تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۷۳۷۵۹
کبنا گزارش می‌دهد

آغاز آئین معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد / خاطره رحیمی از سید قدرت حسینی / عزت خواه: آن لیست 25 نفره باعث شد که طول مدیریت من کوتاه باشد / اطاعت نکردم، از همان موقع نامه نوشتن ها و شایعه پراکنی ها شروع شد /آقای جمالی مراقب این پستانک باش، من جیغ نمی‌زنم؛ اما شما هم چیزی از آن ارتزاق نمی‌کنید / از برادر مظلوم جناب آقای دکتر روشنفکر تقدیر و تشکر دارم / بچه هایم مرا به خاک یک شهید سوگند دادند که هیچ چیزی از مدیرکلی برای ما ذخیره نکن! + تصاویر

۳
کبنا ؛آئین تکریم و معارفه مدیران‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور پُررنگ معلمان و فرهنگیان در سالن اجتماعات شهید مطهری اداره‌کل آموزش و پرورش استان آغاز شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (چهارشنبه 23اسفندماه 1402) آئین تکریم و معارفه مدیران‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. در این آئین از خدمات حسنعلی عزت‌خواه، مدیرکل سابق آموزش و پرورش قدردانی و محمد جمالی‌آرند به‌عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
این مراسم با حضور مهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.
سید جلال رحیمی معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در ابتدا سخنرانی کرد و به بیان ویژگی‌های اخلاقی و مدیریتی عزت‌خواه پرداخت و اظهار کرد: خاطره‌ای از آقای سیدقدرت حسینی‌بحرینی دارم که ایشان گفت؛ هر وقت مسئولیت آموزش و پرورش را به کسی واگذار کنید، به سرکوهکی‌ها بدهید، آنها نیاز به گزینش ندارند. دَر اتاق آقای عزت‌خواه به‌روی همه باز بود. او به‌معنای واقعی فردی انقلابی و با ایمان بود.
حسنعلی عزت‌خواه، مدیرکل سابق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در آئین تودیع خود سخنرانی کرد و گفت:
بدون هیچ دغدغه خوشحالم که این بار سنگین مسئولیت از دوشم برداشته شد. من داری (قدی) نداشتم؛ اما این بار دار مرا بیشتر خم کرده بود. روزی که می‌شنیدم، به‌دلیل آسیب اجتماعی مشکلی برای دانش‌آموزی پیش می‌آمد، شب تا صبح نمی‌خوابیدم.
وی افزود: یک معلم هر جا باشد، معلم است.
مدیرکل سابق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: خدای بزرک را سپاسگزارم که به من روستازاده، مستضعف، پا برهنه (پَتی)، آشنا با بلوط، درد و رنج از دورافتاده‌ترین منطقه استان این توفیق را داد تا چند سالی این بار سنگین را بر دوش بگیرم. 
عزت‌خواه در ادامه صحبت‌هایش این را گفت که اگر در این مسیر ناسپاسی‌ها دیدم، به بزرگی تو همه را می‌بخشم.
وی با بیان اینکه همه ماها باید برویم، به خاطره‌ای از مرحوم پرورش وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: برای چیزی که به‌دست می‌آورید و یا از دست می‌دهید، خوشحال و یا ناراحت نشوید؛ چرا که همه این چیزها رفتنی است.
مدیرکل پیشین آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع)، گفت: مقام دنیوی همانند پستانکی است که در دهان نوزادی است که اگر آن را از او بگیری، جیغ می‌زند و این در حالی است که چیزی از او ارتزاق نمی‌کرد. آقای جمالی من جیغ نمی‌زنم، شما هم مراقب باشید که از این پستانک چیزی ارتزاق نمی‌شود. در لوای این کار، خدمت چیز دیگری است.
عزتخواه بیان کرد: هر کجا بروم ذهنم پیش حامد هست که سوار ماشین شد و دور زدیم، اما لعنت به کسانی که در مسیر آموزش و پرورش خار می گذارند و نمی گذارند مدیرکل و مجموعه آموزش و پرورش کارشان را درست انجام دهند. من می روم ولی شما را به خدای حامدها سوگند می دهم که با آقای جمالی این چنین برخورد نکنید.
