تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۴۷۳۷۵۱
کبنانیوز در گفت‌وگو با مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بررسی کرد

پاسخ‌های عزت‌خواه، مدیرکل سابق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به سؤال‌های چالشی: بشکند قلمی که آزاد نباشد / آموزش و پرورش ستاد انتخاباتی مهدی روشنفکر بود؟ / بخاطر اینکه بگویند میانگین نمرات در زمان فلان مدیرکل بالا بود، من بیایم حق دانش‌آموز روستایی را که برای کنکور می‌خواند به گردن خودم بیاندازم، ابداً! / امسال واقعی‌ترین نمرات دانش‌آموران را داشتیم

۸
۲
پاسخ‌های عزت‌خواه، مدیرکل سابق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به سؤال‌های چالشی: بشکند قلمی که آزاد نباشد / آموزش و پرورش ستاد انتخاباتی مهدی روشنفکر بود؟ /  بخاطر اینکه بگویند میانگین نمرات در زمان فلان مدیرکل بالا بود، من بیایم حق دانش‌آموز روستایی را که برای کنکور می‌خواند به گردن خودم بیاندازم، ابداً! / امسال واقعی‌ترین نمرات دانش‌آموران را داشتیم
کبنا ؛مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به اینکه می‌گفتند آموزش‌وپرورش پایگاه رأی آقای روشنفکر بوده است؟ گفت: این‌طور نبود، حتی یکی از این کاندیداها وارد مدرسه غیردولتی آموزشی ما شده است، ما چیزی نگفتیم، ولی گله‌مند هستم، ایشان نباید وارد مراکز آموزشی ما می‌شد. اگر نماینده فعلی چنین کاری می‌کرد دیگران چه واکنشی نشان می‌دادند؟ جامعه ما یک جامعه آگاه و فرهنگی است که بر مبنای هدف حرکت می‌کنند، وقتی معلمان ما در کلاس درس به دانش‌آموز می‌آموزند که نه ظلم کنید و نه تحت سیطره کسی قرار بگیرید، مگر می‌شود معلم ما تابع مدیرکل باشد، معلم ما آزاد است. بشکند قلمی که آزاد نباشد، ببینید معلمان چقدر در گروه‌ها مدیرکل را نقد می‌کنند، این دلیل بر آزادی است، این توهین است که بگویند مدیرکل معلم‌ها را به سمت فلان کاندیدا سوق داده است. معلم آزاد استخدام می‌شود و آزاد انتخاب می‌کند و آزادانه این نسل را به سمت ظهور هدایت می‌کند.
   

عزتخواه در گفت و گوی اختصاصی با کبنا نیوز، ضمن تبریک به مناسبت ماه رمضان و عید باستانی نوروز در پاسخ به این سؤال که کاندیداهای انتخابات در دوره تبلیغات انتقادات زیادی به آموزش و پرورش داشتند، شما چه توضیحی دارید؟ گفت: قبلاً نیز عرض کردم قلمی که آزاد نباشد مازاد است، همه ما باید نسبت به آنچه می نویسیم متعهد باشیم. خواهش دارم کاندیداهای محترم و بنده در جمعی قرار بگیریم، آنان برای گفته هایشان دلیل بیاورند و بنده نیز پاسخ خواهم داد.
مدیکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: برای اینکه وضعیت آموزش و پرورش را بخواهیم بسنجیم باید به کارنامه و برنامه‌های آموزش و پرورش نگاه کنیم. امروز برنامه تحولی آموزش و پرورش در سراسر کشور و استان جایگاه بسیار بالایی دارد، همانطوری که اطلاع دارید قوی‌ترین مدیر تحولی از استان کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت هستند، که به معنای این است برنامه تحولی در استان به خوبی انجام می‌گیرد.
عزتخواه با بیان اینکه توفیقات آموزش و پرورش نشان‌دهنده جایگاه این نهاد است، گفت: قریب به 7 هنرستان کهگیلویه و بویراحمد جزو هنرستان‌های برتر کشور بودند و طرح هایشان در وزارت آموزش و پرورش مورد تأیید قرار گرفت.
