تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۴۷۰۸۴۵
دعوت نماینده طلاب کهگیلویه و بویراحمد از کاندید‌های مجلس شورای اسلامی؛

دعوت نماینده طلاب کهگیلویه و بویراحمد از کاندید‌های مجلس شورای اسلامی؛ اهداف و سیاست‌های خود را در میان طلاب تبیین کنید

۱
۰
دعوت نماینده طلاب کهگیلویه و بویراحمد از کاندید‌اهای مجلس شورای اسلامی
کبنا ؛حجت الاسلام‌امینی اطهر نماینده طلاب استان کهکیلویه و بویر احمد گفت: از کاندیدا‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی برای مناظره دعوت می‌کنیم و همچنین نشست‌های تبیین اهداف و سیاست‌های خویش بصورت عادلانه در بین طلاب و هیئت نور ولایت به هدف حضور حداکثری مردم و انتخاب کاندیدای اصلح و در تراز انقلاب. از کاندیدا‌های انتخاباتی بعد از تأیید صلاحیت شورای نگهبان دعوت می‌نمائیم.
مدیر گروه تبلیغی نور ولایت تصریح کرد:‌ امیدواریم که با حمایت خیرین و مردم شریف و با کمک اساتید مجرب و حافظان قرآن و ادارات مربوطه و اعضای فعال هیئت نور ولایت بتوانیم در راستای جامعه قرآنی و تحقق تمدن نوین اسلامی و جامعه قرآنی گامی برداریم.
‌امینی اطهر مسئول مجموعه هیئت نور ولایت به بیان عملکرد سه ساله هیئت نور ولایت پرداخت و گفت: این هیئت دارای چند کمیسیون از جمله؛ آموزش و پژوهش، اخلاق و تربیت، سیاسی و اجتماعی و…. می‌باشد و تاکنون دو مسابقه برگزار شده که در اختتامیه این دور از مسابقات از ۵۰ نفر از فعالان قرآنی و برگزیدگان تقدیر به عمل آمده است.
مدیر گروه تبلیغی نور ولایت افزود:‌ امیدواریم که با حمایت خیرین و مردم شریف و با کمک اساتید مجرب و حافظان قرآن و ادارات مربوطه و اعضای فعال هیئت نور ولایت بتوانیم در راستای جامعه قرآنی و تحقق تمدن نوین اسلامی و جامعه قرآنی گامی برداریم.
امینی اطهر در پایان گفت: از برنامه‌های پیش رو برای کمیسیون‌های هیئت نور ولایت به مواردی از جمله اردوی دوره تربیت مربی از طرف اداره اوقاف و امور خیریه به قم مقدسه، اردوی قرآن‌آموزان به پارک موج‌های آبی از طرف سازمان آموزش و پرورش، ایجاد مؤسسه قرآنی از طرف اداره ارشاد اسلامی و اردوی سفر به قم و مشهد مقدس برای حافظان جزء ۳۰قرآن به بالاتر و و حکمت‌های نهج البلاغه و... می‌توان اشاره کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ق
Iran, Islamic Republic of
تخصص شما چیست؟
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
1