تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۴
کد مطلب : ۴۷۳۱۶۸
کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر و فیلم| نادر منتظریان در سپیدار: همایش جوانان در ستاره شهر، منتظریان هراسی را تعطیل کرد / مردم جواب تهمت‌هایتان را در صندوق‌های رأی می‌دهند

۳
کبنا ؛نادر منتظریان روز سه شنبه در جمع مردم بخش سپیدار، جلیل، بابکان و میدجان گفت: ما در جمع مردم بزرگ سپیدار و جلیل، در جمع مردم تاریخ‌سازی هستیم که خود و پدربزرگ‌هایشان برگ‌های تاریخی و زرینی را به تاریخ پرأفتخار بویراحمد اضافه کردند.
وی افزود: ما در جمع مردم بخشی از بویراحمد بزرگ هستیم که شاید تصویربرداران و کسانی که حضور داشتند نتوانند عظمت آن را به تصویر بکشند.
وی عنوان کرد: مردم بخش سپیدار و جلیل و باباکان و می‌دجان امروز در این هوای سرد در این شرایط سخت ساعت‌ها حضور پیدا کردند که بتوانند با حضور خودشان اعلام کنند لبیک به دعوت رهبری برای خلق حماسه‌ای دیگر گفته‌اند.
منتظریان بیان کرد: ما مطمئن هستیم که در این دوره مردم این استان در صدر جدول حضور در انتخابات در ایران می‌درخشند، همانطوری که برنامه روز افتتاحیه ستاد این جریان در شبکه‌های سراسری به عنوان پرشورترین همایش انتخاباتی و بزرگترین تجمع ایران اسلامی پخش شد.
وی عنوان کرد: جوانان عزیز شما هستید که سرنوشت انتخابات را رقم خواهید زد و این را بدانید صیانت از آرای مردم و سلامت و امنیت انتخابات به واسطه حضور منسجم همه مسئولین الحمدالله برقرار است و سرنوشت استان را رای مردم مشخص می‌کند.
این نامزد انتخابات مجلس با بیان اینکه تحت تأثیر فضا‌های روانی که بعضی‌ها می‌گویند ما از فقر مردم سو استفاده می‌کنیم یا رای مردم را می‌خریم قرار نگیرید اضافه کرد: مردم ما جواب این بداخلاقی‌ها را در روز انتخابات و در صندوق‌های رای می‌دهند.
منتظریان ادامه داد: عزیزان، بزرگان، مردم شریف بویراحمد و همه کسانی که امروز صدای ما را می‌شنوید بدانید که ما برای مبارزه با فساد و تبعیض که همه جا رسوخ پیدا کرده است آمده‌ایم.

وی با بیان اینکه مردم عزیز بویراحمد، دنا و مارگون کامشان آماده چشیدن طعم شیرین عدالت است گفت: در سایه اتحاد و انسجام و برادری تمام طوایف آماده‌ایم که بویراحمد بزرگ را در مدار توسعه قرار دهیم.
منتظریان اعلام کرد: ما آمده‌ایم در این صحنه که با کمک همه طوایفمان از تنگ سرخ تا زیلایی و از سپیدار تا لوداب و از سردسیر تا گرمسیر دست به دست هم دهیم تا با تبعیض، ناکارآمدی و فساد مبارزه کنیم.
وی در ادامه گفت: دو شب پیش حضور جوانان در ستاره شهر نشان داد که جوانان، همراه این مجموعه هستند و نقشه شوم منتظریان هراسی را نقش بر آب کردند و این جوانان هر چه بدخواهان در چند سال گذشته تهمت زدند همه آن را تعطیل کرد و این همایش گل سرسبد تجمعات اخیر شد.
وی گفت: حوزه سپیدار، بابکان، جلیل و می‌دجان نیازمند آب هستند نیازمند بازگشایی جاده‌هاشان هستند نیازمند جاده تنگه تامرادی به بمنطقه رستم هستند تا بتوانند به راحتی آمد و رفت کنند.
وی گفت: این مردم نیازمند آب هستند تا از این همه خاک حاصلخیز بهره ببرند و نیازمند رونق گردشگری هستند که بزرگترین مرکز جذب گردشگر شود.
وی با اشاره به کسانی که این روز‌ها در سخنانشان بد اخلاقی می‌کنند، گفت: آنان عصبی شده‌اند، نگران این موضوع نباشید ما جواب این بداخلاقی‌ها را به مردم واگذار می‌کنیم که جواب آنان را روز جمعه در صندوق‌های رای خواهند داد.
وی افزود:‌ای کسانی که در این انتخابات رقابت می‌کنید بدانید نه پول سرنوشت رای مردم را مشخص می‌کند و نه بخشداران و فرمانداران که بخواهند آرا مردم را جابجا کنند.

حضور پرشور مردم در این همایش نشان از حمایت قاطع مردم از منتظریان و برنامه‌های وی برای توسعه بویراحمد دارد.
در این همایش، بزرگان و معتمدین محلی نیز به سخنرانی پرداختند و حمایت خود را از منتظریان اعلام کردند.
حضور جوانان در این همایش نیز چشمگیر بود و نشان از‌امیدواری آن‌ها به آینده‌ای روشن با منتظریان دارد. همایش انتخاباتی منتظریان
در سپیدار و جلیل در فضایی پرشور و صمیمی برگزار شد و مردم بار دیگر با حضور پرشور خود، عزم راسخ خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات پیش رو نشان دادند.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مردم شریف جلیل و سپیدار و بابکان.
کار را تمام کردید
Iran, Islamic Republic of
منتظریان رویشهای زیادی دارد. من ایشان را قبول دارم
Iran, Islamic Republic of
منتظریان
جسور
شفاف
قاطع
پاکدست
Iran, Islamic Republic of
یه جمله گفت هر چی خواستم خودم از خنده کنترل کنم نتونستم من برای مبارزه با فساد اومدم خخخخ
Iran, Islamic Republic of
خب خودت رو به یه روان پزشک معرفی کن
Iran, Islamic Republic of
بچه ها من نمیدونم چرا ولی هر وقت این منتظریان می بینم ...
Iran, Islamic Republic of
این فقط سپیدار و جلیل بود ،لوداب و پاتاوه ومارگون و سی سخت و دشتروم و زیلایی یکصدا نادر را میطلبند ،شهر که جای خود دارد✌
نانا
Iran, Islamic Republic of
انشاالله سومه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تالار ستاره شهر، در واقع پارتی ستاره شهر😂😂😂😂خوبه تو انتخابات آقایون همه چیز رو حلال می کنند، تقبل الله آقای نادر امنیتی
Iran, Islamic Republic of
حرام خدا رو حلال می کنید ایام انتخابات،
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1