کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در حضور وزیر نفت صورت گرفت؛

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

9 مهر 1400 ساعت 13:31

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من او را دیده‌ام و نه او مرا دیده است. چون ناراحتم.


سیدناصر حسینی نماینده‌ی مردم گچساران و باشت در مجلش شورای اسلامی امروز (9 مهر 1400) در نشست با وزیر نفت در گچساران به ایراد سخنانی پرداخت که اهم آن از نظر خوانندگان می‌گذارد.
وی گفت: من با کسی تعارف ندارم؛ من حتی با برادر و دوست خودم هم تعارف ندارم.
حسینی در ادامه افزود: الأن که قریب به دو ماه و اندی است که به عنوان خادم مردم انتخاب شده‌ام و مردم به من اعتماد کرده‌اند، از همان روز اول که آمدم بحث تحقیق و تفحص از پتروشیمی گچساران را کلید زدم، 20 نماینده آن را امضا کردند الأن در کمیسیون اصل 90 به عنوان هیئت رئیسه‌ی آن کمیسیون ورود می‌کنم. اما قبل از آن در آن کمیسیون با شما حرف می‌زنم. پس از آن‌چه که گذشت، پرده‌دری نمی‌کنم. تا چون حقوق خوانده‌ام بر اساس استدلال‌های حقوقی در مورد آن حرف بزنم و در مورد پتروشیمی ورود کنم.
وی سپس به بحث نفت و گاز گچساران اشاره کرد و گفت: برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من او را دیده‌ام و نه او مرا دیده است. چون ناراحتم.



او خطاب به مخاطبان گفت: ببینید و بشنوید و فردا اگر به آنچه گفته‌ام و عمل نکرده‌ام، بی‌آبرویم کنید. کسی در این شهرستان مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران بود، هر کس می‌خواهد باشد، اگر آن مدیر عامل آمد و در میتینگ‌های انتخاباتی نشست و انگشتانش را بالا برد، من آدم دریده‌ای هستم.  
وی افزود: من هیچکس را فدای مباحث سیاسی خودم نمی‌کنم. عرضم این است جناب آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید این مجموعه‌های فنی سیاسی شوند.


کد مطلب: 439679

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/439679/حمله-سیدناصر-حسینی-پور-مدیر-عامل-نفت-گاز-گچساران-آقای-وزیر-محترم-اجازه-ندهید-مجموعه-های-فنی-سیاسی-شوند-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1