تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۴
کد مطلب : ۴۷۱۷۰۱
کبنا گزارش می دهد

حواشی جلسه شورای اداری گچساران/صبر امام جمعه گچساران کمتر از 4 ماه از دست مدیران شهرستان لبریز شد/ خط و نشان کشیدن فرماندار گچساران برای مدیران/ آیاحیات سیاسی فرماندار اجازه برخورد با مدیران ناکارآمد را خواهد داد(+فیلم،تصاویر)

۱
۱
فیلم گلایه و انتقاد شدید امام جمعه گچساران و فرماندار گچساران از مدیران کبنا ؛جلسه شورای اداری شهرستان گچساران برگزار شد.
روانبخش دیهیم خوب در جلسه شورای اداری گچساران با اشاره به ایام دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی است.
وی بیان کرد: مدیدان دستگاه های اجرایی پروژه های خود را که تکمیل هستند و شرایط افتتاحیه در دهه فجر را دارند در لیست قرار دهند.
فرماندار گچساران تصریح کرد: پروژه های نیمه تمام را رها نکنید و پروژه هایی که هنوز تکمیل نشده را افتتاح نکنید که برای ادامه کار سخت می شود آن را تامین اعتبار کرد.
دیهیمی خوب عنوان کرد: مدیران کاری به فضای مجازی نداشته و اقدامات لازم رابرای تبیین خدمات نظام و دستگاه های خود انجام دهند.
وی گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است که در طول این دولت چه اقداماتی انجام شده تا بین مردم و دولت فاصله ایجاد نشده و خلاء به وجود نیاید.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: خیلی ها در این‌میان سم پاشی می کنند و به مردم نا امیدی را القاء می کنند، باید با تبیین خدمات جمهوری اسلامی جلوی آنها را گرفت.
دیهیمی خوب بیان کرد: مدیران با اصحاب رسانه گفت‌وگو کنند و عملکرد دولت را ارائه دهند، قضاوت با خود مردم است.
وی افزود: پروژه دشت مور یک طرح سخت و غیرممکن بود که مشکل آن نیز برطرف شد.
فرماندار گچساران با اشاره به رویداد مهم انتخابات پیش رو ادامه داد:انتخابات یک رویداد سیاسی مهم و تاثیرگذار بر کشور است که تاکیدات مقام معظم رهبری خود نشان از اهمیت آن دارد.
دیهیم خوب اضافه کرد: سهم مردم در انتخابات مهم می باشد و باید آنها انتخابی درست و اصلح و بدون احساسات و یا قوم گرایی را انجام دهند، باید اشخاصی انتخاب شوند که بتوانند درد ما را دوا کرده و برای توسعه منطقه و کشور گام بردارند.
وی با اشاره به اینکه برخی از توقعات مردم جزو وظایف نماینده نیست، افزود: مدیران جایگاه و ارزش خود را حفظ کنند، ما از مدیری که بتواند زمینه مشارکت بیشتر مردم را در انتخابات فراهم کند تقدیر می کنیم، اما از گروه یا فرد خاصی جانبداری و حمایت نکنید.
فرماندار گچساران ادامه داد: اعتماد مردم را نسبت به خود از بین نبرید، اگر قانون را رعایت کنیم مردم نیز راضی خواهندبود.
دیهیمی خوب بیان کرد: چندین بار به مدیران برای حضور کم رنگ آنها در جلسات و برنامه های فرهنگی و نماز جمعه تذکر داده شده تمام این مسائل در ارزشیابی مدیران تاثیرگذار است.
وی گفت: پایداری و قدرت نظام ما و اقتدار ملی ایران اسلامی به حضور گسترده مردم در انتخابات بستگی دارد،باید رهرو شهداء بوده و بتوانیم یادواره و جلساتی در شان شهداء برگزار کنیم.
فرماندار گچساران با اشاره به وعده مسوولان استانی برای افتتاح طرح ۲۸۸ واحدی نهضت ملی در این شهرستان اظهار کرد: طبق وعده های راه و شهرسازی باید این طرح ۲۸۸ واحدی در ایام دهه فجر تکمیل و به بهره برداری برسد مسوولان در مقابل اصحاب رسانه این قول را به مردم گچساران داده اند.فرماندار گچساران گفت: جا دارد از زحمات رئیس بنیاد مسکن در گچساران تقدیر کرد اما گزارشات داده شده از این پروژه با این میزان پیشرفت فیزیکی درست نبوده و این طرح با توجه به پیشرفت آن در دهه فجر به بهره برداری نخواهد رسید.
فرماندار گچساران بیان کرد: در بحث احرای طرح نهضت ملی آنها به سقف دوم رسیده اند اما دو پیمانکار در این‌پروژه خوب کار نکرده اند و بهتر است خلع شده تا هرچه زودتر این پروژه سرعت بیشتری پیدا کند.
فرماندار گچساران گفت: برخی مشکلات از سوی دستگاه های خدمات رسان اعلام شده که با حرف برخی از مدیران مربوطه هم خوانی ندارد بهتر است مدیران دقیقتر صحبت کنند.
وی افزود: یکی از مهم ترین دستاوردهای دولت سیزدهم اجرای ۳ هزار واحد طرح نهضت ملی در گچساران است، تا کنون اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته و باید به نسبت آغاز این طرح پیش رفته و خود را مقایسه کنید، باید مشکل آب و برق را برطرف کرد و جا دارد از زحمات شرکت گاز جهت تامین گاز ۲۸۸ واحد تقدیر کرد.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر ایام نور در انقلاب اسلامی ایران است.