وی گفت: همه بی مهری ها و شایعه پراکنی ها و دروغ هایی که به بنده نسبت دادند بخاطر ماه رمضان و تک تک شما می بخشند، ولی کسانی که درخصوص خود آموزش و پرورش سخنان نابجایی گفتند، به خدا واگذار می کنم. لیست 25 نفره ای دادند و گفتند باید این 25 نفر در آموزش و پرورش مشغول به کار شوند، اطاعت نکردم، از همان موقع نامه نوشتن ها و شایعه پراکنی ها شروع شد. هم لیست موجود است و هم آن فرد موجود هست که به احترام ماه رمضان نام نمی برم. آن لیست 25 نفره باعث شد که طول مدیریت من کوتاه باشد، ولی به طول مدیریت نگاه نمی کنم، به ارتقای مدیریتم نگاه می کنم.
از استاندار محترم یک خواهش دارم، آقای احمدزاده بزرگوار برای اینکه من بتوانم جلسات را تشکیل دهم خیلی زجر می کشیدم، مدیرکل خراسان شمالی می گفتند که هر روزی که شورای آموزش و پرورش را تشکیل می دادند استاندار به اداره کل آموزش و پرورش می آمدند، و می گفتند این مسجد انقلاب است و باید به آن سر بزنیم. از شما خواهش دارم که جلسات آموزش و پرورش را بگذارید به موقع و با حضور شخص حضرت عالی تشکیل شود.
از فرماندهان محترم سپاه، استاندار محترم، بسیج دانش آموزی، نماینده ولی فقیه، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی حاج آقا موحد، برادر عزیز سیدناصر حسینی خالق کتاب پایی که جا ماند، برادر مظلوم جناب آقای دکتر روشنفکر تقدیر و تشکر دارم. ا همه همکارانم در اداره کل تقدیرو تشکر و حلالیت می طلبم. از آقای نکویی راننده ام ممنونم که شبانه روز نمی شناخت و تلاش می کرد. امروز یک جمله می گویم آن چه در دست من است. بچه هایم مرا به خاک یک شهید سوگند دادند که هیچ چیزی از مدیرکلی برای ما ذخیره نکن، نکند چیزی به خانه بیاوری که جایی از شک داشته باشد، حتی نگذاشتند در خانه ای که مختص به مدیرکل است مستقر شوم، با آقای حسینی نماینده ولی فقیه استان مشورت کردم و گفتم آیا می توانم؟ گفتند بخاطر کارت بله. اما بچه هایم نگذاشتند. امروز صادقانه می گویم فرزندانم پدرتان با فرمایشی که به من کردید سرافراز بیرون آمد و با دستی پاک به منزل برمی گردم.
   
فیلم صحبت‌های پر از کنایه عزت‌خواه

مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در ادامه این برنامه به برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش پرداخت و گفت: شهادت می‌دهم که آقای عزت‌خواه فردی با اخلاق، شریف و صادق بودند که همه تلاش‌شان را در مسیر خدمت انجام دادند.
محمد جمالی‌آرند، مدیرکل جدید آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در آئین معارفه خود از مسئولان استان قدردانی کرد و گفت: از استاندار انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی فقیه، ائمه جمعه و همه مسئولان ارشد استان قدردانی می‌کنم.
جمالی گفت: ما معلمین باید آموزش و پرورش را برابر با سند تحول بنیادین که رسیدن به مدرسه ای صالح است هدایت و سمت و سو دهیم. همه نهادهای سیاسی، دینی، اجتماعی، اقتصادی در آموزش و پرورش دخالت دارند، باید بپذیریم آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیازمند برنامه و رویکردی جدید است، از زمانی که حاج عزت خواه به بنده اعتماد کردند که همینجا به پاکدستی و صداقت این رفیق دیرینه ام شهادت می دهم، توانستیم شاخص های متوسطه را تغییر دهیم، حاج عزت خواه حمایت کردند، معلمان و مدیران مدارس کمک کردند و توانستیم گامی برداریم.
وی گفت: خطاب من به سیاسیون،روحانیون عزیز، اهل رسانه است، کسانی که قلمی در دست دارند و تریبونی در اختیار دارند، فرزندان این استان مستعد هستند و نیازمند کمک هستند. جامعه باید با آموزش و پرورش همراه شوند. دوره متوسطه دوم کلا تبدیل به امتحانات نهایی شده است. امروز دانش آموز دهم ما خردادماه امتحان کنکور می دهد، اگر دلایل افت را در استان بررسی کنیم به عدم حضور دانش اموزان پایه دوازدهم در کلاس درس برمی گردد، سنتی در استان جاافتاده که دانش آموز کلاس دوازدهم بعد از اسفند مدرسه نمی آید.
