تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۴۷۰۸۴۶
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد: پلمب یک واحد مسکونی به دلیل نگهداری مواد تقلبی زیبایی و تزریق ژل و بوتاکس / کشف هزار قرص مواد مخدر (ترامادول) در یک عطاری یاسوج / دستگیری متخلفان / سلامت مردم در زیرزمینی‌ها در خطر است

۰
کبنا ؛رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از پلمب یک عطاری  خبر داد و گفت: در این عطاری هزار قرص مواد مخدر(ترامادول) و 5 هزار داروی گیاهی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.
بهنام نیازی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، صبح امروز در گفت‌وگو با کبنا نیوز، اظهار کرد: همکاران بهداشت محیط  و واحد حقوقی مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد همراه با نیروی انتظامی (کلانتری 11) گشت و بازرسی داشتند که در حین این مأموریت به یکی از عطاری‌های سطح شهر یاسوج سرکشی داشتند که در این عطاری هزار قرص مواد مخدر (ترامادول) و 5 هزار گیاه دارویی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.
وی افزود: مسئول این عطاری به مراجع قضایی معرفی شد.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: همچنین در این مأموریت یکی از آرایشگاه مرکز استان به دلیل مداخله در امر پزشکی (تزریق ژل و بوتاکس) و مشکل برای مردم ایجاد کرده بود، پلمب و مسئول مربوطه بازداشت شد.
بهنام‌ نیازی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، در ادامه به پلمب یک واحد مسکونی خبر داد و گفت: یک متخلف در این واحد مسکونی در حال انجام خدمات پزشکی به صورت غیرمجاز و زیرزمینی بود.
وی افزود: از این فرد مقداری مواد تزریقی، ژل، بوتاکس تقلبی و غیرمجاز کشف و ضبط شد. همکاران بنده در واحد حقوقی و  با همراهی نیروی انتظامی (کلانتری 11) مراجعه و اقدام به پلمب این واحد مسکونی کردند و فرد خاطی را دستگیر و به مراجع قانونی و قضایی معرفی شد.
نیازی ادامه داد: متأسفانه در سال‌های اخیر سودی که غیرپزشکان از حوزه زیبایی به دست آورده‌اند، آنها را وسوسه می‌کنند که به صورت غیرمجاز و خلاف قانون با مواد تقلبی و غیرمجاز مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کنند.
وی افزود: متأسفانه مردم با مراجعه به این افراد سبب اثرات جبران‌ناپذیر بر سلامت بدن خود می‌شوند. بسیاری از این افراد دچار عفونت شده‌اند و سلامت خود را از دست داده‌اند. وقتی داخل یک منزل مسکونی فردی در کنار وسایل آشپزخانه اقدام به نگهداری مواد تزریقی کرده و بدون رعایت اصول بهداشتی و هیچ‌گونه سررشته‌ای و بدون حضور پزشک اقدام به تزریق ژل و... می‌کند یقیناً سلامت فرد و جامعه را به خطر می‌اندازد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این همه مصاحبه ازمسئول مرکز بهداشت یاسوج دیگر از لوث هم بی در وپیکرتر شده؟!
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی هم /تو کار زیبایی هست کل وقت و انرژی مرکز بهداشت رو گذاشتی تو کار زیبایی
خیلی خیلی مسائل مهم تر از اینها رو باید یه مدیر رصد کنه
دنا
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت مدافعان سلامت عزیز
درود بر شما
عرض کنم خدمتتان که همه ارایشگاه های زنانه دارن ژل و بوتاکس تزریق میکنن، چربی تزریق میکنن، و خیلی کارای که سلامت مردم را با خطر روبه‌رو می کنند انجام میدهند.
متاسفانه خانمهای استان ما برای اینکه خودنمایی کنند سراغ این آرایشگاه ها میرن نمونه ش خیابان های هجرت ۱و۲و۳ که همش پر هست از این آرایشگاه ها
تعجب من از اینه که چرا شوهرهاشون اجازه میدن !!!!!
بیسواد
Iran, Islamic Republic of
کثیف ترین ، پست ترین ، پولکی ترین و گندترین و کذاب ترین سایتی که تو عمرم خواندم .... کبنا . لعنت به آدم دروغگو
United States
خسته نباشید مترجمان خداقوت بساط اینا باید جمع بشه مردم باید اگاه بشن وسراغ این جور جاها نروند
بی عدالت
Romania
خدا کنه که این برخوردها از سر رضای خدا باشه نه از گود به در کردن رقبای مطب خودتون
Iran, Islamic Republic of
قرصا را کی میده تو بازار بفهم که توزیع فاسد است یعنی ویروس فساد از اخلاق و سیاست و فرهنگ ارجح شده در نگاه ریاکاران انقلابی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1