وی افزود: در بحث معاونت ها، در سال 1402 کسب رتبه 3 کنکور سراسری منطقه 3 کشور در رشته ریاضی، سال 1401 رتبه یک کشور را داشتیم، کسب مقام دوم کنگره سراسری قرآن کریم مدارس سمپاد، کسب جایزه ویژه موسسه علمی البرز، کسب رتبه ممتاز کشوری توسط دانش آموزان سمپاد، کسب مدال نقره مرحله قطبی المپیادهای ورزشی، کسب مدال برنز المپیاد قرآنی، قریب به 25 مورد مقام های اول را در سطح کشور داریم.
پاسخ‌های عزت‌خواه، مدیرکل سابق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به سؤال‌های چالشی: بشکند قلمی که آزاد نباشد / آموزش و پرورش ستاد انتخاباتی مهدی روشنفکر بود؟ /  بخاطر اینکه بگویند میانگین نمرات در زمان فلان مدیرکل بالا بود، من بیایم حق دانش‌آموز روستایی را که برای کنکور می‌خواند به گردن خودم بیاندازم، ابداً! / امسال واقعی‌ترین نمرات دانش‌آموران را داشتیم
مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: در سایر شاخص های تربیت بدنی، پرورشی و آموزشی، جایگاه استان مطلوب است. کسب دو مقام اول کشوری در محورهای معارف و تربیت بدنی جشنواره نوجوان خوارزمی، دو رتبه اول کشوری رشته ریاضی در جشنواره الگوهای برتر تدریس، کسب مقام اول دبیرخانه علوم قرآنی کشوری، کسب مقام برتر سرگروه مدیران متوسطه دوره دوم نظری، کسب مقام دوم نانو در المپیادهای علمی کشور، برگزاری لیگ برتر علمی در مدارس، کسب رتبه برتر در پروژه مهر، جذب و پذیرش در رشته معارف متناسب با سیاست‌های ابلاغی، کسب رتبه سوم در رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش، کسب مقام اول در مسابقات جهانی هوش مصنوعی در کشور ترکیه را داشتیم که در خصوص کسب این مقام، می گفتند دروغ است و علیه آموزش و پرورش سم پاشی زیادی کردند و الان متأسفانه همین دانش آموزان ما به سمت استان های دیگر رفته‌اند، یعنی با توجه به تبلیغات مسموم دانش آموزان نماندند، مربی تیم از اینجا رفت و کارها به شکل دیگری صورت گرفت.
وی گفت: در بحث ورزش در روزهای اخیر مقام هایی کسب شد که کتباً خبر آن اعلام می‌شود. در سال 1401 قریب به 81 نفر از دانش آموزان مدارس سمپاد در رشته های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی قبول شدند، علی رغم همه این توفیقات، در بحث میانگین نمرات جا دارد صادقانه با مردم صحبت کنم. نسبت به افت میانگین کشوری، استان کهگیلویه و بویراحمد نیز افت داشته است، منتها باید دلایل افت را بررسی کنیم. درخصوص دلایل آن، میانگین دو سال دوره کرونا استان را درنظر بگیرید.
عزتخواه درخصوص نظارت و هماهنگی در برگزاری آزمون ها گفت: در حوزه اجرا، از دستگاه‌های سیگنال‌یاب استفاده کردیم و هیچگونه دخل و تصرفی در نمره هیچ دانش آموزی صورت نگرفت و حتی در اعتراضات 25 صدم هم برای دانش آموز تغییر به وجود نیامد، ولی ببینید که در سالهای گذشته در اعتراضات دانش آموزان در خردادماه چقدر نمرات افزایش پیدا کرده است؟ ما امسال واقعی‌ترین نمرات دانش‌آموران را داشتیم، همه این عوامل باعث پایین آمدن نمره دانش آموزان می‌شود.
حتی من در جلسه‌ای مدیران و روسای حوزه ها را سوگند دادم که کاملا مراقب امتحانات حوزه ها باشند، چون این یک امتحان عادی نیست، بلکه در کنکور دانش آموزان تأثیر دارد، خدای نخواسته بخاطر اینکه بگویند میانگین نمرات در زمان فلان مدیرکل بالا بود ما من بیایم حق دانش آموز روستایی را که برای کنکور می خواند به گردن خودم بیاندازم، ابداً!
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: الان تأثیر این موضوع را در کنکور ببینید، چرا دوستان به این اشاره نمی کنند که در این دو سال از استان های آخر توانستیم صعود کنیم و در برخی از رشته‌ها توانستیم 6 پله صعود کنیم.
