تاریخ انتشار
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۴۷۳۰۰۰
در مناظره تلویزیونی شبکه دنا مطرح شد

بهرامی: ریشه عمده تورم تحریم هاست

۲
۰
بهرامی: ریشه عمده تورم تحریم هاست
کبنا ؛نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه عمده تورم، تحریم‌هاست اگر ما توانستیم بحث تحریم‌ها را حل بکنیم مراحل بعد بهتر قابل حل است.
محمد بهرامی در مناظره تلویزیونی، اظهار کرد: تورم دلایل مختلفی دارد یک موضوعی بسیار پیچیده و کلان است عرض کنم متغیر وابسته به ده‌ها متغیر که بخشی از ان در کنترل ما و بخشی خارج از کنترل ماست مسائل داخلی مسائل خارج از کشور و شرایط گوناگونی که وجود دارد عرض کنم در رابطه با مسائلی که تحت کنترل است سالانه بایددر بودجه کشور ما مدیریت شود.
وی افزود: اول ساختار خود بودجه ما است بودجه ما در حوزه‌های مختلف باید کار کرد داشته باشد بودجه ما الان فقط منحصر به اداره دولت است که دولت بتواند خودش را اداره کند و در حوزه‌های دیگر که باید کار کرد داشته باشد و در زمینه‌های مختلف سیاسی اجتماعی فرهنگی در بحث مهار تورم و سیاست‌هایی که مثل سیاست‌های مالی سیاست‌های پولی قانون تجارت و مسائل مختلف بودجه ما خودش ناتوان است.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مسائلی که سالانه در دولت ما شاهد هستیم و اقدام جدی از سوی مجلس ندیدیم همین بحث کمبود بودجه است دولت دارد از چه طریقی دارد کمبود بودجه خود را جبران می‌کند بخش زیادی‌اش نرخ دستوری ارز است از زمان دولت آقای احمدی‌نژاد و آقای روحانی و تا حال این نرخ ارز را بازار تعیین نمی‌کند و آن چیزی که در دنیا استاندارد است حاکم نیست بلکه نرخ‌ها دستوری توسط خود دولت است و این نرخ‌های ارز از یک زمانی کمتر از هزار تومان رفته است بالای ۵۰ هزار تومان این‌ها خودشان مهم‌ترین عامل در بالا بردن نرخ تورم در جامعه ما است و مهم‌ترین عامل تحریم‌ها است.
بهرامی عنوان کرد: تحریم‌ها باعث شده است که در عرضه و تقاضای ما در بحث ارز شرایط استانداردی نداشته باشیم امروز ما با مشکلات زیادی مواجه هستیم زمینه‌های مختلف نیاز به ارز داریم هر وقت که تقاضا بالاتر از عرضه باشد آن کسی که نیاز ارز دارد سالانه موظف است که نرخ‌های بالاتر بپردازد این مشکلی است که در بحث تحریم‌ها ایجاد شده است.
وی ابراز کرد: ریشه عمده تورم تحریم‌هاست اگر ما توانستیم بحث تحریم‌ها را حل بکنیم مراحل بعد بهتر قابل حل است.
"  "
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بوراحمد
Romania
خدا خودش بداد ما برسه با این نماینده ها همه این چیزای که شمامیگین آدم بیسواد هم دیگه سر در میاره بگو شما میخواهید چکار کنید شرمنده گرفتم چی میگین میخوای بری تحریم ها رو بردارین
جوان بیکار
Iran, Islamic Republic of
واقعا یه نماینده خوب در این استان نیست جر اقای دکتر تاجگردون. خیلی خوشم میومد رای بدم ولی مثل اینکه برنامه ریزی و طرح خوبی برای کمک به این شهرستان را
هیچکدام ندارند فکر می کردم خیلی بیشتر از اینها نخبه باشد همش تو فکر تخریب همدیگه هستن تا طرح و ایده
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1