثال آوردم، آنچه هم که در ادامه‌اش گفتم صرفاً شوخی درون جلسه بوده که گاهی نیاز است در سخنرانی بکار برود تا مخاطب را بهتر متوجه منظور خود کنیم، وگرنه هرگز تنبیه را در مدارس تأیید نمی‌کنم. کما اینکه درباره اتفاق رخ داده در شهرستان دشتی (ضرب و شتم دانش اموزان) سریعاً واکنش نشان دادیم.»
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان
Iran, Islamic Republic of
در دنیای مدرن دو مقوله در رأس تمامی انور قرار دارد: اول آموزش و پرورش و دوم بهداشت. دو مسئله ای که باعث شکوفا شدن و رونق یک جامعه از هر لحاظ می شود. ولی در کشور ما این دو مساله فراموش شدن. مثلا بجای آموزش درست و فرهنگ سازی مناسب داریم تعداد زندان‌ ها رو افزایش میدیم. بجای پیشگیری داریم تعداد تخت‌ های بیمارستان‌ها رو افزایش می دیم . بدون این دو مطمئن باشید این جامعه به مرور زمان به چاهی سقوط خواهد کرد که آیندگان به بدنامی و بی عرضگی مسئولان حال رو یاد خواهند کرد.
Iran, Islamic Republic of
سلام
استان خودمان کم بود رفتید بوشهر
Iran, Islamic Republic of
منظورش این بود که گاگول بازی در نیارند مدیران 😃
ابول
Iran, Islamic Republic of
ما هم با تظاهر و ریا و چند سره بازی کردن مخالفیم
اما شما که قلم دستته و عقل و مغز داری و ادعای روشنفکری هم حتما داری و حتما موقع بحث عالم دهری و هر طرفی که باشی در راس و نظریه پردازی میکنی. مگه اصلاح طلب بودن جرم است یا شرعا حرام است؟ ۸۰ درصد مردمی که پای صندوق نرفتن و رای باطل دادن همه اصلاح طلب و چپ و چپ
Iran, Islamic Republic of
نظرش برگرفته از فرهنگ و اصالت بود
انصاری
Iran, Islamic Republic of
اکثریت کسانی که برای رییسی تبلیغات ودر ستاد دولت انقلابی فعالیت داشتند به پست و مقام رسیدند خواه با سواد خواه بی‌سواد
این خاصیت .....است که با ماباش پادشاهی کن
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
1