وی خاطرنشان کرد: روح حاکم بر آموزش و پرورش، روح خدمت و ارتقای جایگاه تعلیم و تربیت است، 12 برنامه تحولی وزارت آموزش و پرورش در حوزه های مختلف در حال اجرا است و ماهانه و هفتگی پیشرفت آنها رصد می شود. و آقایانی که نسبت به آموزش و پرورش اعتراض می کنند، ما جشنواره رسانه و آموزش و پرورش داشتیم، چرا آقایانی که در استان دارند با زبان رسایی از آموزش و پرورش ایراد می گیرند، ما تمام مشکلات آموزش و پرورش را تحت عنوان جشنواره رسانه و آموزش و پرورش احصاء کردیم، چرا هیچ کدام از این دوستان دست به قلم نبردند تا به آموزش و پرورش کمک کنند؟ امروز این نهاد نیاز به همکاری مردم دارد تا آن را به جایگاه مطلوبی برسانیم، امروز اگر در استان کهگیلویه و بویراحمد افراد اهل عدالتی وجود داشته باشند اینها خروجی آموزش و پرورش هستند و بالعکس. فردای هر جامعه ای از امروز آموزش و پرورش نشأت می گیرد. کسانی که نسبت به آموزش و پرورش حرف و حدیث هایی دارند، بیایند و رو در رو بحث کنند، شاید بتوانیم با گفت و گو راه خروج برخی از بن بست ها را پیدا کنیم.
وی در پاسخ به اینکه می گفتند آموزش و پرورش سیاسی عمل کرده و صندوق رأی فلان کاندیدا است؟، اظهار کرد: اگر هر کدام از کاندیداها بیایند و نیروهای خود را در اداره کل ببینند، در همین اداره کل، طرفداران همه کاندیداها را داشتیم و این افراد با کاندیداها در دیدارها شرکت می کردند، آیا ما جلوی این افراد را می گرفتیم؟ به غیر از روسای ادارات و معاونین که از نظر قانونی اجازه حضور سیاسی در جلسات کاندیداها نداشتند. بنابراین این بحث کاملاً کذب است.
پاسخ‌های عزت‌خواه، مدیرکل سابق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به سؤال‌های چالشی: بشکند قلمی که آزاد نباشد / آموزش و پرورش ستاد انتخاباتی مهدی روشنفکر بود؟ /  بخاطر اینکه بگویند میانگین نمرات در زمان فلان مدیرکل بالا بود، من بیایم حق دانش‌آموز روستایی را که برای کنکور می‌خواند به گردن خودم بیاندازم، ابداً! / امسال واقعی‌ترین نمرات دانش‌آموران را داشتیم

عزتخواه درخصوص اینکه گفته می شود بر آموزش و پرورش نظارت وجود ندارد، هزینه‌های هنگفتی از دانش آموزان در مدارس جمع می‌شود، ولی مشخص نیست چه اتفاقی برای این هزینه‌ها می‌افتد؟ و خبری از کلاس‌های فوق‌برنامه و... نیست؟ اظهار کرد: برخی از مدرسه‌ها هیئت امنایی هستند، که از دانش آموز شهریه می‌گیرند، ولی در مدارس عادی هیچ پولی گرفته نمی شود، مگر برای حل مشکلی که انجمن اولیا و مربیان تعیین می کنند.
وی گفت: بازدیدهای متعددی از مدارس انجام می گیرد که در سامانه ثبت است، ۳۶۵ بازدید موضوعی از عملکرد مدیران مدارس استان در پروژه مهر داشتیم، 420 مورد بازدیدهای دوره ای از عملکرد مدیران مدارس، 270 مورد بازدید جهت پیگیری گزارش های واصله و اصلاح نقاط بهبود که توسط اداره ارزیابی عملکرد انجام داده است، غیر از این، بازدیدهای من و معاونان و شهرستان ها و مناطق نیز وجود دارد. بیش از یک هزار بازدید توسط اداره ارزیابی عملکرد انجام گرفته است، در وزارت آموزش و پرورش جزو استان‌های برتر درخصوص نظارت هستیم.
عزتخواه گفت: برای مدارس دوردست راهبر آموزشی داریم، شخصاً از مدارس دوردست مثل مدرسه رودسمه بازدید داشتم که از محروم‌ترین مدارس ما است، یا بنده یا اداره ارزیابی یا معاونان و رئیس های شهرستان بازدید می‌کنند. چون این بازدیدها در سامانه ثبت می‌شود و مستند است، شما می توانید از وزارتخانه پیگیری کنید و کسی نمی تواند گزارش دروغ بدهد.