 سرهنگ ناصر صالحی افزود: در دهه فجر ۷۱ عنوان برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج گچساران اجرا خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با اشاره به جایگاه والای شهداء تصریح کرد:کنگره ملی شهداء در سال آینده در استان اجرا می شود و باید در راستای باشکوه برگزار شدن آن عقب ماندگی های کاری خود را جبران کنیم.
صالحی عنوان کرد: همه با تعامل خوب در کنار هم پای کار آمده و اقدامات لازم را برای برگزاری یادواره شهداء انجام دهید.
در ادامه رئیس سیاستگذاری تبلیغات اسلامی گچساران اظهار کرد: با تلاش امام راحل و مردم انقلاب اسلامی به ثمر نشست.
 یداله مرادی افزود: از ۱۲ بهمن که با ورود امام راحل پس از هجرت ۱۵ ساله رخ داد تا ۲۲ بهمن برای تاریخ انقلاب ماندگار است.
مرادی بیان کرد: در آستانه ۴۵ بهار انقلاب اسلامی قرار گرفتیم و باید فارع از فضایی که دشمن ساخته برای برپایی هر چه با شکوهتر مراسم این اعیاد تلاش کنیم.
وی تصریح کرد: هدف اصلی از جشن و مراسمات دهه فجر زنده نگاه داشتن یاد،خاطره، تلاش ها و تجدید میثاق با آرمانهای آن است، باید در این مسیر بسیج شده و برای خدمت رسانی و اطلاع رسانی تلاش کرد.
مرادی تصریح کرد: ۲۰ کمیته برای برگزاری مراسمات دهه فجر در گچساران تشکیل شده است، که باید هر کدام وظایف محوله خود را انجام دهند.
در ادامه معاون برنامه ریزی فرماندار گچساران اظهار کرد: تمرکز بر اخبار امید بخش می تواند بسیار تاثیرگذار باشد، مدیران در تکریم ارباب رجوع ها و پاسخگویی به آنها باید به خوبی عمل کنند.
عبدالله روشن ضمیر افزود: شما مدیران دولت سیزدهم هستید و تحت تاثیر حاشیه ها قرار نگیرید و باید تا زمانی که در این پست قرار دارید به خوبی وظایف خود را انجام دهید.
 در ادامه امام جمعه گچسارانعنوان کرد: در دهه فجر ملت ما دست خدا را دیدند و شما امروز مبلغان این حرکت الهی در سراسر عالم هستید حرکتی که انبیاء الهی آرزوی چنین روزی را داشتند.
 حجت الاسلام هاشمی منش گفت: ایام الله را فراموش نکرده و آن را مرتب یادآوری کنید، باید اول منزلت آن و جایگاهش را شناخته تا بتوانیم آن را به خوبی یادآوری کنیم.
امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: هر اندازه که قدردان این نعمات بزرگ الهی باشیم خداوند برکاتش را بیشتر می کند اگر بی تفاوت بودید خداوند شما را امتحان می کند و نعمت را که عطا کرده می گیرد.
حجت الاسلام هاشمی منش بیان کرد: امروزباید قدر انقلاب اسلامی این نعمت والا، را دانسته و در خصوص آن شکر گذار باشیم، ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و تکریم و تجلیل از مردم است.
وی افزود: مردم پای انقلاب اسلامی ایستاده و شهید می دهند، امروزه شاهد تلاش های بسیار سپاه پاسدارن و نیروهای امنیتی برای آرامش و امنیت در کشور هستیم.
امام جمعه گچساران با اشاره به پاسخگو نبودن برخی مدیران اظهار کرد: این صندلی ها حاصل خون شهداء بسیاری است که امروز شما به آن تکیه زده اید و باید پاسخگوی شهداء و خانواده آنها باشیم.
حجت الاسلام هاشمی منش اضافه کرد: چقدر راحت از دستاوردهای نظام می‌گذریم مدیر باید خودش در صحنه بوده و شما مسوولان پرچمدار هستید، مردم گلایه‌مند هستند که مدیران پاسخگو نیستند.
وی گفت: ما باید قدردان نظام جمهوری اسلامی بوده و پاسخگوی مردم باشیم، قریب به ۴ ماه است امام جمعه شهرستان هستم ولی هنوز همه مدیران را نمی‌شناسم آیا باید من پیش آنها بروم و خودم را معرفی کنم؟
امام جمعه گچساران اظهار کرد: متاسفانه حضور مدیران شهرستان در نماز جمعه و برخی رویدادهای فرهنگی کم رنگ است.
حجت الاسلام هاشمی منش بیان کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تقویت ارتباط ما با مردم است، باید قدر دان انقلاب اسلامی باشیم، دهه فجر دهه تجدید با آرمانهای انقلاب اسلامی است.
وی عنوان کرد: نقش مردم و حضور آنها در صحنه های متفاوت مهم بوده و بر هیچکس پوشیده نیست، رهبری معظم انقلاب تکیه بر توده مردم را در واقع یک انتخاب راهبردی نظام جمهوری اسلامی می داند.
گفتنی است: در پایان نشست شورای اداری احکام کنگره شهدای ارتش به مسئولین این کنگره که قرار است اردیبهشت ماه1403 برگزار شود عطاء شد.








 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین فرماندارومدیران ناکارامدگچساران درطول تاریخ دیرخبردارشدن سیدناصروشب سیاه ودست اینهافرارکرد
همه ارتاجگردون میخواهند که توراخدااول اینهاراجارفی کن
نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

حرکت تروریستی اسرائیل در حالی رقم خورد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روزچهارشنبه ...
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
1