تاریخ انتشار
شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۷
کد مطلب : ۴۱۴۸۶۴
علیرضا دولت آبادی در گفت‌وگو با کبنانیوز:

کهگیلویه و بویراحمد مشکل مدیریت فرهنگی دارد / سیاسیون رفتارشان مطابق با فرهنگ اسلامی باشد

۶
۵
فایل مرتبط کبنا ؛علیرضا دولت آبادی مدیرکل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد مهمان پایگاه خبری کبنا نیوز بود. او در گفت‌وگو با کبنا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب فرهنگی بود. بر اساس آموزه‌های دینی فرهنگ و سیاست مکمل همدیگر هستند.
وی افزود: بر اساس فرمایش امام علی (ع)، مردم به حکمرانان خودشان بیشتر شبیه هستند تا به پدر و مادر خود. این تأثیرگذاری فضای سیاسی بر مردم را نشان می‌دهد.
مدیرکل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه صحبت‌های خود، گفت: صاحب نظران بر این عقیده اند که اگر فرهنگ سیاسی یک جامعه درست نشود، هیچ گاه ما نمی‌توانیم فرهنگ یک جامعه را درست کنیم.
وی بیان کرد: تأثیرگذاری اخلاق و رفتار سیاسیون قطعاً بر روی جامعه و فضای عمومی جامعه تأثیرگذار خواهد بود. ما نمی‌توانیم فرهنگ را از سیاست جدا کنیم. فرهنگ اسلامی، فرهنگی است که لباس اسلام را بر تن دارد. یعنی تمام ابعاد آن باید مطابق با شریعت اسلام باشد. کسانی که می‌خواهند در فضای سیاسی کشور و استان ما فعالیت داشته باشند. باید تمام مولفه‌های دینی را در رفتار و ظاهر خود رعایت کنند. انتظار ما از نیروهای سیاسی این است که شرایط فرهنگ جامعه را ببینند و به آن پایبند باشند و در یک مسیر صحیح حرکت کنند.
دولت آبادی با اشاره به بیان گام دوم انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری در این بیانیه تاکید فراوان بر جوانان داشتند. ما باید این نکته را در نظر بگیریم که فضای سیاسی ما بسیار تأثیرگذار است بر تربیت جوانان. پس ما بر روی آینده خودمان هم تأثیر می‌گذاریم. پس انتظار این است که فضای سیاسی و نیروهای سیاسی به مولفه‌های فرهنگی و دینی پایبند باشند و از ابزارهای که با فرهنگ دینی ما مغایرت دارند، استفاده نکنند.
مدیرکل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه در پاسخ به سئوالی، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد توسعه محور نیست. دستگاه‌های فرهنگی به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند. شورای فرهنگ عمومی و یا کار گروه اجتماعی و فرهنگی استانداری می‌توانند، انسجام و وحدت را در میان دستگاه‌های فرهنگی ایجاد کند.
وی افزود: متأسفانه ما در بحث مدیریت فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد دچار مشکل هستیم. باید تربیت نیروی فرهنگی داشته باشیم.
متن کامل این گفت‌وگو را در فیلم بالا ببینید.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگيان
Iran, Islamic Republic of
قطعا ما در حوزه سياسي و فرهنگي سرشار از مشكل هستيم
علی
Iran, Islamic Republic of
نیرو سازی نکردیم برادر دولت آبادی
سلامت
Iran, Islamic Republic of
یک کلام هم
کانون
Iran, Islamic Republic of
مرد بزرگ موفق باشی
بازرس
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم موفق باشید،باید اینچنین نیروهای جوان رو حمایت کرد.
خادم الحسین(ع) .منتظر المهدی(عج)
Iran, Islamic Republic of
احسنت برادر بزرگوار جناب دولت آبادی واقعا جامعه امروزی به نیروهای جوان البته توانمندی چون شما نیاز دارد امیدوارم شما وامثالهم با همین انگیزه ومنشی که دارید ادامه دهید و بعضی مسائل شما را در ادامه مسیر منحرف یا نامید نکند .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1