من هفته ای دو یا سه بار بازدید سرزده از مدارس دارم، در شهرستان بویراحمد نیز هر هفته دو یا سه مدرسه را بازدید می کنم. وی گفت: سند تحول بنیادین برنامه ما برای آموزش و پرورش است که آن را بومی‌سازی کردیم و این برنامه در مدارس در حال اجرا است. وقتی پروژه مهر استان ما مقام سوم را کسب می‌کند یعنی برنامه ما خروجی داشته است، وقتی هنرستان‌های ما در بحث الف تا در سطح کشور خوب ظاهر می شوند، معلم ما به عنوان مدیر نمونه تحولی در کشور مشخص می‌شود یعنی آموزش و پرورش خروجی دارد.
در خردادماه آیا نسبت به رتبه فعلی، حالا با وجود این برنامه‌ها و سختگیری در نظارت باید ببینیم میانگین نمرات و درصد قبولی دچار تحول می شود یا خیر؟ چون مردم به درصد قبولی نگاه می‌کنند. در درس پرورشی رشدی که امسال در بحث اعتکاف داشتیم چند برابر بوده است.
وی گفت: در بحث اردوها و راهیان نور، موارد پرورشی را داریم در کنار آموزش انجام دهیم. رتبه های خوبی که در تربیت بدنی داشتیم، ایجاد چمن های مصنوعی داشتیم، در سال های گذشته 30 هزار متر مربع چمن مصنوعی داشتیم، ولی در این دوساله به برکت نظام و دولت این را به بیش از 111 هزار متر رساندیم. در بحث نصب 8 سوله ورزشی در سطح کشور اول هستیم، و به زودی خبرهای خوب دیگری را درخصوص فضاهای ورزشی داریم که تغییر آشکاری را خواهیم داشت.
عزت خواه در پاسخ به اینکه گفته می‌شود آموزش و پرورش در مباحث پرورشی کم‌کاری می‌کند، نگرانی‌هایی وجود دارد و مردم می گویند چرا کسی نظارت نمی کنند؟ افزود: قریب 180 هزار دانش آموز داریم، و در طول این سال فقط دو دعوا اتفاق افتاده، ممکن است موارد دیگری نیز وجود داشته باشد. مرحوم پرورش می‌گوید «هر مشکلی در جامعه به وجود بیاید آموزش و پرورش باید مقصر آن مشکل باشد، چون همه افراد جامعه خروجی آموزش و پرورش هستند»، این درست است و ما هم قبول داریم، اما دوست داریم دیگران هم با دید انصاف و عدالت آموزش و پرورش را تجزیه و تحلیل کنند، اینطور نیست که هر جا هر اتفاقی افتاد آموزش و پرورش مقصر باشد، دلایل دیگری هم برای این مشکلات وجود دارد. عوامل سهیم در تربیت خانواده، محیط، رسانه و هم آموزش و پرورش و مدرسه است، همه این عوامل در کنار همدیگر دخیل هستند. ما می خواهیم دانش آموز شش ساحتی پرورش دهیم، نمی خواهیم دانش آموز تک بعدی داشته باشیم؛ دانش آموزی که فقط در بحث آموزش قوی باشد. همه ابعاد دانش آموز باید در کنار یکدیگر رشد کند. ما جشن رأی اولی ها را داشتیم، چون دانش آموز ما در اینده باید وارد سیاست و اجتماع شود، آنهایی که می‌گویند دانش‌آموز نباید سیاسی باشد، اشتباه می گویند، بلکه دانش‌آموز و آموزش و پرورش نباید سیاست‌زده باشد.
وی گفت: امروز به دانش‌آموز سیاسی نیاز داریم که بداند کشورش کجا بوده، و به کجا خواهد رسید. شما 180 مدرسه انقلاب ما را بازدید نکردید، از آقای ایزدیار مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی تشکر می کنم. در این مدارس دانش‌آموزان دیروز و امروز و فردای انقلاب را تقسیم بندی و تشریح کردند، دانش آموز ما باید سیاست بداند، اما معلم و مسئولان ما نباید سیاست زده باشند. آقایانی که نسبت به آموزش و پرورش ایراد دارند بیایند صحبت کنیم، ادله بیاورند، قطعا هر انسانی در برابر دلیل خاضع است، حدیثی هم داریم که ما فرزندان دلیل هستیم، هر جا دلیل برود ما می رویم.
