تاریخ انتشار
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۴۷۲۹۹۱
در نطق انتخاباتی خود؛

تصاویر| محمد بهرامی در کبگیان: نه برای نام آمده ام نه نان/ آقای نماینده یک پروژه مهم و حیاتی که در زمان شما کد اعتباری گرفته به مردم معرفی کنید!/ زمانی که از شهرداری خارج شدم، تیم فوتبال شهرداری یاسوج یک ریال بدهکار هیچ جایی نبود /تفکر تقسیم‌بندی قومی، سیاسی، جغرافیایی ندارم / بداخلاقی کرده اند/ آقای نماینده پای درد دل سی سختی ها نشسته اید؟ چه بر سر اعتبارات زلزله آمد؟

۱
کبنا ؛
محمد بهرامی کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بویراحمد، دنا و مارگون در چیتاب سخنرانی کرد.
به گزارش کبنا نیوز، بهرامی امروز شنبه (۵ اسفندماه ۱۴۰۲) در نطق انتخاباتی خود در بخش کبگیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، بخصوص شهیدان بخش کبگیان و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری اظهار کرد: من نه دنبال نام هستم نه نان، در برنامه مناظره به رقبا عرض کردم که باید بررسی کنیم، از اوایل انقلاب، قبل از اینکه سمت و جایگاه داشته باشیم و بعد از اینکه سمت‌ها به عنوان‌ امانت در اختیار ما قرار داده شد، خطاب به مردم و خبرنگاران می‌گویم، همه سرمایه‌های افراد باید مستندسازی شود. حداقل ۷۰ درصد سرمایه من نرفته است؟ اما بعضی از رقبا را وقتی بررسی می‌کنیم، از قبل چه داشتند و بعد از مدیریت‌ها چه دارند؟
وی افزود: من فقط سرزمینم و مردمانش را دوست دارم، ما جوانان این سرزمین را دوست داریم، آسیب‌های اجتماعی، طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی بخاطر بیکاری و فقر قابل تحمل نیست، بعضی‌ها شعار حمایت از محرومان را سر دادند و ما در عمل ثابت کردیم، آن‌هایی که نسبت به انتخابات بی‌تفاوت هستند و قصد مشارکت ندارند، بگویید تا دیر نشده، تا این تاریکی به سیاهی تبدیل نشده، برگردید و ما را حمایت کنید، اگر ما تصمیم نگیریم، برای ما تصمیم خواهند گرفت.
بهرامی خاطرنشان کرد: خطاب به نماینده عرض کردم، آقای نماینده یک پروژه مهم و حیاتی که در زمان شما کد اعتباری گرفته به مردم معرفی کنید؟ این نتیجه انتخاب مردم ما بوده است، نمایندگان بجای اینکه در سطح کلان به فکر مردم باشند، مردم را دسته‌بندی می‌کنند.
وی بیان کرد: در بخش کبگیان حتی یک شعبه فرعی بانک وجود ندارد، امروز بانک‌های کشاورزی در مناطق پیشرفته ملزم هستند در حوزه کشاورزی سرمایه گداری کنند زیرا کشاورزی حوزه اساسی است، کشاورزی هم در بحث اقتصاد کمک می‌کند و هم، شرایط آب و هوایی را تعدیل و تأمین می‌کند. چرا دولت در این زمینه کوتاهی کرده، آیا دولت مقصر است یا نماینده مردم؟
کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد گفت: این منطقه از نظر بهداشتی امکانات پایینی دارد و گا‌هاً پزشک ندارد، در قانون تعریف شده که اگر دولت کوتاهی می‌کند، باید نماینده از حقوق مردم دفاع کند.
بهرامی تصریح کرد: بر اساس گزارش‌ها تا الان، چندین جوان به دلیل عدم دسترسی به موقع به مراکز درمانی جان خود را از دست داده‌اند، من شعار نمی‌دهم، زمانی که شهردار یاسوج بودیم، به عنوان خادم مردم وظایف ما محدود به این شهر بود، ولی ما همان زمان سهم کبگیان را هم دادیم و عده‌ای از جوانان این دیار آن زمان در شهرداری یاسوج مشغول شدند، آن زمانی که شهرداری چیتاب به عنوان یک شهرداری نوپا راه‌اندازی شد، ما به برخی نیرو‌های فنی ماموریت دادیم که ساختار شهرداری چیتاب را ایجاد و راه‌اندازی کنید.
وی گفت: پتانسیل بخش کبگیان در حوزه کشاورزی و گردشگری است، این بخش در بین دو رودخانه مهم و پرآب کبگیان و بشار قرار گرفته ولی چرا زمین‌های منطقه تشنه هستند؟
بهرامی اظهار کرد: چرا مدیران نخبه بخش کبگیان در مدیریت‌های کلان استان کهگیلویه وبویراحمد جایگاهی ندارند؟ چرا فرهنگیان فرهیخته جایگاهی در سطح اداره کل استان ندارند؟ چرا فرهیختگان تهدید می‌شوند؟ چرا به نخبگان می‌گویند باید به فلان کاندیدا رای دهید و همراهی کنید؟ اف بر شما.
کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد خاطرنشان کرد: اولویت اصلی ما آموزش و ساماندهی فرهنگیان و مدیریت است که باید در دست نخبگان باشد. بعضی از آقایان هنوز به این نتیجه نرسیده‌اند که این وضعیت آموزش و پرورش در ۲۰ سال آینده دامن گیر جامعه خواهد شد، ‌ای مردم شما اجازه ندهید این روش‌های غلط حاکم شود.
وی افزود: یکی از رقبا بجای اینکه از سیاست حمایت از ورزش دفاع کند، دست روی نقاط منفی گذاشت، من آن زمان قول دادم و عمل کردم، الان هم قول می‌دهم و عمل می‌کنم، در ورزش فوتبال و والیبال شهرداری یاسوج، هزینه‌ها از درآمد شهرداری نبود، ما از منابع دیگری استفاده کردیم، و زمانی که از شهرداری خارج شدم، تیم فوتبال شهرداری یاسوج یک ریال بدهکار هیچ جایی نبود.
بهرامی گفت: در مناظره‌ها، آقای نماینده درخصوص اعتبارات عمرانی زلزله سی سخت مانور زیادی دادند، با توجه به اینکه بنده ارتباط زیادی با حوزه دنا دارم و از درد دل‌های آن‌ها باخبر هستم، گفتم آیا پای درد دل مردم سی سخت و روستا‌های اطراف نشسته‌اید که ببینید چه بلایی بر سر اعتبارات زلزله رفت؟ آیا پای صحبت مردم سادات محمودی نشسته‌اید؟ پای صحبت مردم سفلی نشسته‌اید؟ پای صحبت مردم حوزه کهگیلویه که از شما حمایت کردند نشسته‌اید؟ نکته اینجا است که بداخلاقی کرده‌اند و حرف‌هایی درباره بویراحمدی بودن و کهگیلویه‌ای بودن زده‌اند، به گوش همه برسانید که بهرامی کاندیدای حوزه بویراحمد و دنا نیست، بلکه باید نماینده ملت بزرگ ایران باشد. تفکر تقسیم‌بندی قومی، سیاسی، جغرافیایی ندارم، کسانی که از هر نقطه‌ای در یاسوج حضور دارند شهروندان درجه یک این شهر هستند.



