تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۴۲۵۰۳۳
در نشست ستاد کرونای شهرستان بویراحمد مطرح شد

( فیلم ) آخرین وضعیت کرونا در شهرستان بویراحمد از زبان فرماندار / بازگشایی مدارس و دانشگاه نداریم / کلاس اولی‌ها یک هفته حضوری مدرسه می‌روند / ابتلای 150 کارمند به کرونا

۲
۳
( فیلم ) آخرین وضعیت کرونا در شهرستان بویراحمد از زبان فرماندار کبنا ؛شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد صبح امروز در نشست پیشگیری و مقابله با بیماری کرونای این شهرستان، به موضوع بازگشایی مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: سه حالت بیشتر نداریم، اگر وضعیت سفید باشد، مثل سنوات گذشته بازگشایی مدارس را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا داریم. اگر وضعیت نارنجی، 50 درصد آموزش‌ها از طریق مجازی و 50 درصد نیز حضوری باشد. برای وضعیت قرمز بازگشایی مدارس نداریم. شهرستان بویراحمد به لحاظ بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، پس الزامی برای بازگشایی مدارس به شکل حضوری نیست.
کناری افزود: طبق دستورالعمل‌ها، برای کلاس اولی‌ها به مدت یک هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدارس باز می‌شود.
وی با بیان اینکه 40 هزار دانشجو در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند، افزود: 70 هزار دانش آموز نیز داریم که جمعیتی بالع بر 110 دانش آموز و دانشجو در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تحصیل خواهند کرد. لذا ما بازگشایی مدارس و دانشگاه در سطح شهرستان بویراحمد نداریم. تا برگشت شهرستان بویراحمد به وضعیت نارنجی این پیشنهاد ستاد کرونا اجرا خواهد شد.
فرماندار بویراحمد تاکید کرد: متأسفانه بعضی ادارات در بحث پیشگیری از کرونا خوب عمل نکرده‌اند. 150 کارمند ما به کرونا مبتلا شده‌اند.
وی افزود: به کارمندان تذکر می‌دهیم در صورتی که پروتکل‌های بهداشتی در محیط اداری رعایت نشود، تخلف محسوب و پرونده‌ آنها به هیئت بدوی ارجاع داده می‌شود.
فرماندار بویراحمد گفت: پیشنهاد داده‌ایم که در این دو روز باقی مانده تا پایان هفته، ادارات و بانک‌ها با دو سوم نیرو فعالیت داشته باشند.
وی با اشاره به فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اظهار داشت: گاهاً مشاهده می‌شود که برای دریافت بسته‌های معیشتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ازدحام وجود دارد که باید تدابیر بهتری اندیشیده و با تأخیر این بسته‌ها ارائه داده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

امید
United States
درود بر دکتر کناری توانمند و مدیر و مدبر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه فقط خودت خیلی پای کاری
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1