وی در پاسخ به اینکه می گفتند آموزش و پرورش پایگاه رأی آقای روشنفکر بوده است؟ گفت: اینطور نبود، حتی یکی از این کاندیداها وارد مدرسه غیردولتی آموزشی ما شده است، ما چیزی نگفتیم، ولی گله مند هستم، ایشان نباید وارد مراکز آموزشی ما می شد. اگر نماینده فعلی چنین کاری می کرد دیگران چه واکنشی نشان می دادند؟
جامعه ما یک جامعه آگاه و فرهنگی است که بر مبنای هدف حرکت می کنند، وقتی معلمان ما در کلاس درس به دانش آموز می‌آموزند که نه ظلم کنید و نه تحت سیطره کسی قرار بگیرید، مگر می شود معلم ما تابع مدیرکل باشد، معلم ما آزاد است.
بشکند قلمی که آزاد نباشد، ببینید معلمان چقدر در گروه ها مدیرکل را نقد می‌کنند، این دلیل بر آزادی است، این توهین است که بگویند مدیرکل معلم ها را به سمت فلان کاندیدا سوق داده است. معلم آزاد استخدام می‌شود و آزاد انتخاب می‌کند و آزادانه این نسل را به سمت ظهور هدایت می‌کند.
آقای عزتخواه برای بالا بردن کیفیت آموزش در استان کهگیلویه و بویراحمد چه قدم‌هایی برداشته شد؟ برای اولین بار امتحانات نوبت اول را بصورت هماهنگ برگزار کردیم، خواستیم ببینیم در بحث سنجش، عدالت رعایت شده است یا نه؟ شاید مدرسه‌ای می‌آمد سوالات آسان‌تری برای دانش‌آموزان طرح می‌کرد و مدرسه دیگری سوالات سنگین‌تری را طرح می‌کرد؛ اما امسال این بحث را نداشتیم.
آزمون شبه‌نهایی را برگزار کردیم، برای اینکه سطح سوالات مثل گذشته فقط در حیطه دانش و درک نیست، بلکه بحث ارزشیابی و کاربردی اهمیت پیدا کرده است. بنابراین این امتحانات را برگزار کردیم، با معاونان آموزشی ادوار گذشته اداره‌کل جلسه گرفتیم، آنها نیز تجارب خود را در اختیار معاونت آموزشی ما قرار دادند. اجرای طرح جهاد علمی دبیرستان البرز را داریم، که همزمان که دبیر دبیرستان البرز تهران تدریس می کند، معلم ما بصورت وبیناری در این کلاس شرکت می‌کند. این هم کار بسیار خوبی هست که صورت گرفت.
عزتخواه تصریح کرد: طرح های متفاوت وزارتی را داشتیم، توانمندسازی معلمان را داشتیم، به اذعان کسانی که طی این سالها در اداره کل بوده اند، هیچگاه توانمندسازی معلمان ما به این شدت صورت نگرفته است. خود معلمان هم واقف هستند، نومعلمان ما تا خوب دوره ها را طی نکردند، به کلاس درس نرفتند، روزهای پنجشنبه و جمعه را تحت عنوان توانمندسازی معلمان در دانشگاه فرهنگیان می‌گذراندند.
عزت خواه افزود: هر شنبه جلسه توضیحی با وزیر داریم و باید برنامه‌ها را توضیح دهیم و خروجی این برنامه‌ها را خردادماه می‌بینیم. بحث رتبه بندی معلمان در این دولت انجام گرفت، در سفر ریاست جمهوری یک هزار میلیارد تومان به استان اختصاص دادند که طی 4 سال اتفاق می‌افتد و بحث مدرسه سازی انجام می‌گیرد، امیدواریم با این مبلغ شاهد کمبود فضای آموزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد نباشیم.
عزت خواه گفت: اسکان نوروزی 104 مدرسه با 678 کلاس درس داریم که پذیرش میهمانان نوروزی را انجام می دهند، و 3 هزار و 400 نفر در شبانه روز ظرفیت پذیرش دارند، از این مجموع 12 کلاس ویژه هستند و تمام امکانات دارند، 150 کلاس درجه الف هستند، 204 کلاس درجه ب و بقیه کلاس ها عادی هستند. 497 نفر عوامل اجرایی هستند که کار ثبت نام و اسکان را انجام می دهند.
