تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۴۴۳۰۰۹
کبنا گزارش می‌دهد؛

فیلم| جشن سال نو میلادی با صلوات

۱
۱
فایل مرتبط کبنا ؛همزمان با آغاز سال نو میلادی و جشن کریسمس شهروندان اصفهانی با حضور در محله جلفا و کلیسای وانک در کنار ارامنه اصفهان حضور یافتند.
به گزارش کبنا نیوز، برخی شهروندان اصفهانی در شب سال نو میلادی پشت درب کلیسای وانک اصفهان جمع شدن و با ذکر صلوات به استقبال سال میلادی رفتند که این حرکت در شبکه های اجتماعی سوژه شد.
رئیس دفتر خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران گفت: سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی تصمیم گرفته شد جمع های عمومی تشکیل نشود و مراسم سال نو در جمع های کوچک خانوادگی گرامی داشته شود. امسال عید میلاد حضرت مسیح با سوگ شهادت حضرت زهرا (س) همزمان شده و ما سعی کردیم که در ایامی که سوگواری نیست مراسم شادی داشته باشیم، اما باز هم مناسبت‌ها سنگین تر برگزار شود. ما با صدها سال زندگی کردن در کنار هموطنان مسلمان یاد گرفتیم که به عقاید یکدیگر احترام بگذاریم.
سال نو برای تمام مسیحیان دنیا از بزرگترین و شادترین اعیاد است ما این دو شادی را در کنار هم با نو شدن زندگی، شادمانی و تزیین درختان که نشانه‌ای از حیات در زمستان و تابیدن نور مسیح بر جهان تاریک است، جشن می گیریم. به مناسبت سال نو، مسیحیان به کلیساها می روند و خدا را برای برکت و تولد مسیح شکر می کنند، لباس‌های نو می‌پوشند، به دیدن خویشاوندان می روند، به یکدیگر هدیه می دهند و سعی می‌کنند روزهای خوشی را برای همه ایجاد کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تو گفتی ما هم باور کردیم
زکییییییی
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
فایل های مرتبط
1