تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۴۶۶۵۹۳
در شورای اداری شهرستان گچساران مطرح شد

فرماندار گچساران: عملکرد ضعیف راهداری مشهود است، متأسفانه مدیرکل قول می‌دهد، عمل نمی‌کند / اعتبار 23 میلیارد تومانی پردیس هنری گچساران به دلیل سهل‌انگاری مدیر در حال برگشت است/ اگر مدیرکل راه و شهرسازی کوتاهی کرده ما نباید پاسخگوی آن باشیم

۱۱
۰
فرماندار گچساران: عملکرد ضعیف راهداری مشهود است، متأسفانه مدیرکل قول می‌دهد، عمل نمی‌کند / اعتبار 23 میلیارد تومانی پردیس هنری گچساران به دلیل سهل‌انگاری مدیر در حال برگشت است/ اگر مدیرکل راه و شهرسازی کوتاهی کرده ما نباید پاسخگوی آن باشیم
کبنا ؛فرماندار گچساران گفت: عملکرد ضعیف راهداری در خصوص جاده کارخانه روغن نباتی مشهود بوده و متأسفانه مدیرکل راهداری تا کنون چندین بار در خصوص اتمام این پروژه قول‌های متعددی داده که صورت نگرفته است.
روانبخش دیهیم خوب در جلسه شورای اداری شهرستان گچساران اظهار داشت: جا دارد از زحمات مدیران و ارائه عملکردشان در هفته دولت تقدیر و از برخی مدیران که خدمات را ارائه و بازگو نکردند، گلایه کرد.
وی بیان کرد: اربعین حسینی را پبش رو داریم که این مراسم احیای فرهنگ ایثار و شهادت می‌باشد و این فرهنگ را زنده نگه می‌دارد.
فرماندارگچساران با اشاره به اینکه هرساله این شهرستان‌پذیرای بسیاری از زائران اربعین حسینی است تصریح کرد: جا دارد از موکب‌داران گچساران نیز در راستای ارائه خدمات به زائران تقدیر و تشکر کرد.
دیهیم خوب عنوان کرد: مردم ما با کمک‌های خود در کنار موکب‌ها به میدان آمده و موکبداران و خادمین آن‌ها نیز سنگ تمام گذاشتند.
وی گفت: از مجموعه شورای تأمین شهرستان تقدیر و تشکر می‌کنیم که توانستند امنیت خوبی را برقرار کرده و گچساران‌جزو شهرستان‌های امن محسوب شده است.
فرماندار گچساران با اشاره به تکریم ارباب رجوع در ادارات خاطرنشان کرد: برخی از مدیران فضا را به سمتی می‌برند که نارضایتی برای مردم ایجاد می‌شود، باید مدیران‌ جواب مردم را داده و به آن‌ها خدمت کنند.
دیهیم خوب عنوان کرد: هدف ما خدمت به مردم بوده و مدیران باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی گفت: باوجود نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس اقدامات لازم را انجام دهید، آموزش و پرورش بالاترین جمعیت را دارد و باید بر‌ای مهرماه باید همه چیز آماده شود، موارد ترافیکی نیز در جلسه پیش رو مصوب خواهد شد.
فرماندار گچساران با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌ها نسبت به مصوبات کوتاهی می‌کنند، خاطرنشان کرد: باید مصوبات جلسات از سوی دستگاه‌های مربوطه اجرا شود.
وی گفت: در پوشش دانش‌آموزان در سال تحصیلی پیش رو آموزش و پرورش نظارت کاملی بر رعایت شئونات دانش‌آموزی توسط بخصوص دختران داشته باشد.
دیهیم خوب بیان کرد: با وجود کمبود فضای آموزشی در برخی مناطق، آموزش و‌پرورش برای کم شدن شیفت دوم مدارس تلاش لازم را انجام دهد.
وی افزود: بازرسی در راستای تنظیم بازار انجام شد، بسیاری از مشکلات ما در این راستا از ناهماهنگی و کمبود نظارت است، تمام صنف فروشندگان گوشت قرمز و سفید اطلاع داشتند که ما برای بازرسی خواهیم آمد در صورتی که برخی مدیران ما از این موضوع بی‌اطلاع بودند.
فرماندار گچساران ادامه داد: ما این اقدام را در راستای حمایت از مردم انجام داده‌ایم نباید مدیری بگوید ما طرفدار صنف هستیم، باید با متخلفان به صورت قانونی برخورد شود.
دبهیم خوب با اشاره به نصب قیمت در مغازه‌های رصد شده اضافه کرد: حتی چاپ نرخ‌ها اغلب به صورت چاپ کاغذی بود و این‌ها نشان از کمبود و یا عدم نظارت است، در بررسی از صنف فروشندگان گوشت سفید، در راستای توزیع مرغ شخصی اعلام کرد به ما مرغ ندادند چون عامل گفته قرار است گران شود، در صورتی که باید با اینگونه رفتار‌ها که سهم بر خی از فروشندگان را نمی‌دهند برخورد شود.
وی گفت: باید قیمت‌ها توسط کسبه بر روی بنر نصب شود و با متخلفان به جد بر خورد خواهد شد.
فرماندار گچساران با اشاره به فعالیت برخی پروژه‌های شهرستان اظهار کرد: برخی از پروژه فعال یا نیمه فعال هستند و اعتبارات آن‌ها در حال برگشت خوردن می‌باشد، پردیس هنری یکی از آن پروژه‌ها می‌باشد که اعتبار ۲۳ میلیارد تومانی آن در سال گذشته به دلیل سهل انگاری مدیر در حال برگشت می‌باشد.
دیهیم خوب تصریح کرد: اگر مدیرکل راه و شهرسازی کوتاهی کرده ما نباید پاسخگوی آن باشیم، به خاطر سوء مدیریت هیج کاری برای این پروژه صورت نگرفته است.

