تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۴۷۵۴۰۴
کنگره ملی 2 هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد /

سخنران اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت مشخص شد

۱
سخنران اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت مشخص شد
کبنا ؛اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران روز پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا، عبدالوهاب عبدی‌پورجانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی ۲هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه شهدا و رزمندگان باشت با میزبانی شهدا و خانواده‌های والا مقامشان و با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
وی در خصوص اجرای اجلاسیه شهدای شهرستان باشت افزود: اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان که از این تعداد دو شهید نیز گمنام هستند در روز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبشهت‌ماه از ساعت۹صبح در مصلی امام خمینی (ره) باشت برگزار خواهد شد.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت افزود: مراحل کار فضاسازی مکان اجلاسیه در دست اقدام است و این آمادگی وجود دارد که با حضور اعم مردم به شکل باشکوهی برگزار شود.
وی بیان کرد: اجلاسیه شهدا رأس ساعت ۹ صبح در مصلی نماز جمعه شهرستان باشت با حضور مسئولین کشوری و لشکری، استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم با سخنرانی سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد و به‌صورت زنده از شبکه استانی دنا پخش خواهد شد.
عبدی‌پور در پایان گفت: از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان باشت و هم استانی‌های عزیز، خانواده‌های محترم شهدا و رزمندگان و ایثارگران برای شرکت در این اجلاسیه دعوت به عمل می‌آید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1