من به وزیر آموزش و پرورش قول دادم که شایستگان در گوشه و کنج نباشند، از همه کسانی که توانایی و شایستگی دارند در آموزش و پرورش استفاده می کنیم، درب آموزش و پرورش روی همه باز خواهد بود، این امانتی که امروز به من واگذار شده، روزی که می خواهم تحویل دهم با سربلندی و کارنامه درخشان باشد. مجددا از دوست عزیز آقای حاج عزت خواه، بسیار ممنون و سپاسگذارم، از آقای دکتر صحرایی وزیر محترم اموزش و پرورش، مجموعه شورای معاونین، دوست عزیز آقای مهندس کاظمی تقدیر و تشکر دارم. امیدوارم خداوند توفیق دهد بتوانیم در این مسئولیت سنگین و خطیر با کمک و لطف الهی و عنایت امام زمان و همراهی استاندار محترم و منتخبین مجلس شورای اسلامی و مجموعه فرهنگیان و دانش اموزان و اولیای بزرگوار تغییر و تحولی در آموزش و پرورش رقم بزنیم که شایسته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
انتصاب بد موقع بود چرا با این عجله
Iran, Islamic Republic of
به به جمعشون جمع هست:
آزاده
دلشاد
دانشی
سینایی
داستار
عزت خواه
سعادت پیل..
United States
درود وخسته نباشی خدمت آقای عزت خواه مرد شریف باصداقت متعهد متخصص درستکار مومن همیشه پای کار و ولایت مدار انقلابی
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش را آقای دلشاد نابود کرد که بعد از انجام دادن این همه بی احترامی و بی حرمتی به معلمین به سازمان بر گشته جناب آقای عزتخواه اگر درست عمل می کرد نباید اجازه می داد دلشاد به سازمان برگردد چون این کار باعث می شود مردم به سازمان آموزش و پرورش بی اعتماد شوند و این کار باعث می شود جامعه ی فرهنگی بی انگیزه شوند چرا آقای دلشاد که به فرهنگیان این همه بی احترامی کرد به سازمان برگشته جامعه ی فرهنگی از کار ناراحت اند
Netherlands
خائنین به جامعه فرهنگی باید به یکی از مدارس دور دست فرستاده می شدند
Netherlands
مظلوم نمایی به سبک عزت خواه
شما آموزش و پرورش را از چند نام خانوادگی خاص پر کردی آن وقت دم از حدیث و آیه می زنی؟!
آقای عزت خواه آیا شایستگان از دیدگاه شما همان چند خانواده خاص بود
می دانی چه به روز آموزش و پرورش آوردی؟
چه تعداد آدم بدون شایستگی برداشتی آوردی که حتی با الفبای آموزش و مقررات مدرسه بیگانه بودند؟
در عوض چه تعداد از نخبگان این شهر را گوشه نشین کردی و از یک معاونت مدرسه هم دریغ داشتی؟
آیا فقط هر کس با جنابعالی و آقای روشنفکر ارتباط نسبی و سببی داشتند، مستحق عنایت ویژه بودند؟
چه تعداد آدم‌ را از یک منطقه خاص به بهای قربانی دیگران استخدام کردی؟
چه تعداد آدم یک سال و دو سال سابقه را به بهای پایمال کردن حقوق معلمان با تجربه که سال های آخر کار را می گذراندند، در مدارس و مراکز آموزشی منصب دادی؟
چرا حقوق فرزندان عشایری مناطق بویراحمد علیا را در اختیار دیگران قرار دادی؟
متعجبم هنوز چرا دم از حدیث و قرآن می زنی و پُز پاکدستی سر می دهی؟!!!
آیا روز معارفه ی خودت را به یاد می آوری که چه قدر ناجوانمردانه به دیگران و مدیرکل سابق می تاختی؟
چه تعداد آدم را که قادر به تشخیص دست راست از دست چپ نبودند،از ابتدایی آوردی و در رشته های غیرتخصصی به کار گرفتی و چه تعداد را مدیر و معاون کردی؟!!
چرا این قدر دانش آموزان را دست آدم های فاقد آشنایی با اصول اولیه و ابتدایی آموزش و پرورش دادی؟
پرورش پیش کشتان ؛ می دانی چه به روز آموزش آوردی؟
آری ؛ دنیا دار مکافات است غرور جایگاه به تو اجازه نمی داد که به حقوق مسلم دیگران فکر کنی
به فرض که ادعای شما درست باشد ؛ آیا از آن ۲۵ نفر حداقل ۵ لیاقت یک مسولیت کوچک را نداشتند ؟
و آیا آنها که شما از لوداب و مارگون قطاری آوردی،همه از این ۲۵ نفر برتر بودند؟!!!
