تاریخ انتشار
جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۷۲۹۳۹
در مناظرات

فیلم| نستهن مقدم: بدهی های تیم فوتبال را میلیاردی پرداخت کردم / شرف آباد را شرف خودم قرار دادم / کلید اول فساد را نماینده می زند!

۳
۱
فیلم| نستهن مقدم: بدهی های تیم فوتبال را میلیاردی پرداخت کردم / شرف آباد را شرف خودم قرار دادم / کلید اول فساد را نماینده می زند!
کبنا ؛
نستهن مقدم در مناظره انتخاباتی نامزدهای حوزه بویراحمد، دنا و مارگون درخصوص فساد و مسائلی مربوط به شهرداری سخنانی را مطرح کرد.
   

به گزارش کبنا نیوز، مقدم در مناظرات میان کاندیداهای انتخابات حوزه بویراحمد، دنا و مارگون،درخصوص تعریف فساد گفت: فساد به جان درخت تنومند کشور افتاده است، این فساد غافل از ریشه عمیق درخت است، فساد از تاریخ های اولیه زندگی بوده است. من شک ندارم حضور امام حسین در واقعه کربلا برای مبارزه با فساد بود. من اعتقاد دارم همین امر به معروف و نهی از منکر خود موجب حل شدن مسئله فساد می شود.
وی افزود: سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و دیگر دستگاه های نظارتی باید برای جلوگیری از انحراف های احتمالی وجود داشته باشند. فساد سیستمی اتفاق می افتد، و نمایندگان باید قانونی وضع کنند که جلوی فساد سیستماتیک گرفته شود.
  
اگر نماینده ای انتخاب شد که به دنبال رانت برای حامی خود باشد کلید اول فساد را نماینده می زند
مقدم گفت: اگر نماینده ای انتخاب شد که به دنبال رانت برای حامی خود، امتیاز برای طرفدار خود، بسته حمایتی برای اطرافیان خود بود، کلید اول فساد را نماینده می زند. ما قانون زیاد داریم، اما باید اجرا شود، نهاد دیوان محاسبات را داریم که در اختیار مجلس شود، اطلاعات سپاه و سربازان گمنام را داریم، و نهادهای نظارتی داریم که باید برای ریشه کن کردن فساد تلاش کنند. مجلس قدرت تحقیق و تفحص را دارد ولی کم سراغ سرنخ های فساد می روند. ایجاد شفافیت در فعالیت بنگاه های اقتصادی و دستگاه هایی که گردش مالی بالایی دارند، و مصوب کردن لایحه شفافیت با بستن مبادی فساد نیز از جمله مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد.
مقدم درخصوص تیم فوتبال اینگونه پاسخ داد و گفت: زمانی که سر کار آمدیم، باشگاه فروش رفته بود و تیم هم منحل شده بود، اقدام کردیم و با داماش گیلان وارد مذاکره شدیم، که تیم را بخریم، سازمان شهرداری ها نامه زد و استانداری نامه زد و گفتند این خلاف است چون تیم ندارید، نمی توانید، ولی باور کنید بدهی های تیم فوتبال را میلیاردی پرداخت کردم، 84 میلیارد تومان بدهی های پارک ولایت، غدیر، زیرگذر شهیدعوض زاده، مطالبات کارگری که بیش از چند برابر بودجه شهرداری های دوران قبل از خودم بود. بازیافت، حمل و نقل عمومی، میوه و تره بار، یک هزار و 500 متر مربع آسفالت، شرف آباد را شرف خودم قرار دادم، نزدیک به 80 هزار متر مربع دفع آب های سطحی را اجرا کردم. اعتبارات عمرانی به شهر یاسوج ندادند. در بحث معماری شهری که مربوط به قبل از دوره آقای بهرامی هم هست، خشت اول گر نهد معمار کج، تا ثریا می رود دیوار کج. جمعه بازار را شما ایجاد کردید، ولی من علی رغم مصوبات شورا جمعه بازار را حمایت کردم.
   
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حیف مقدم که دور قبل گول روشنفکر را خورد
حسن
Iran, Islamic Republic of
خدا پشت و پناهت باشه که الحق و الانصاف کشور ما چنین مردانی را نیاز دارد که هم عالم و هم پاک دست و هم با دل و جرات است.امیدوارم که مردم ما بعداز ۴۵ سال با فکر ودرایت دکتر مقدم راانتخاب کنند.انشاالاه.
هنرمند
United States
یاسوج نابود کردی ورزش را سر به نیست کردی
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1