پاسخ‌های عزت‌خواه، مدیرکل سابق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به سؤال‌های چالشی: بشکند قلمی که آزاد نباشد / آموزش و پرورش ستاد انتخاباتی مهدی روشنفکر بود؟ /  بخاطر اینکه بگویند میانگین نمرات در زمان فلان مدیرکل بالا بود، من بیایم حق دانش‌آموز روستایی را که برای کنکور می‌خواند به گردن خودم بیاندازم، ابداً! / امسال واقعی‌ترین نمرات دانش‌آموران را داشتیم
عزت خواه بیان کرد: یکی از اقدامات خوب دولت برای مدارس محروم، توزیع یک میلیون پاکت 12 سی‌سی شیر بوده است که در 12 نوبت در میان دانش آموزان توزیع شد، و بعد از 6 سال وقفه این مورد اتفاق افتاد.
وی ضمن تبریک عید نوروز به همه مسافرانی که وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شوند، گفت: برای مسافران عزیز روزهای خوبی را در استان آرزو می کنم، همچنین عزیزانی که تحت عنوان مسافر وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شوند، قبل از هر چیز فرهنگ استان را می بینند، بنابراین عوامل اجرایی و کسانی که با مسافران برخورد دارند، این را درنظر داشته باشند که انتقال فرهنگ ما مهمتر از انتقال جغرافیای ما است، وقتی مردم ما را بافرهنگ و مهمان‌نواز و عاری از حواشی ببینند، این برای استان ما برند خوبی است.
عزت خواه در انتها گفت: جا دارد از اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کنم، آغاز ماه خودسازی ماه رمضان و عیدنوروز را تبریک عرض می‌کنم. تلاش نسل جدید برای تربیت نسل فردا، یعنی همه باید در کنار آموزش و پرورش قرار بگیریم تا بتوانیم نسل آینده را به خوبی بسازیم. نسلی که هم خود به خودسازی برسد و هم تمدن ساز باشد، خانواده و مدرسه و رسانه به تنهایی نمی‌توانند، بلکه همه باید در کنار هم قرار بگیرند، که نسل خوب و موفق آشنا به توحید و معاد و مهیای حضور و مورد پسند تحول بنیادین تربیت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جمع کنن بساططه
دلنشجو
Iran, Islamic Republic of
خداقوت مرد پاک
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه یکی از مدیران موفق در حوزه آموزش و پرورش بوده
Iran, Islamic Republic of
آقای عزت خواه آیا شما اطلاع دارین که دبیر مرد در مدارس دخترانه کار میکنه به خاطر اینکه به دبیر زن پست مدیریت دادن و کمبود دبیر داشتن؟؟؟اطلاع دارین دروس پایه و تخصصی را دبیر غیرتخصصی کار میکنه چون بازهم به دبیر رشته مورد نظر پست دادن؟؟؟
چندبار مسئولین پرورشی استانی وشهرستانی از مدارس بازدید کردن؟؟
ممکنه از مدارس خاص بازدید کرده باشن
متاسفانه پرورشی فقط مستندات
ماه رمضان چقدر نظارت داشتین ایا بخشنامه فرستادید مدارس در این ماه بوفه رو جمع کنن؟؟؟؟
درمدارس دانش اموزان به راحتی روزه خواری می کنند
Iran, Islamic Republic of
عمل مهم است شما فقط حرف می‌زنید تمامی نیروهای زیر دستت به حساب نمی آوردند
Iran, Islamic Republic of
جناب عزتخواه خدا را گواه می گیرم سازمان آموزش و پرورش ، اداره شهرستان بویراحمد و تمامی مدارس / بی نهایت از منطقه سفلی به منطقه علیاء انتقال دادند چرا؟ در حقیقت گروگانگیری بود کاری به حدی خراب شده که شهرستان بویراحمد سقوط کرده از نظر آموزش چرا؟ چون معلمین مورد بی احترامی محض قرار گرفتند
ظریفی
Iran, Islamic Republic of
باورکنید در طول سی سال خدمتم سه نفر مدیر کل پاک دست اومد یکی فولادی خرم آبادی یکی طاهری و یکی عزت خواه
Iran, Islamic Republic of
مرد متدین بی فکری بود .
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
فایل های مرتبط
1