کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

کامرانی: کبنانیوز خلاف واقعیت حرف می‌زند / کسانی که فریاد «وابلادشاپور» سر می‌دهند، قطعاً اهدافی دارند / فیلم ماجرای مخالفت منطقیان با کامرانی / کنایه به تیم مدیریتی خادمی

7 بهمن 1397 ساعت 14:08

وی کنایه‌ی به تیم مدیریتی سابق استانداری کهگیلویه و بویراحمد زد و گفت: قبلاً هم انتقادات زیادی بود و کما اینکه کارهای خوبی هم انجام گرفت. الان هم انتقاد هست اما کارهای خیلی خوبی هم انجام می‌گیرد و من حیث المجموع عملکرد امروز تیم مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد، عملکرد اصلاح‌طلبانه‌تر است.


علی کامرانی از چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب با حضور در اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان از غرفه پایگاه خبری کبنانیوز بازدید کرد.
کامرانی در بازدید از غرفه پایگاه خبری کبنانیوز به سووالات خبرنگاران کبنا پاسخ داد و اظهار کرد: از وظایف رسانه‌ها انتقال حقایق و واقعیات است که رسانه شما متأسفانه گاهی این کار را انجام نمی‌دهد و حداقل موردی را خودم شاهد بودم و چیزی که از اساس کذب بود شما آن را انتشار دادید. رسانه حرمت دارد و خداوند به قلم قسم خورده است. نقد آینه هست و اگر ایرادی هست باید به هم بگویم.
این کاندیدای اصلاح طلب انتخابات در پاسخ به سووالی که نظرتان در باره تفاوت تودیع و معارفه فرمانداران کهگیلویه و گچساران چیست و آیا این به منزله بی‌اعتنایی آقای استاندار به کهگیلویه نیست؟، اظهار کرد: این
چه عزتی است که با یک انتصاب و یک معارفه زیر سوال می‌رود و چه بی‌اعتنایی به کهگیلویه است و قطعاً این سووال را باید معاون سیاسی پاسخ داد. این دو معارفه در دو شهرستان مختلف با شرایط و فضای سیاسی متفاوت برگزار شد و قطعاً مسوولان، آقای استاندار و معاون محترم سیاسی باید در این باره توضیح دهند.
وی تصریح کرد: تاجایی که مدیران و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مسیر دولت و منافع مردم باشند، آنها را حمایت می‌کنم و هر جا هم خلاف مصالح نظام و مردم حرکت کنند آنان را نقد می‌کنم.
وی اضافه کرد: استان شرایط قومی و قبیله ای دارد و تشدید این مسائل سم مهلکی است برای استان کهگیلویه و بویراحمد، اما زمانی که هم معارفه فرماندار جدید کهگیلویه شکل گرفت بنده به عنوان یک شهروند و عضو شورای فرهنگ عمومی از معاون سیاسی استاندار توضیح خواستم و توضیح هم دادند، همان موقع بنده هم سووال کرد و الان هم بر این باورم که مسوولان باید توضیح دهند. اما افرادی که امروز فریاد وامصیبتا وابلادشاپور می‌دهند قطعاً اهدافی دارند.
وی کنایه‌ی به تیم مدیریتی سابق استانداری کهگیلویه و بویراحمد زد و گفت: قبلاً هم انتقادات زیادی بود و کما اینکه کارهای خوبی هم انجام گرفت. الان هم انتقاد هست اما کارهای خیلی خوبی هم انجام می‌گیرد و من حیث المجموع عملکرد امروز تیم مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد، عملکرد اصلاح‌طلبانه‌تر است.
علی کامرانی در ادامه در پاسخ به سووالی که آیا در انتخابات آینده حضور پیدا می‌کنی؟، اظهار کرد: قطعا در انتخابات آینده مجلس حضور پیدا می‌کنم.
این چهره‌ سیاسی در ادامه صحبت‌های در باره حمایت اصلاح‌طلبان از او و حتی کسانی که دوره قبل او را همراهی نکردند، به میان آورد و گفت: کسانی که پیشمان شدند مرا دعوت کرده اند.
کامرانی در پاسخ به سووال کبنا مخالفت منطقیان با خودش را هم تشریح کرد و گفت: از ایشان باید سووال کرد که چرا با بنده مخالف هست.
متن کامل صحبت‌های کامرانی در باره محمود منطقیان، نحوه تودیع و معارفه فرمانداران کهگیلویه و گچساران و حضورش در انتخابات را در فیلم بالا ببیند.


کد مطلب: 406752

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/406752/کامرانی-کبنانیوز-خلاف-واقعیت-حرف-می-زند-کسانی-فریاد-وابلادشاپور-سر-می-دهند-قطعا-اهدافی-فیلم-ماجرای-مخالفت-منطقیان-کنایه-تیم-مدیریتی-خادمی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1