نام شما

آدرس ايميل شما

حسابرس
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای بهرامی، چرا در زمان اجرای برنامه مناظره که اقای روشنفکر حرف از اعتبار سی سخت میزد ،لال شده بودین،ولی الان که میدان را خالی از شیر میبینی
عجبا.
Iran, Islamic Republic of
مرتبه در مورد نماینده منتخب مردم
Iran, Islamic Republic of
شله خردن و مرغ محلی خردن نماینده اجازه نداد که پروژه انجام دهند.
هم چhق شده و هم دیابت گرفته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
په کو ج/
شاید دوباره رهته با منتظریان
Iran, Islamic Republic of
کل حرفت شده تیم فوتبال شهرداری . به قران خجالت داره برای کسی که میخواد نمایند بشه فقط از یه فوتبال شهرداری حرف میزنه
Iran, Islamic Republic of
همش همون جمعیتیه که لا خودشه
صبح و پسین ندار
Iran, Islamic Republic of
//ا انگار دیروز گروه منتطریان 😉😉😉ولی خوشبختانه ازاد شد و بخیر گذشت
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
ککا بقیه گروه ها هم شیخ ندارند بگو فردا هم یک سری به ستاد بقیه بزن دیگه بویراحمد واحده این کاندید و اون کاندید نداره البته ما هم شیخ نداریم فقط ککا زودتر
Iran, Islamic Republic of
بی لیاقت
United States
بهرامی قطعا رای نمیاره
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1