دیهیم خوب عنوان کرد: تغییر کاربری اراضی کشاورزی نظارت بیشتر را طلب می‌کند، باید سوخت را در شهرستان با وجود زائران مدیریت کرد هر چند تا کنون در این خصوص مشکلی وجود نداشته است.
وی با اشاره به ناهماهنگی بین ادارات آبفا، مخابرات و شهرداری افزود: برخی کنده کاری‌ها در محلات صورت می‌گیرد و پس از اتمام کار به حال خود ر‌ها می‌گردد، هردستگاهی متولی این امر است نباید کوتاهی کند، چرا کاری را که باید انجام دهید، کم کاری کرده و اعتراض مردم را به همراه داشته باشد.
فرماندار گچساران با اشاره به عملکرد ضعیف راهداری در خصوص جاده کارخانه روغن نباتی خاطرنشان کرد: متأسفانه مدیرکل راهداری تا کنون چندین بار در خصوص اتمام این پروژه قول‌های متعددی داده که صورت نگرفته است، قرار بود مدیران کلی که همراه ما در اجرای پروژه‌های شهرستان نیستند بودجه‌ای به دستگاه آن‌ها در شهرستان اختصاص داده نشود.
دیهیم خوب اضافه کرد: با تماس مدیرکل راهداری مجبور شدیم به این دستگاه بودجه اختصاص داده در صورتی که این دستگاه به وعده خود عمل نکرده و جاده روغن نباتی در هفته دولت به اتمام نرسید و همچنان مانده است.
وی گفت: ادارات جهت خروج ماشین آلات خود در خارج از تایم ادارای از شهرستان مکاتبه‌ای با نیرو انتظامی داشته باشند تا هماهنگی انجام شود.
فرماندار گچساران ادامه داد: مانند سال گذشته پیاده روی جاماندگان از زیارت امام حسین در اربعین حسینی به سمت مرقد امام‌زاده جعفر(ع) برگزار می‌شود.
دیهیم خوب با اشاره به نزدیک شدن هفته دفاع مقدس گفت: دستگاه‌های اجرایی فضای ادارات خود را به مناسبت هفته دفاع مقدس آذین‌بندی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

رحیم
Iran, Islamic Republic of
باعرض ادب واحترام مشکلاتی که فرمودی جناب فرماندار نشانه عدم مدیرت وشایستگی جنابعالی هست
دیل
Iran, Islamic Republic of
آقای دیهیم نماینده و خود شما ومسولین مربوط قبل از عید ۱۴۰۲ قول دادین چمن دیل تا پایان اردیبهشت سال جاری تکمیل تحویل داده میشه ولی چند ماه گذشت و خبری از اتمام پروژه نیست این مسأله را کجا باید پیگیری کرد
Iran, Islamic Republic of
دروود بر آقای دیهیم مدیر جهادی و خستگی ناپدیر .قربونت نگران برگشت اعتبار نبااش همین یه پروژه این مبلغ اعتبارو داشت اینم با پیگیری جنابعالی تا برگشت بخوره.
Iran, Islamic Republic of
نماینده ای که درطراز وظيفه نمایندگی ظاهرشده وتاحدود زیادی درچارچوب وظایف قانونی عمل نموده سیدناصرحسینی است.
Romania
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
آردبیز و قیلون ایگو دو سمه داری
Iran, Islamic Republic of
بی لیاقت ترین فرماندار
بیچاره مردم گچساران
بیچاره ملت ایران با این مسئولان
Iran, Islamic Republic of
آااااخ تا قیومت و بخت مردم خوووب و دوستداشتنی گجسارن..و متااااسف برای مدیران بقول خودشون جهادی و انقلااابی و بی کفایت و بی لیاقت.
Switzerland
حضرت عباسی مابین جناب آقای دیهیم خود شخص حضرتعالی که الان بالاترین شخص اجرایی شهرستان گچسارانی از عملکرد نماینده راضی هستی یا نه حضرت عباسی اگر قدرت داشتی که خود لطمه نخوری اجازه میدادی بیاد توجلسات
مهندس
Iran, Islamic Republic of
بیشترین تعداد پروژه اجرا شده در یکسال اخیر در استان در حوزه راهداری نشان از پویایی اداره کل راهداری میباشد، انصاف هم چیز خوبی هست، یک پروژه نمونه یکصد پروژه نمیتونه باشه
پروژه
Iran, Islamic Republic of
وقتی نماینده نداریم باید هم توی مرکز تصمیمات رو کسان دیگری بگیرند
تمام اعتبارات رفنه جاهای دیگه و ما در خواب بهاری آقای فرماندار
قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

رئیس دانشگاه تهران گفت: من کاملاً مطلع هستم که از ادامه همکاری برخی از این افراد به علت ...
ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرایی که صبح شنبه ۱۱ شهریورماه مثل بمب در فضای رسانه‌های جنایی پیچید، انگار خاطره مهین ...
چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

بسیاری از روس‌ها می‌ترسند در صورت پیروزی اوکراین در جنگ جاری "ولادیمیر پوتین" از قدرت ...
1