تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۴۰۶۷۵۲
در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

کامرانی: کبنانیوز خلاف واقعیت حرف می‌زند / کسانی که فریاد «وابلادشاپور» سر می‌دهند، قطعاً اهدافی دارند / فیلم ماجرای مخالفت منطقیان با کامرانی / کنایه به تیم مدیریتی خادمی

۱۰
۲
کبنا ؛علی کامرانی از چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب با حضور در اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان از غرفه پایگاه خبری کبنا نیوز بازدید کرد.
کامرانی در بازدید از غرفه پایگاه خبری کبنا نیوز به سووالات خبرنگاران کبنا پاسخ داد و اظهار کرد: از وظایف رسانه‌ها انتقال حقایق و واقعیات است که رسانه شما متأسفانه گاهی این کار را انجام نمی‌دهد و حداقل موردی را خودم شاهد بودم و چیزی که از اساس کذب بود شما آن را انتشار دادید. رسانه حرمت دارد و خداوند به قلم قسم خورده است. نقد آینه هست و اگر ایرادی هست باید به هم بگویم.
این کاندیدای اصلاح طلب انتخابات در پاسخ به سووالی که نظرتان در باره تفاوت تودیع و معارفه فرمانداران کهگیلویه و گچساران چیست و آیا این به منزله بی‌اعتنایی آقای استاندار به کهگیلویه نیست؟، اظهار کرد: این
چه عزتی است که با یک انتصاب و یک معارفه زیر سوال می‌رود و چه بی‌اعتنایی به کهگیلویه است و قطعاً این سووال را باید معاون سیاسی پاسخ داد. این دو معارفه در دو شهرستان مختلف با شرایط و فضای سیاسی متفاوت برگزار شد و قطعاً مسوولان، آقای استاندار و معاون محترم سیاسی باید در این باره توضیح دهند.
وی تصریح کرد: تاجایی که مدیران و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مسیر دولت و منافع مردم باشند، آنها را حمایت می‌کنم و هر جا هم خلاف مصالح نظام و مردم حرکت کنند آنان را نقد می‌کنم.
وی اضافه کرد: استان شرایط قومی و قبیله ای دارد و تشدید این مسائل سم مهلکی است برای استان کهگیلویه و بویراحمد، اما زمانی که هم معارفه فرماندار جدید کهگیلویه شکل گرفت بنده به عنوان یک شهروند و عضو شورای فرهنگ عمومی از معاون سیاسی استاندار توضیح خواستم و توضیح هم دادند، همان موقع بنده هم سووال کرد و الان هم بر این باورم که مسوولان باید توضیح دهند. اما افرادی که امروز فریاد وامصیبتا وابلادشاپور می‌دهند قطعاً اهدافی دارند.
وی کنایه‌ی به تیم مدیریتی سابق استانداری کهگیلویه و بویراحمد زد و گفت: قبلاً هم انتقادات زیادی بود و کما اینکه کارهای خوبی هم انجام گرفت. الان هم انتقاد هست اما کارهای خیلی خوبی هم انجام می‌گیرد و من حیث المجموع عملکرد امروز تیم مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد، عملکرد اصلاح‌طلبانه‌تر است.
علی کامرانی در ادامه در پاسخ به سووالی که آیا در انتخابات آینده حضور پیدا می‌کنی؟، اظهار کرد: قطعا در انتخابات آینده مجلس حضور پیدا می‌کنم.
این چهره‌ سیاسی در ادامه صحبت‌های در باره حمایت اصلاح‌طلبان از او و حتی کسانی که دوره قبل او را همراهی نکردند، به میان آورد و گفت: کسانی که پیشمان شدند مرا دعوت کرده اند.
کامرانی در پاسخ به سووال کبنا مخالفت منطقیان با خودش را هم تشریح کرد و گفت: از ایشان باید سووال کرد که چرا با بنده مخالف هست.
متن کامل صحبت‌های کامرانی در باره محمود منطقیان، نحوه تودیع و معارفه فرمانداران کهگیلویه و گچساران و حضورش در انتخابات را در فیلم بالا ببیند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کرمی
Iran, Islamic Republic of
کامرانی جان هر دویتان خلاف واقع حرف میزنید و عمل میکنید هم شما جناب کامرانی و هم شما جناب. هر دونفر سوگیزی اشکار دارید . حلقه به گوش .هست و کامرانی هم دچار پدیده .شده است. گر چه منطقیان از عدل هاشمی حمایت کرده ست و قومی گام برداشت
Iran, Islamic Republic of
چرا ایشون میگن قطعا
کسی که موقع انتخابات تا لنگ ظهر خواب بود چطو میخواد نماینده بشه
Iran, Islamic Republic of
آسمون سي يقه پيراهنت!!!!!
مجلس حييييييف كهگيلويه
مه قلی
Iran, Islamic Republic of
من مه قلی هستم و با تجربه.
سیاستمدار بودن و کاندیدا شدن در انتخابات یه سری پارامترهای خاص و عام داره که متاسفانه اقای کامرانی هیچکدامشونو ندارند.
خودش هم میدونه که بازی خورده ولی هنوز دست بردار نیست.
رسا
Iran, Islamic Republic of
جدی جدی آقای کامرانی فکر کردی.تو کی هستی از منطقیان انتقاد میکنی.یبار شانسی بهت رو کرد که بتونی اسمی برا خودت دست وپا کنی
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر کهگیلویه به این روز افتاد مقصر تویی که با حضور.عدل را به مجلس فرستادی. اگه شما درس عبرت نگرفتی مردم گرفتن
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی به چی تو دل خوش کنیم
Iran, Islamic Republic of
توکه رای می اوردی من من هم میکنه
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
من قبلا به کامرانی رای ندادم اما با مناظره هایی که از ایشان دیدم دره بعدی صد در صد به ایشان رای میدهم.
ساسان
Iran, Islamic Republic of
اونجا رو داشتین که خیلی ریز گفت "فریاد وامصیبتا بلادشاپور میدهند اهدافی دارند"
سوال:
آیا اونا حق داشتن هدف یا به قول شما اهداف رو ندارن؟؟؟!!!! که اگه خدایی نکرده منظور شما عدم حق اوناست با ذات اصلاح طلبی که شما فریادش رو میزنید در تضاد است!
برادر کامرانی در روایتی داریم:
کسی که دیگران رو به داشتن نفس خوب ترغیب میکند ابتدا باید نفس خود را اصلاح نماید.
مشکل جامع اصلاح طلبان ضعف در تحمل دیگران بعضا خودی است که این مسئله در کهگیلویه و نیروهای سیاسی اصلاح طلبش پر رنگ تر است.
پر واضح بود که با یک تیر خفیف نیت شکار دو انسان با دو تفکر متفاوت را داشتید!
و گرنه انتقاد کردن و طلبکار شدن و فرار به جلو بهترین راه حل پاک کردن اصل سوال و مشکل است!
در ضمن شعور بصورت فردی در طبقات مختلف جامعه رشد فزاینده ی داشته است پس سعی کن اگر شخص محترمت هدف یا اهدافی دارد در این راستا قرار بگیرد که ذهن ها بیش از پیش کنجکاو تر و عمل گرا بین تر شده اند...
اصلاح طلبان باید کار سیستمی و تیمی را از اصول گرایان یاد بگیرند صبای آنکه آنها هم در رسیدن به هدف از امثال محترم مدعی اصلاح طلب روزمه بهتری ندارند.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1