تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۴۶۴۵۷۲
کبنا گزارش می‌دهد

صف‌های طولانی در نوبت دهی کلینیک امام سجاد دهدشت مردم را کلافه کرده است / در غفلت و بی‌توجهی مسوولان شبکه بهداشت کهگیلویه شرکت پشتیبان ناپدید شد

۱۱
۲
صف‌های طولانی در نوبت دهی کلینیک امام سجاد دهدشت مردم را کلافه کرده است / در غفلت و بی‌توجهی مسوولان شبکه بهداشت کهگیلویه شرکت پشتیبان ناپدید شد
کبنا ؛در سایه بی‌توجهی و سهل‌انگاری مسوولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه مردم شهر دهدشت مجبور هستند که در گرمای طاقت فرسا در صف طولانی برای نوبت‌دهی بمانند. این در حالی است که مسوولان شبکه بهداشت کهگیلویه می‌گویند؛ شرکتی که بستر اینترنتی بیمارستان دهدشت را پشتیبانی می‌کرده یک مرتبه ناپدید شد و آن مجبور بودند با شرکت دیگری انعقاد قرار داد ببندند. آیا مسوولان شبکه بهداشت و درمان از زمان اتمام قراردادشان با شرکت پشتیبانی اینترنت مراکز درمانی خود خبر نداشتند که یک مرتبه همه چیز سر مردم آوار شد و آنها را در گرمای تابستان در صف‌های طولانی نگه داشتند. جرا از ابتدا به فکر این مسئله نبودند؟ مسوولان شبکه بهداشت نباید می‌گذاشتند، قرارداد تمام می‌شد و بعد به فکر شرکت پشتیبان جایگزین باشند.
به گزارش کبنا، مهر در گزارشی نوشت: نوبت دهی کلینیک امام سجاد (ع) دهدشت با توجه به نبود نوبت اینترنتی روی ریتمی بی نظم بوده و این موضوع مشکلات زیادی را برای مراجعین ایجاد کرده است.
 صف بی نظمش از دور پیداست و صدای همهمه محیط را فرا گرفته است.
سالمندان اکثریت مراجعین را شکل می‌دهند و برخی دیگر نای ایستادن ندارند و برخی در صف طاقت فرسایش دچار افت فشار می‌شوند و این آغازی بر مشکلات نوبت دهی اینترنتی در کلینیک امام سجاد (ع) دهدشت است.
اول صبح و حوالی ساعت ۷ ازدحام مراجعین آغاز می‌شود تا شاید به عنوان نفرات اول توسط پزشکی که ساعت ۱٠ حاضر می‌شود، ویزیت شوند.
نوبت دهی در این مرکز به دلیل عدم وجود سیستم‌های آنلاین به شکل سنتی بوده و ماه‌ها از خروج کلینیک از وضعیت نوبت دهی هوشمند می‌گذرد.
چالش‌های این ضعف نوبت دهی در کهگیلویه ادامه داشته و افرادی که گاهاً از دورترین نقاط شهرستان حضور پیدا می‌کنند نیز در این چرخه معیوب با سختی مواجه می‌شوند.
شرکت پشتیبان ناپدید شد
رئیس مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه در این راستا گفت: شرکت پشتیبان نوبت دهی و خدمات اینترنتی شبکه بهداشت کهگیلویه ناپدید شده است.
سید منصور تقوی با اشاره به عدم نوبت دهی اینترنتی کلینیک امام سجاد (ع) دهدشت در گفتگو با مهر افزود: شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه و بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت قبلاً تحت پشتیبانی اینترنتی یک شرکت بوده که متأسفانه این شرکت ناپدید شد.
بی نظمی در نوبت دهی کلینیک امام سجاد دهدشت/شرکت پشتیبان ناپدید شد

