کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه استان از فعال ترین پروژه عمرانی گچساران/ پیشنهاد قابل تامل پیمانکار از شاهینی(+فیلم،تصاویر)

22 آذر 1402 ساعت 22:29

فعالیت و پیشرفت بسیار خوب این پروژه (طبق زمان بندی) اعلام رضایت و خرسندی کرد و از حسن نیت و همکاری، دلسوزی، تلاش و زحمات، پیمانکار این پروژه مهندس امیرهوشنگ رویین تن تشکر و قدردانی کرد


رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل راه و شهرسازی، فرماندار گچساران ، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه های عمرانی شهرستان گچساران بازدید بعمل آوردند.
به گزارش کبنانیوز :در این بازدید اکثرا پروژه های عمرانی گچساران بعلل مختلف راکد یا تعطیل بودند که مقرر شد رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در این خصوص تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
شاید به جرات بتوان گفت در این بازدید  تنها پروژه ای که با دهها ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و کارگران زیادی .... بطور منظم مشغول فعالیت بود، پروژه قطعه سوم گچساران ، باباکلان بود که اجرای این پروژه و بر عهده شرکت میلاد پیمان به مدیریت توانمند مهندس کاردان امیر هوشنگ رویین تن می باشد و وی یکی از پیمانکاران ممتاز و خوش نام استان کهگیلویه و بوی احمد می باشد.
در این بازدید جهانگیر شاهینی از فعالیت و پیشرفت بسیار خوب این پروژه (طبق زمان بندی) اعلام رضایت و خرسندی کرد و از حسن نیت و همکاری، دلسوزی، تلاش و زحمات، پیمانکار این پروژه مهندس امیرهوشنگ رویین تن تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است: این پروژه در ماه گذشته هم مورد بازدید استاندار کهگیلویه وبویراحمد قرار گرفت و پیشرفت خوب این پروژه باعث اعلام رضایت و تحسین استاندار قرار گرفت و از فعالیت مهندس امیرهوشنگ رویین تن تقدیر شد.







 


کد مطلب: 470339

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/470339/بازدید-رئیس-سازمان-برنامه-بودجه-استان-فعال-ترین-پروژه-عمرانی-گچساران-پیشنهاد-قابل-تامل-پیمانکار-شاهینی-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1