تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : ۴۵۴۷۰۸
جام جهانی 2022 قطر؛

خلاصه بازی تیم ایران و انگلیس / ایران شش گل خورد اما تسلیم نشد / جشن خانوادگی انگلیس‌ها بعد از پیروزی

۲
۰
فایل مرتبط کبنا ؛ تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه در مرحله گروهی به مصاف انگلیس رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب شد.

سرمربی تیم ملی ایران حرکت عجیبی نسبت به هواداران خودی در دیدار مقابل انگلیس انجام داد.

 هیچ‌وقت در تمام سال‌های طولانی دوران مربیگری‌اش چنین شکست سنگینی را تجربه نکرده و تیمش تا این اندازه آشفته، بی‌نظم و بی‌برنامه نبود و با وجود اینکه قصد داشت بازهم مقابل یک تیم بزرگ عملکرد تدافعی ارائه کند، اما غافلگیر شد و آنالیز درستی که گرت ساوت‌گیت از او داشت، موجب شد تا ایران ۶ گل بخورد و عصبانیت مرد پرتغالی به اوج برسد.
کارلوس کی‌روش، در آخرین بازی که هدایت تیم ملی کلمبیا را برعهده داشت و نتوانست این تیم را به جام جهانی برساند، با نتیجه ۶ بر یک در هفته چهارم مرحله مقدماتی در قاره آمریکای جنوبی مقابل اکوادور شکست خورد و به پایان کارش در این تیم رسید، اما او امروز هم چنین نتیجه‌ای را همراه با تیم ملی ایران متحمل شد تا به شدت خشمگین شود و با هواداران خودی درگیری پیدا کند.
سرمربی تیم ملی ایران که در سومین مسابقه جام جهانی ۲۰۱۴ مقابل بوسنی و هرزگوین با نتیجه سه بر یک شکست خورده و در دور نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ هم سه بر صفر برابر ژاپن مغلوب شده بود، امروز هم دوباره یک باخت سنگین دیگر را در دوران مربیگری‌اش و همراه با ایران تجربه کرد.


کی‌روش که ترکیب عجیبی را برای نخستین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل انگلیس چیده بود و قصد داشت با انتخاب نفرات دفاعی‌تر، کار را برای سه شیرها و مهاجمان زهردار این تیم سخت کند، با باخت ۶ بر ۲ این دیدار را به پایان رساند.
گل‌های پیاپی انگلیس که در هر دو نیمه ۳ بار دروازه تیم ملی ایران را باز کردند، کارلوس کی‌روش را به شدت خشمگین کرد و شرایطی به وجود آورد تا او با تماشاگران خودی درگیری لفظی شدیدی پیدا کند.
کی‌روش در جریان نیمه دوم(احتمالا پس از دریافت گل پنجم) رو به تماشاگران معترض که پشت نیمکت خودی نشسته بودند، کرد و ضمن درگیری لفظی با آنها، با اشاره دست از این هواداران ایرانی خواست ساکت شوند؛ صحنه‌ای که از دید دوربین‌های تلویزیونی دور ماند، اما توسط عکاسان شکار شد.




جشن خانوادگی انگلیسی‌ها پس از پیروزی بزرگ 
بازیکنان تیم ملی انگلیس پس از دیدار برابر ایران، در کنار اعضای خانواده خود این پیروزی را جشن گرفتند.
 پیروزی تیم ملی انگلیس برابر ایران، نتیجه‌ای قابل پیش‌بینی بود. ستاره های گران قیمت و مشهور سه شیرها، با ارائه یک عملکرد بسیار خوب در درون زمین، 6 بار دروازه تیم کارلوس کی‌روش را باز کردند و جام را مقتدرانه آغاز کردند.
هری مگوایر که طی ماه های گذشته انتقاداتی از عملکرد او مطرح شده بود، در این بازی یک توپ را به تیر دروازه ایران کوبید و در امر گلزنی ناکام بود. او در پایان دیدار برابر ایران، به سمت جایگاه تماشاگران رفت و در کنار همسر و فرزندش، این پیروزی شیرین را جشن گرفت.

البته مگوایر تنها بازیکنی نبود که در جایگاه تماشاگران حضور یافت. بوکایو ساکا که موفق شد 2 مرتبه دروازه ایران را باز کند، در کنار برادر و سایر اعضای خانواده اش و در جایگاه تماشاگران دیده شد. او عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.
میسون مونت نیز با حضور در جایگاه تماشاگران، دختر خردسالش را در آغوش گرفت. کالوم ویلسون، چک گریلیش و جیمز مدیسون نیز دیگر بازیکنانی بودند که پیروزی برابر ایران را در کنار خانواده خود جشن گرفتند.










ایران شش گل خورد اما تسلیم نشد (عکس)
بازیکنان ایران بلافاصله پس از باخت در یک جلسه سرپایی کوتاه با سرمربی تیم شرکت کردند.
 بدبین‌ترین هوادار تیم‌ملی هم تصور نمی‌کرد که ایران در مقابل انگلیس با شش گل بازنده شود و با تحمل سنگین‌ترین شکست تاریخ، هفته اول را به پایان برساند اما این اتفاق برای شاگردان کی‌روش رقم خورد.
با این حال سرمربی پرتغالی که به خوبی می‌داند هنوز دو بازی دیگر دارد و داشته‌های زیادی برایش باقی مانده که نباید از دست بدهد، بلافاصله پس از پایان بازی شاگردانش را دور هم جمع کرد و احتمالا فرایند ریکاوری را از همان لحظه استارت زد.
او به شدت زیر فشار انتقاد قرار دارد اما آن‌قدری در حرفه سرمربیگری بوده که طرفدارانش امیدوار باشند از این موقعیت سربلند بیرون بیاید.
پیام کی‌روش به بازیکنان و هواداران تیم ملی این است: اگرچه شش گل خوردیم اما تسلیم نمی‌شویم. هنوز ۲ بازی دیگر باقی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

پژمان
Iran, Islamic Republic of
دیگه باید چن تا میخوردن که نشونه ی تسلیمشون باشه؟جام جهانیه نه فوتباال کوچه ای !!حیف پول که خرج این بیسوادا میکنن..یه پرستار واسه ماهی ۸ تومن هر کاری میکنه بیخوابی میکشه اکثر روزا شیفته ولی اینا واسه یه زیر توپ زدن که اینم بلد نیسن میلیاردی پول میزنن به جیب.خودشون خجالت نمیکشن خدایی..مملکتی که واسه هیچ چیزیش برنامه ریزی نداره عاقبتش همین میشه.
هومن
Iran, Islamic Republic of
تسلیم نشد؟!🤣🤣🤣🤣یعنی توقع داشتین بیشتر از ۶ تا بخوریم؟ یا بعد گل سوم به خاطر نخوردن گل های بیشتر میومدیم بیرون؟ مرسی که با تیتر های طنزتون باعث شادی ما میشین.
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
فایل های مرتبط
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1