امشب با خدای خودت خلوت کن،توبه و استغفار کن اما این را بدان حق الناس مگر با ادای هر صاحب حقی ادا نمی شود
سجاد
Iran, Islamic Republic of
و متنت مشخصه خت او لبست ۲۵ نفره دادی عزت خواه🤣
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
از چاله به چاه افتاد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاسف باید خورد به حال وزیری که عملکرد ضعیف عزت خواه و مجموعه معاونین را ندیدند...ودوباره مسولیت را به فردی که در ضعف این عملکرد دخیل بود واگذار کردند.
چرام
Iran, Islamic Republic of
حتما قحط رجال هست در استان که جمالی مدیرکل شد....آخه این مرد چه داره والله به درد مدیر مدرسه هم نمیخوره
وحدانی
United States
کشتی ندای وحدت سولاخ شد وبه اعماق اقیانوس غرق شد
این دست وپازدن های آخره
تا حرمتی مانده بروید با مجموعه مدیرومعاونین حاظر درآن سالن
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
ملا دارا هم تشریف داره، در خیالاتش خواب مدیرکلی هم میبینه ولی فقط خیالات، اونی که شما را عددی حساب می‌کرد برادرت بود حالا منتظر باش تا صبح دولتت بدمد
از گندم ری نخواهی خورد. واگذارت و حق ککاگری
موسوی
Iran, Islamic Republic of
کبنا خدا وکیلی کامنت تایید کن
حضرات خداوکیلی هیچکدوم از جمع حاضر کت شلوار بهشون نمیاد،
عدالت
Iran, Islamic Republic of
با سلام، اقای حاج عزت خواه عدم استفاده از خانه سازمانی که بر اساس قوانین حق جنابعالی بود نکته مثبتی هست اما آیا تصمیمات جنابعالی در سمت مدیر کلی در راستای قوم و طایفه گرایی قابل دفاع هست ، فکر نکنم، کمی از تصمیماتتان هم به فرزندان خود بگویید و با هم تامل کنید که آیا در جهت رضای خدا بوده یا نه
Iran, Islamic Republic of
چرا این رازهای مگو نگفته نمیشه که افرادی که خلاف قانون عمل میکنن مشخص بشن.بعد انتظار دارین بهتون بگن باریکلا.
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
آقای عزت خواه پاک آمد و پاک و با عزت رفت پاک ترین مدیر کل آموزش و پرورش بعد انقلاب بود خدا لعنت کند کسانی که ایشان را جابجا کردند
سلبعلی
Iran, Islamic Republic of
این هم میخواد بگه من مثل همتی بودم اگه راست میگی ۲۵ تا را اعلام کن
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
جناب عزت خواه
رفتن شما به به خاطر ضعف خود کارکنان تان در حوزه ی مدیریت بود
به خاطر اون معاون تون بود که دست چپ رو راست شو از هم تشخیص نمیداد و خودش و تمام افرادی که وارد ستاد آپ و مناطق کرد به خاطر ضعف سواد، نیاز دوره ی توانمند سازی اداری داشتند....

به خاطر پافشاری بر حفظ نیروی مثل حوزه ی طرح و برنامه بود که وزارت مخالف ماندن ایشان بود و شما به حمایت نماینده تون دل خوش کردین

و میدانیم این ضعف مدیریت شما تا چندین دوره قابل جبران نیست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف دارد بایدمرثیه ای برای اموزش وپرورش استان خواندوقتی مدیران مدارسش به جای مدیریت ونظارت وتربیت بچه ها بوفه گردانی مدارس رااداره میکنند ...
حلما
India
آقای عزت خواه پاک آمد و پاک و با عزت رفت پاک ترین مدیر کل آموزش و پرورش بعد انقلاب بود خدا لعنت کند کسانی که ایشان را جابجا کردند
Iran, Islamic Republic of
اجازه ندهید / که بیش از حد معلمین را اذیت کرد و بیش از به معلمین بی احترامی کرد و آموزش را نابود کرد جالا از اداره شهرستان به اداره کل بیایید این کار باعث می شود مردم به اداره کل بی اعتماد شوند و معلمین هم بی انگیزه و بی اعتماد شوندا//
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1