تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۴۱۲۲۰۹
رئیس دادگستری شهرستان گچساران در نشست شورای اداری متذکر شد:

تذکرات رئیس دادگستری شهرستان گچساران به ادارات درباره استخدامی های بی ضابطه و تخلفات + تصاویر

۰
کبنا ؛
جلسه شورای اداری شهرستان گچساران به ریاست علی خوانپایه و با حضور مسئولان اداری شهرستان برگزار شد. 
گچساران بیشترین طرح های عمرانی را در سطح استان دارد
علی خوانپایه فرماندار شهرستان گچساران ضمن تکریم هفته امر به معروف و نهی از منکر و ایام محرم و تبریک هفته دولت و روز کارمند و گفت: برنامه ریزی هایی که امسال برای برنامه های عمرانی و زیرساختی صورت گرفت، فعالیت روی پروژه های نیمه تمام یا غیرفعال شهرستان بوده است و بر همین مبنا در هفته دولت بیش از آنکه کلنگ زنی داشته باشیم افتتاح طرح هایی را داریم که به بهره برداری می رسند.
خوانپایه بیان کرد: بیش از 52 پروژه با مبلغ 90 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و در سطح استانی، شهرستان گچساران بیشترین طرح های عمرانی و زیرساختی را در دست اجرا دارد.
گودرز محمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن بیان عملکرد سه ماهه ستاد در سال ۹۸ گفت: چون در ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسائل و سود مالی وجود ندارد ادارات استقبالی از آن نمی کنند، انتظار این است که همکاری بیشتری صورت بگیرد، برخی ادارات با ستاد همکاری خوبی ندارند.
مسئولان مشکلات مردم را از نزدیک ببینند
سرهنگ نورایی نسب فرمانده سپاه پاسداران شهرستان گفت: در هفته دولت باید خدمات دولت در یکسال گذشته را تبیین و پروژه هایی را افتتاح کنیم، ولی شاید همنشینی با مردم و دیدن مشکلات انها از نزدیک می تواند مردم را امیدوار کند و باعث تقویت روحیه مردم می شود، لازم است در این هفته مسئولان چند روز را در مساجد و در روستاها حضور یابند و بصورت رو در رو با مردم به صحبت درباره مشکلاتشان بنشینند.
غریب پور رئیس دادگستری شهرستان گچساران گفت: در بحث تکریم ارباب رجوع افراد زیادی از بی احترامی ادارات شکایت دارند.
غریبپور ابراز کرد: در اعتراض به استخدامی های بدون ضابطه مراجعات زیادی به دادگستری می شود. یکی از مواردی که در زمینه امر به معروف لازم است پیگیری کنیم بحث استخدامی ها است، اگر مسئولی سفارشی خلاف قانون صورت داد، یا خدای نکرده از زیر مجموعه اش کار خلافی خواست، رئیس دادگستری نباید ورود؟
بحث تعاملات بین ادارات و استخدامی های بی ضابطه و تخلفات
غریبپور تاکید کرد: یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر ورود به بحث تعاملات است. اگر هم نادانسته سفارشی شود مصداق فساد است.
غریبپور تصریح کرد: در جلسات روی بحث تعاملات مدیر تاکید می شود و مثلا می گویند فلان مدیر اگر تعامل نداشته باشد برای مدیریت مناسب نیست، ولی این موضوع که تعامل در چه حدودی باید باشد مهم است، اگر جایی کسی برای استخدام یا کاری فراتر از قانون سفارش شده یا تخلفی کرد، رئیس دادگستری یا مسئولان نباید ورود کند چون تعاملات ادارات بهم می خورد؟ 
موارد خلاف قانون در بانک ها/ خودروهای پلاک قرمز
غریبپور در ادامه افزود: همچنین درباره بانک ها شکایاتی صورت گرفته، مواردی به دادگستری مراجعه کرده اند که خلاف قانون در بانک صورت گرفته و مثلا فردی که یک ماه بدهی وام دارد به دادگاه ارجاع داده اند، در حالی که بدهی سه ماهه و بیشتر را ارجاع نداده اند! توجه داشته باشید اگر اعتماد عمومی بالا برود اعتماد به نظام بیشتر می شود.
رئیس دادگستری شهرستان گچساران بیان کرد: آن چیزی که در شهرستان خیلی یافت می شود خودروهای با پلاک قرمز، در وقت غیر اداری و برای کارهای غیر اداری است. این ذهنیت عمومی را نسبت به نظام خدشه دار می کند. اینها موارد کمی نیست و نباید آن را جزئی بگیریم. 

از حواشی جلسه شورای اداری، حضور پیرمردی در جلسه و بهم خوردن نظم جلسه برای چند دقیقه بود، که بخاطر برق گرفتگی و بیمار بودن پسرش از مسئولان کمک می خواست که وی را به بیرون از سالن هدایت کردند، رئیس دادگستری به این مسئله نیز اشاره کرد و از فرماندار خواست برای چنین افرادی که بیمه ندارند و گرفتار مشکلات و حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی می شوند سازوکاری صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگر عدالت حضرت علی رو دارید استخدامی های اداره برق و گاز و دانشگاه و شبکه بهداشت و کشاورزی و.... بقیه جاها که این مدت گذشته نیرو گرفتن رو مسولانش بازخواست کنید

البته امروز چهره های پاسدار دیدم که از این افراد هم انتقاد هست زمانی که مجوز ۷۲ نفر در زمان فرماندهی # دادند و گفتند بسیجیان جذب شوند ولی بچه های خودشوت رو گذاشتند سرگار

شکل گیری استخدام فله ای از ان زمان شکل گرفت که صدای هیچ کس حتی شما کبنا نیوز هم در نیومد
Iran, Islamic Republic of
جون خت به قبله تاجگردون هم سیلی بکن چقدر فامیلی وقوم خیشی رهته سر کار انصاف داشته بو
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت آقای غریب پور طرح تکریم ارباب رجوع خوب بوده ولی اگر از اداره ای که خود شما درآن حضور داشته ببینید چگونه با کسی که هیچ مشکلی نداشته وفقط جهت انجام کارهای اداری وارده اداره شما میشود برخورد میشود اون وقت کاری صورت گرفته
Iran, Islamic Republic of
بیشترین نیرو دربیمارستان شهیدرجایی تحت عنوان خدماتی جذب شده ولی درجاهایی غیرخدماتی مشغول هستند البته ادعااین نیست که بصورت ناحق برسرکارآمده باشندیانه مهم این هست که درجایگاه خودبکارگمارده نشده‌اند
Iran, Islamic Republic of
بیشترین نیرو دربیمارستان شهیدرجایی تحت عنوان خدماتی جذب شده ولی درجاهایی غیرخدماتی مشغول هستند البته ادعااین نیست که بصورت ناحق برسرکارآمده باشندیانه مهم این هست که درجایگاه خودبکارگمارده نشده‌اند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1