تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۴۰۱۸۶۳
با هدف هماهنگی بیشتر صورت گرفت

جلسه مؤسسات آموزش «از راه دور» با مدیر آموزش و پرورش باشت(+تصاویر )

۲
کبنا ؛جلسه مؤسسات آموزش از راه دور دوستداران کوه نور و پیامبر اعظم «ص» با مدیر مدیریت آموزش و پرورش باشت در محل آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
محمود نظری مدیر آموزش و پرورش شهرستان باشت هدف از این نشست را هماهنگی و تفاهم با موسسات طرف قرارداد جهت برون سپاری دوره های سوادآموزی شهرستان باشت اعلام کرد وافزود: برنامه ها باید در جهت تفاهم برای برگزاری دوره های مختلف سوادآموزی ، انتقال و تحکیم در شهرستان برگزار شود. 
وی حجم ابلاغی سوادآموزان در شهرستان باشت را 290 نفر بیان کرد و ادامه داد: بر این اساس 120 نفر در دوره سوادآموزی، 60 نفر در دوره انتقال و 110 نفر نیز در دوره تحکیم در این دو موسسه به تحصیل سواد مشغول خواهند شد. 
نظری در ادامه با بیان نکاتی در مورد نحوه جذب نیر، آموزش و سایر موارد در برگزاری دوره ها مدیران موسسات طرف قرارداد را به رعایت این موارد دعوت کرد. 
وی با بیان اینکه در بحث آموزش دهنده اولویت نخست با معلمین رسمی و پیمانی است، افزود: در صورت نبود اولویت بعدی با نیروهای آزاد است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان باشت بیان داشت: مؤسسات باید نسبت به شناسایی، جذب،نگهداشت سوادآموز و معرفی آنها به مراکز سوادآموزی به عنوان وظایف خود نهایت تلاش و دقت را به کار گیرند. 
نظری خودداری از برگزاری کلاس های سوری، ثبت دقیق اطلاعات فردی، آدرس، شماره تلفن و سایر موارد خواسته شده در هنگام ثبت نام در سایت نهضت سواد آموزی، دقت در تهیه آلبوم عکس و تشکیل پرونده سوادآموزان، ممنوع بودن تشکیل کلاس به صورت مختلط و همچنین ممنوعیت آموزش دهنده مرد و سوادآموز زن و بالعکس و عدم واگذاری کلاس به آموزش دهندگان داراری مدرک پایین تر از کاردانی را از جمله مهم ترین مصوبات و قوانین ابلاغی دوره های نهضت سواد آموزی برشمرد. 
وی بر برگزاری کلاس های توجیهی برای آموزش دهندگان تأکید کرد و گفت: به منظور توانمندسازی آموزش دهندگان ادارات آموزش و پرورش با هماهنگی تشکل ها نسبت به برگزاری دوره های آموزشی برای آموزش دهندگان آزاد اقدام به گونه ای که هیچ آموزش دهنده آزادی بدون گذراندن دوره توجیهی حق تشکیل کلاس را ندارد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان باشت گفت: کلاس های انتقال براساس آزمون سنجش عملی که توسط اداره کل آموزش و پرورش برگزار می شود نفرات آنها مشخص خواهد شد. 
نظری تصریح کرد: هر موسسه و تشکل غیردولتی موظف است با کلیه آموزش دهندگان در سال جاری قرارداد آموزشی منعقد نموده و همچنین موظف است براساس ماده 38 قانون تأمین اجتماعی صرفا فهرست آموزش دهندگانی که توسط واحد سوادآموزی آموزش و پرورش تأیید می شوند تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دهند.
وی ادامه داد: مدیران مؤسسات غیردولتی موظف اند تا 15 شهریورماه 97 نسبت به تحت پوشش قرار دادن نصف نیروهای ابلاغی خود اقدام نموده در غیراینصورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می شود. 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان باشت پوشش بیشتر از حجم ابلاغی را منوط به هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش استان دانست و افزود: نمونه فرم ارزیابی نیز تهیه شده که در طول برگزاری دوره ها توزیع می شوند.
نظری در پایان خواستار مطالعه دقیق آیین نامه توسط مدیران و نیروهای مؤسسات شد. 
---------------------------------------------
خبرنگار: فتح الله پوران پور 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از همه این نامهای .ای مردم کسانی که از نامهای. به میدان می آیند. می باشند میخواهند این اسماء متبرک ومبارک کنند وپشت آن سنگر بگیرند ومردم را. ومردم ناراحت شوند و.نند مثل موسسه.. وحقیقت با نامها واسما مق. به میدان میاند حرف امروز گواه فرداست نه فردا بگید ما به این اسما مبارک اعتماد کردیم ایشون فقط پولشون میخوان کار به اسم. ندارند
بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
خدایی ارزش خبری این خبر چیه؟
Iran, Islamic Republic of
اموزش وپرورس را نابود کردی رفت
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1