تاریخ انتشار
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۴۷۲۹۹۶
در مناظره تلویزیونی شبکه دنا مطرح شد

فیلم| خرامین: سیاست شیرعلی خرامین سیاست مجلس در سایه است/ تورم در کشورم کمرشکن است

۲
۰
فیلم| خرامین: سیاست شیرعلی خرامین سیاست مجلس در سایه است/ تورم در کشورم کمرشکن است
کبنا ؛نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: من به عنوان نامزد انتخابات می‌دانم که تورم در کشورم کمرشکن است من می‌دانم که این تورم مردم را به ستوه آورده است مردم الان از خوردن گوشت محرومند این را هم می‌دانم که دو عامل در تورم کشور من دخالت دارد یک عامل داخلی و یک عامل خارجی.
شیرعلی خرامین در مناظره تلویزیونی اظهار کرد: درد مملکت ما همین صحبت‌‌هاست. صحبت‌هایی که ما «سیاست شیرعلی خرامین، سیاست مجلس در سایه است»، انجام می‌دهیم. بزرگترین مشکل ما این اظهار نظرهاست. این اظهار نظر‌ها را هم شما مقصرید سؤالاتی از من می‌پرسید که من مجبور هستم در اینترنت بروم و سرچ کنم و لیست بیاورم در اینجا پاسخ دهم. کار نماینده تخصصی نیست. کار سیاست کلان است و قانون‌گذاری کلان است.
وی افزود: این اطلاعاتی که ما می‌دهیم را هم دولت و هم مجلس دارد، بگویید آقای نماینده سیاست کلان تو چیست؟ کار کلان تو چیست؟ تو می‌خواهی چه کار انجام دهی تو چه نگرشی نسبت به تورم داری که تورم چگونه حل بشود. سیاست شیرعلی خرامین سیاست مجلس در سایه است. من برای هر مشکلی هر شاخصی توسعه‌ای یک کمیته دارم مجلس هم باید یک مجلس در سایه داشته باشد که متخصصین و نخبگان آن جامعه‌اند.
خرامین تأکید کرد: من به عنوان نامزد انتخابات می‌دانم که تورم در کشورم کمرشکن است من می‌دانم که این تورم مردم را به ستوه آورده است مردم الان از خوردن گوشت محرومند این را هم می‌دانم که دو عامل در تورم کشور من دخالت دارد یک عامل داخلی و یک عامل خارجی در عوامل خارجی می‌دانم که به عنوان یک قانونگذار کلان دلار دارد زندگی من را تعیین می‌کند و کافی است.
وی ادامه داد: کوچک‌ترین تغییری در آمریکا ایجاد بشود و نگرش منفی ایجاد شود تغییر تحولی در آن کشور ایجاد بشود تاوانش را ما باید پس بدهیم. یکی از رهبران عرب فوت می‌کند تا فردای آن دلار تا شش و هفت تومان می‌رود بالا، من پایه‌ام را بر نفت گذاشتم، تکیه دادم بر نفتی که با یک تحریم جزئی کمر من را می‌شکند. پس من به عنوان یک سیاستگذار نگرش بر این است که من اگر بخواهم به اقتصاد کشورم کمک کنم اگر بخواهم به تورم کشورم کمک کنم و کاهشش بدهم باید تلاش کنم در مجلس سیاست‌هایی را پیگیری کنم که با استفاده از نظر متخصصین که با وابستگی من را به نفت کم کند و ابزار نفت را قوی کند من اگر با کشور‌های همسایه ارتباط داشته باشم می‌توانم با هماهنگی این‌ها کاری کنم که نتوانند من را تحریم کنند.
خرامین ابرلز کرد: کشور‌های دنیا اگر اقتصاد بیرونی‌شان ثابت است به خاطر تکیه بر چند ستون دادند نه یک نفت تنها است و من به عنوان یک قانونگذار کلان به دنبال هستم که چه کار کنم که اقتصاد بین‌المللی را طوری تحکیم کنم که بتوانم با تغییر دلار هیچ اتفاقی نیفتد.
"  "
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شیرعلی خرامین مردی مقتدر و دانشگاهی است.
نقطه مقابل روشنفکر که فردی ضعیف و ساختارشکن است
United States
مسخربازی
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1