کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد: پلمب یک واحد مسکونی به دلیل نگهداری مواد تقلبی زیبایی و تزریق ژل و بوتاکس / کشف هزار قرص مواد مخدر (ترامادول) در یک عطاری یاسوج / دستگیری متخلفان / سلامت مردم در زیرزمینی‌ها در خطر است

7 دی 1402 ساعت 11:54

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از پلمب یک عطاری  خبر داد و گفت: در این عطاری هزار قرص مواد مخدر(ترامادول) و 5 هزار داروی گیاهی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.


رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از پلمب یک عطاری  خبر داد و گفت: در این عطاری هزار قرص مواد مخدر(ترامادول) و 5 هزار داروی گیاهی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.
بهنام نیازی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، صبح امروز در گفت‌وگو با کبنانیوز، اظهار کرد: همکاران بهداشت محیط  و واحد حقوقی مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد همراه با نیروی انتظامی (کلانتری 11) گشت و بازرسی داشتند که در حین این مأموریت به یکی از عطاری‌های سطح شهر یاسوج سرکشی داشتند که در این عطاری هزار قرص مواد مخدر (ترامادول) و 5 هزار گیاه دارویی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.
وی افزود: مسئول این عطاری به مراجع قضایی معرفی شد.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: همچنین در این مأموریت یکی از آرایشگاه مرکز استان به دلیل مداخله در امر پزشکی (تزریق ژل و بوتاکس) و مشکل برای مردم ایجاد کرده بود، پلمب و مسئول مربوطه بازداشت شد.
بهنام‌ نیازی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، در ادامه به پلمب یک واحد مسکونی خبر داد و گفت: یک متخلف در این واحد مسکونی در حال انجام خدمات پزشکی به صورت غیرمجاز و زیرزمینی بود.
وی افزود: از این فرد مقداری مواد تزریقی، ژل، بوتاکس تقلبی و غیرمجاز کشف و ضبط شد. همکاران بنده در واحد حقوقی و  با همراهی نیروی انتظامی (کلانتری 11) مراجعه و اقدام به پلمب این واحد مسکونی کردند و فرد خاطی را دستگیر و به مراجع قانونی و قضایی معرفی شد.
نیازی ادامه داد: متأسفانه در سال‌های اخیر سودی که غیرپزشکان از حوزه زیبایی به دست آورده‌اند، آنها را وسوسه می‌کنند که به صورت غیرمجاز و خلاف قانون با مواد تقلبی و غیرمجاز مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کنند.
وی افزود: متأسفانه مردم با مراجعه به این افراد سبب اثرات جبران‌ناپذیر بر سلامت بدن خود می‌شوند. بسیاری از این افراد دچار عفونت شده‌اند و سلامت خود را از دست داده‌اند. وقتی داخل یک منزل مسکونی فردی در کنار وسایل آشپزخانه اقدام به نگهداری مواد تزریقی کرده و بدون رعایت اصول بهداشتی و هیچ‌گونه سررشته‌ای و بدون حضور پزشک اقدام به تزریق ژل و... می‌کند یقیناً سلامت فرد و جامعه را به خطر می‌اندازد.


کد مطلب: 470846

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/470846/2/رئیس-مرکز-بهداشت-شهرستان-بویراحمد-پلمب-یک-واحد-مسکونی-دلیل-نگهداری-مواد-تقلبی-زیبایی-تزریق-ژل-بوتاکس-کشف-هزار-قرص-مخدر-ترامادول-عطاری-یاسوج-دستگیری-متخلفان-سلامت-مردم-زیرزمینی-ها-خطر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1