تقوی با اشاره به اتمام تاریخ قرارداد با شرکت ذکر شده، بیان کرد: از ابتدای خرداد ماه برای دو مجموعه شبکه بهداشت و بیمارستان با شرکت‌های دیگری قرارداد منعقد شد که در حال پشتیبانی سیستم‌های کلینیک و بیمارستان است.
سیستم نوبت دهی در اسرع وقت
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از راه اندازی سیستم نوبت دهی کلینیک در اسرع وقت خبر داد و گفت: در یک سال گذشته طبق قانون درگیر قرارداد و تعیین وضعیت پشتیبانی شرکت قبلی بودیم.
تقوی با اشاره به چند مشکل اساسی در سیستم نوبت دهی اینترنتی، تصریح کرد: آیا کسی که نوبت اینترنتی می‌گیرد می‌تواند خودش پول ویزیت را پرداخت کند و یا برای پرداخت پول هم باید به کلینیک مراجعه کند که این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی از ایجاد مشاغل کاذب و گرفتن نوبت‌ها توسط اشخاص ابراز نگرانی کرد و ادامه داد: شاید کسی با گرفتن چندین نوبت باعث ایجاد خرید و فروش این نوبت‌ها شود که باید در برنامه نویسی و پشتیبانی بررسی چنین مواردی انجام بگیرد.
تقوی همچنین با اشاره به عدم دسترسی بخشی از جامعه به ویژه در مناطق دور دست به اینترنت و مشکلات خرید نوبت اینترنتی، افزود: معمولاً بخشی جامعه از این امکان برخوردار نیستند، پس بالاجبار بخشی از نوبت‌ها به شکل سنتی و بخشی به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد.
حضور شهروندان از ساعات ابتدایی صبح
وی گفت: ساعت آغاز به کار کلینیک از ساعت ۷ صبح بوده و پزشک از حدود ساعت ۱۰ صبح در کلینیک حاضر می‌شود، ولی متأسفانه شهروندان ساعات ابتدایی صبح در محل حاضر می‌شوند که این شرایط دیگر در دست ما نیست.
تقوی با بیان اینکه ما کلینیکی را افتتاح کردیم که فاقد وسایل سرمایشی و گرمایشی بود، اظهار کرد: نبود حیاط مناسب و سرویس بهداشتی و همچنین نداشتن نیروی انسانی از دیگر مشکلات بوده که سعی کردیم کل این مشکلات را به تناسب اعتبارات برطرف کنیم.
رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه گفت: در راستای بهبود خدمات رسانی و ارتقای کیفیت نوبت دهی به زودی نوبت دهی اینترنتی برای کلینیک دهدشت فعال می‌شود.
با توجه به اهمیت تکریم مراجعین و پوشش زمان بندی مناسب نوبت دهی، باید هرچه سریع‌تر شبکه هوشمندی برای نوبت دهی کلینیک درمانی دهدشت تعریف شده تا شهروندانی که گاهاً از دورترین نقاط برای دریافت خدمات درمانی به این کلینیک مراجعه می‌کنند، با مشکل نبود نوبت و صف‌های طولانی ناشی از بی نظمی مواجه نشوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

برقعلی
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر تقوی اگر نمیتونی مدیریت کنی لطفا استعفا بده و مردم رو زابراه نکن
وحید
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام وادب.دیروز من صبح رفتم برای نوبت گفتن ۱۵تا بیشتر ویزیت نمیشه گفتن ساعت ۳عصربیا با رفتم گفتن ۱۳نفر بیشتر ویزیت نمیشه بخدا از خواب مون زدیم بجایی نرسیدیم باید تا کی تو این شرایط بد اقتصادی الاف بشیم نتیجه هم نگیریم خواهشاً رسیدگی کنید
Ard
Iran, Islamic Republic of
در دهدشت مسولان بی کفایت هستند بیشتر این مسولین نمی دانند سر مردم چه می آید فقط حرف می زنند عمل کردن در کارشان نیست
وحید
United Arab Emirates
به خدا حق ای مردم بدبخت این نیست. مسئولی که کم کاری میکنه.
مصطفی رحمان دوست
Iran, Islamic Republic of
بالاخره خدارا شاکر وسپاسگزاریم که بعد از چندین دهه از عمر پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران. یک رسانه پیدا شده تا به یاد درد و رنج مردم شهید پرور کهگیلویه بیفتد وبه خود جرات دهد از مدیران سنتی حوزه ی انتخابیه کهگیلویه بزرگ به نوعی انتقادو تذکر دهد . می ترسم بزودی نماینده محترم مردم پروسه سلب امتیاز خبر گزاری شمارا به خاطر انتقاد از نیروهای انتخابیش کلید بزند.
Iran, Islamic Republic of
والاهمون آذادبری دکترشرف داره ،خیلی بهتره تاساعت ۴و۵ صبح بیداربشی بری اسم بنویسی تاساعت ۷و۸ هم بایدوایسی تااسامی تحویل بدی ،بعدبااینکه اولین نفراومیدیم وقتی شماره میدن میبنی که شماره از۲۰به بالای ،بعدهم بایدتاساعت ۲ وایسی تانوبتت بشه ،یه دفع منشی میگه شماحالانوبتت نمیشه برو۴و۵بعدازظهربیابهتره
پرستار
Iran, Islamic Republic of
کلینیک امام سجاد تحت نظارت و مدیریت هیئت امنا خودش هست و ارتباطی به بیمارستان دهدشت نداره، شرکت پشتیبان بستر اینترنت بیمارستان از پارسال تغییر کرده و مدرن ترین شرکت پشتیبان کشور در حال حاضر بیمارستان دهدشت را تحت پوشش داره که باید کلینیک امام سجاد (ع) همین کار را انجام بدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به شتر گفتند گردنت کجه گفت کجای بدنم کج نیست چطور امکان داره شرکت طرف قراردادغیب شود
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
دو سه تا دکتر نوبت اینترنتی دارند که برا پرداخت پول باید حضوری مراجعه کرد، در ضمن درب سالن انتظارو باز نمیکنن تا وقتی که پزشکان بیان و نشستن در هوای گرم و نامناسب حیاط بیماران را بیش از پیش اذیت میکنه
حسین
Iran, Islamic Republic of
دوتا پرستاری بیمارستان یک بیمار عملی راکتک زدند
واقعاً متأسفم
مسعودی
Iran, Islamic Republic of
حلش ایکنه😂🤣😁
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
1