تاریخ انتشار
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۷
کد مطلب : ۴۳۱۰۳۰
سیلی سرما و زلزله بر صورت مردم سی‌سخت؛

سخنان تلخ مردم سی‌سخت از کمبودها؛ این فیلم را مسئولان ببینند!

۴
۰
فایل مرتبط کبنا ؛مسئولان کهگیلویه و بویراحمد بارها بر رسیدن تجهیزات و اقلام مورد نیاز به دست مردم تاکید کرده‌اند، اما بعضی از مردم در گفت‌وگو با خبرنگاران می‌گویند، تجهیزات، اقلام مورد نیاز از جمله چادر، غذا و پتو به دست ما نرسیده است.
   
فیلم ) سخنان تلخ مردم سی‌سخت از کمبودها

به گزارش کبنا از سی‌سخت، عصر روز جمعه ( اول اسفند ماه 99) با تعدادی از خانواده‌های زلزله زده شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا دیدار کردیم، بعضی از خانواده‌ها از مسئولان گلایه می‌کردند که چرا بعد از چند بار مراجعه یک بار به ما سرکشی نکردند. او می‌گفت؛ زندگی‌مان روی سرمان خراب شده است و تنها از مسئولان انتظار احوال پرسی و رسیدگی داریم.
یکی از زلزله‌زدگان سی سختی می‌گفت: تجهیزات و اقلام به ما نرسیده است. این در حالی است که مسئولان بارها بر رسیدن تجهیزات و اقلام مورد نیاز به دست مردم تاکید کرده‌اند.
پیرمرد سی‌سخت که زلزله تنها منزل او را زیر و رو کرده بود، دست خبرنگاران را گرفت و به داخل خانه زلزله‌زده‌اش کشید و بیان می‌کرد: من کسی را ندارم، پیرمرد و ناتوان هستم، خانه من تخریب شده است. او مرتب از خبرنگاران می‌خواست که از خانه و کاشانه‌اش که زلزله آن را تقریباً ناایمن و تخریب کرده بود، عکس و فیلم بگیرند و به گوش مسئولان برسانند.
این پیرمرد می‌گفت: تنها از مسئولان می‌خواهم که سرپناهی را برای زندگی به من بدهند. خانه مرا برایم ترمیم و بسازند.
یکی از بانوان سی‌سختی که زلزله خانه او را تخریب کرده بود از مسئولان به شدت انتقاد کرد و گفت: کجاست؟ آن تجهیزات و اقلامی که می‌گفتند. با مردم صادقانه صحبت کنید.
یکی از شهروندان سی‌سخت نیز گفت: مسئولان بارها به ما سر زده‌اند، اما انتظار داریم تکلیف ما را سریعتر روشن کنند و به خدمات رسانی سرعت ببخشند.
به گزارش کبنا، صبح روز جمعه ( اول اسفند ماه 99) وزیر راه و شهرسازی، رئیس بنیاد مسکن کشور، رئیس مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر کشور به شهر سی‌سخت سفر کردند و از نزدیک با مردم دیدار و صحبت‌ آنها را شنیدند و تصمیمات لازم را برای برون رفت سی‌سخت از این بحران گرفتند.

بیشتر بخوانید:

جلسه ستاد بحران سی‌سخت با حضور مسئولان کشور / تابش: برای ساخت منازل کنار مردم هستیم / کلانتری: تجهیزات و اقلام به دست مردم می‌رسد

توضیحات فرماندار دنا در باره سفر مسئولان و تسهیلات به مردم زلزله‌زده سی‌سخت ( + فیلم )

پروانه ساخت زلزله‌زدگان سی‌سخت چگونه صادر می‌شود؟ + پاسخ شهردار / توصیه به کسانی که ویلای شخصی دارند ( + فیلم )
نام شما

آدرس ايميل شما

خانم دکتر
Iran, Islamic Republic of
اصلی ترین مشکل سیسخت این هست که چهل گروه خدمات رسانی اومدن و هرچه کمک بیاد سیر نمیشن میخورن و میخوابن و عکس تبلیغاتی میگیرن در تمام دنیا این جور مواقع ارتش‌ ورود کرده و بدون دزدی و سو استفاده کمک کرده و هزینه اضافی ایجاد نمیشه واز همه مهمتر نبود چند نیروی نظامی موازی ..
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه چادر ها را در دیوار آگهی زدن ...
Iran, Islamic Republic of
مردم چقد خوش خیالن.......
دنا
Iran, Islamic Republic of
سلام
واقعا همه مسئولان خسته نباشن ،خودم به شخصه حضور داشتم كه همه مسئولان پاي كار بودن،
البته از اينجا تشكر ميكنم از مدير عامل سازمان همياري شهرداريهاي استان كه از همون اوايل دستور انتقال كليه وسايل ماشين آلات سازمان به شهر سي سخت رو دادن
آلام مردم سی‌سخت

آلام مردم سی‌سخت

در روزهایی که مشکلات معیشتی و معضل کرونا دست به گریبان اکثر مردم کشور است، یک زلزله نسبتاً ...
علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

بازی یادبودی که دو روز پیش برای زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان ...
خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

شاید کمتر کسی در کشور وجود داشته باشد که در همه حوزه‌ها کار کرده است. اینکه کسی بگوید ...
1